Εκδρομή στα χιόνια

Την προηγούμενη εβδομάδα πήγαμε στα 3-5 πηγάδια, εκεί πέρα που πήγαμε δεν είχε χιόνι γι αυτό βάλανε τεχνητό το οποίο είχε γίνει πάγος.
Στα 3-5 πηγάδια φάγαμε, ήπιαμε ,κάναμε χιονάνθρωπους και παίξαμε χιονοπόλεμο.
Επίσης έγινε κάτι πολύ λυπητερό, μια συμμαθήτρια μου χτύπησε στην πλάτη της.
Αυτή η συμμαθήτρια μου μαζί με ένα άλλο κοριτσάκι είχε ανέβει σε ένα έλκηθρο, επειδή όμως ένα παιδί τις έσπρωξε δεν μπορούσαν να σταματήσουν γι αυτό χτύπησαν με ένα άλλο παιδί και έτσι το ένα κορίτσι χτύπησε στην μύτη και το άλλο στην πλάτη.
Ευτυχώς το ένα κορίτσι δε χτύπησε σοβαρά άλλα το άλλο κατέληξε στο νοσοκομείο.
Τα συναισθήματα μου είναι πως λυπήθηκα πάρα πολύ γιατί δεν είχε χιόνι και περιμέναμε να διασκεδάσουμε με κανονικό χιόνι άλλα και επειδή χτύπησε η συμμαθήτρια μου.
Βασιλική
Στις 13 Φεβρουαρίου 2014 το σχολείο μας διοργάνωσε μια εκδρομή στο χιονοδρομικό κέντρο <>. Ανεβήκαμε στο λεωφορείο μαζί με τις Αμπελιές όπου κάθε παιδί είχε δικό του κινητό για να παίζει και για να περνάει το χρόνο του.
Μόλις φτάσαμε στα 3-5 πηγάδια φάγαμε με τους συμμαθητές μας και τρέξαμε να νοικιάσουμε έλκηθρα, εκεί όμως μας είπαν ότι ετοίμασαν μια πλαγιά με τεχνητό χιόνι για να κάνουμε έλκηθρο. Όταν φτάσαμε στην πλαγιά είδαμε ότι είναι επικίνδυνα και ότι πολλά παιδιά κινδύνεψαν να πέσουν. Επίσης μια συμμαθήτρια μας χτύπησε και την πήγαν στο νοσοκομείο της περιοχής.
Εύχομαι να γίνει καλά και να την ξανά δούμε σύντομα!!!
Αλέξανδρος
Την προηγούμενη Πέμπτη η Ε’ και η ΣΤ΄τάξη του σχολείου μας μαζί με την ΣΤ΄ του σχολείου των Αμπελιών επισκεφτήκαμε τα 3-5 πηγάδια Νάουσας. Ξεκινήσαμε από το σχολείο μας στις 8:30π.μ και περάσαμε από το σχολείο των Αμπελιών για να πάρουμε την ΣΤ΄ τάξη.
Όταν ήμασταν όλοι έτοιμοι ξεκίνησε το λεωφορείο. Μέχρι να φτάσουμε, μέσα στο λεωφορείο όλα τα παιδιά ακούγαμε τραγούδια, παίζαμε με ηλεκτρονικές συσκευές και μιλούσαμε για διάφορα πράγματα .Όταν ανεβαίναμε το βουνό , έξω από το παράθυρο βλέπαμε χιόνια και ξερά δέντρα. Φτάσαμε εκεί πήγαμε να αφήσουμε τις τσάντες μας σε μια ντουλάπα και αρχίσαμε να κάνουμε ο καθένας διάφορες δραστηριότητες. Σκι κάναμε τέσσερα κορίτσια της τάξης μας και όλη η τάξη των Αμπελιών ενώ οι υπόλοιποι έκαναν έλκηθρο. Μια συμμαθήτρια μας ,η Φωτεινή ,προς το τέλος της εκδρομής χτύπησε με το έλκηθρο .Όλα τα παιδιά έφυγαν εκτός από τη Φωτεινή ,την κυρία και την διευθύντρια μας.
Περάσαμε υπέροχα στην εκδρομή αν εξαιρέσουμε το ατυχές γεγονός που έγινε.
Λουίζα
Στις 13 Φεβρουαρίου το σχολείο μας οργάνωσε μια εκδρομή στα 3-5 πηγάδια της Νάουσας. Στην εκδρομή πήγαμε οι 2 μεγαλύτερες τάξεις του σχολείου μας ,η Ε’ και η ΣΤ’ τάξη. Ήρθε μαζί μας και το σχολείο των Αμπελιών. Στο λεωφορείο όλα τα παιδιά ασχολούνταν με διάφορα πράγματα, τα περισσότερα παιδιά παίζανε με ηλεκτρονικά παιχνίδια και τα υπόλοιπα παιδιά συζητούσαν για διάφορα θέματα .
Στην εκδρομή έγινε κάτι που ,μας στενοχώρησε όλους . Η φίλη μας η Φωτεινή χτύπησε με το έλκηθρο που είχε . Αυτό το γεγονός έγινε γιατί κάτι αλλά παιδιά έπεσαν επάνω της . Αργότερα όταν φεύγαμε η Φωτεινή έμεινε εκεί και μετά ήρθε ένα ασθενοφόρο και την πήρε .
Εμένα μου άρεσε η εκδρομή αλλά με στεναχώρησε αυτό το γεγονός με την Φωτεινή.
Σοφία Μ.
Την προηγούμενη Πέμπτη πήγαμε όλη η τάξη μου στα 3-5 πηγάδια. Είναι ένα χιονοδρομικό κέντρο που μπορείς να κάνεις σκι ή έλκηθρο. Τα 3-5 πηγάδια θεωρούνται από τα αρτιότερα ελληνικά χιονοδρομικά κέντρα. Οι χιονοδρομικές πίστες ικανοποιούν τις απαιτήσεις για αθλητική και τουριστική χιονοδρομία.
Αφού ξεκινήσαμε με το λεωφορείο και διασχίσαμε αρκετό δρόμο φτάσαμε επιτέλους στον προορισμό μας. Η γλυκιά μυρωδιά της φύσης μας έκανε να ξεχυθούμε όλα τα παιδιά και να αρχίσουμε το παιχνίδι. Τα φωτεινά χαμόγελά μας σκορπίστηκαν στις χιονοδρομικές πίστες και αρχίσαμε το σκι. Ώσπου κάποια στιγμή μια φίλη μου καθώς έκαμνε έλκηθρο χτύπησε τη μέση της. Ήρθε αμέσως το ασθενοφόρο και την πήγε στο νοσοκομείο.
Το γεγονός αυτό μας τάραξε όλους. Οι άσχημες εντυπώσεις γρήγορα ξεπεράστηκαν καθώς παίρναμε το δρόμο του γυρισμού. Πραγματικά πιο όμορφο μέρος δεν είχα ξαναδεί. Σε αυτή την εκδρομή πέρασα υπέροχα.
Σ. Λαγομάτη

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Την Πέμπτη  13  Φεβρουαρίου   η  τάξη μου  μαζί με την Ε΄ του σχολείου μας  και την ΣΤ΄ των Αμπελειών  πήγαμε  στα 3-5  Πηγάδια.

Στην  αρχή   όλοι  ήμασταν  πολύ  χαρούμενοι,  όμως  όταν  είδαμε  ότι δεν

είχε πολύ  χιόνι  στεναχωρηθήκαμε πολύ .  Οι υπεύθυνοι  που ήταν εκεί  μαs  πήγαν  σε μια πίστα  που  είχε  τεχνητό  χιόνι .Το  δυσάρεστο, όμως ,   ήταν  ότι πιο πέρα

είχε  γκρεμό.  Αρχίσαμε  να πηγαίνουμε  προς τα επάνω   για  να τσουλήσουμε . Την

πρώτη  φορά  φοβήθηκα πολύ ,  γιατί  παραλίγο  να πέσω από τον  γκρεμό. Αλλά

μετά  άρχισε  να  μου  αρέσει ,  πάντως  πάντα   φοβόμουν   όταν    κατέβαινα, παρ’ όλο που υπήρχαν προστατευτικά στρώματα.

Όταν τελειώσαμε, πήγαμε  σε   ένα     δωμάτιο να αλλάξουμε ρούχα  ,ήταν πολύ  μικρό .

Όταν   βγήκαμε  έξω ,  είδα   τη  Φωτεινή  να  κλαίει . Αφού  έμαθα  τι έγινε

στενοχωρήθηκα  πολύ. Η Φωτεινή είχε τσουγκρίσει με άλλο έλκηθρο και είχε χτυπήσει. Οι  γιατροί  μας είπαν ότι   δεν  χτύπησε

άσχημα . Τότε  χάρηκα πολύ.

Στα Γιαννιτσά  φτάσαμε  3:15 μ.μ  ,ήμουν  πολύ  κουρασμένη,

αλλά και πολύ χαρούμενη ,γιατί  αποκτήσαμε φίλους  από τις Αμπελειές .

ΡΟΠΟΥ ΑΙΜΙΛΙΑ

Το σχολείο μου οργάνωσε μια εκδρομή στα 3-5 πηγάδια. ’Hμουν  ενθουσιασμένος που θα πήγαινα αν και είχα χτυπημένο πόδι.

Το ταξίδι ήταν εύκολο για μένα αλλά κάποια παιδιά ζαλίστηκαν.

Φτάσαμε στο προορισμό μας, είδαμε πως  είχε χιόνι μόνο στην πίστα του σκι . Ο υπάλληλος μας είπε πως είχε πίστα για έλκηθρο πίσω από τα δέντρα. Πήγαμε στην πίστα και είδαμε πως ήταν χειρότερη σε σχέση με πέρυσι. Πήγα με τους φίλους μου στο μαγαζί όπου φάγαμε και ήπιαμε ζεστή σοκολάτα.

Πιο πολύ μου άρεσε η παρέα με τους φίλους μου και η ζεστή σοκολάτα.Το δυσάρεστο ήταν πως μία συμμαθήτριά μου χτύπησε στην πλάτη. Στο τέλος πήραμε το δρόμο του γυρισμού.

Στάθης  Εμμανουηλίδης

Την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου η Πέμπτη και η Έκτη Δημοτικού πραγματοποιήσαμε μια εκδρομή στα 3 – 5 Πηγάδια.

Τα παιδιά ανυπομονούσαν να έρθει αυτή η μέρα. Όταν έφτασε, όλα τα παιδιά συναντηθήκαμε στο προαύλιο του σχολείου στις οχτώ το πρωί. Μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι για την πρωινή προσευχή, όλα τα παιδιά συζητούσαμε για το τι θα συναντήσουμε στο χιονοδρομικό κέντρο. Στη συνέχεια επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας.

Ο προορισμός μας αρχικά ήταν οι Αμπελειές διότι στην εκδρομή θα συμμετείχε και η Έκτη  τάξη του Δημοτικού Σχολείου Αμπελειών.

Αφού φτάσαμε στο σχολείο και επιβιβάστηκαν τα παιδιά στο λεωφορείο κατευθυνθήκαμε προς το βουνό Βέρμιο.

Πολλά παιδιά ζαλίστηκαν κατά τη διάρκεια της διαδρομής γιατί υπήρχαν πολλές στροφές, όμως το τοπίο πίσω από το τζάμι του παραθύρου ήταν υπέροχο και σε προκαλούσε να το θαυμάσεις!

Όταν φτάσαμε στον προορισμό μας, μας υποδέχτηκαν οι υπεύθυνοι του χιονοδρομικού κέντρου και μας ξενάγησαν στο χώρο. Εντυπωσιαστήκαμε από την ενημέρωση αλλά η αλήθεια είναι ότι ανυπομονούσαμε να παίξουμε χιονοπόλεμο. Αφού τελείωσε η ξενάγηση τα παιδιά που ήθελαν να κάνουν σκι κατευθύνθηκαν με τον δάσκαλό τους προς την πίστα ενώ οι υπόλοιποι νοικιάσαμε έλκηθρα και ανεβήκαμε το λόφο για να <<τσουλήσουμε>>.

Ήταν καταπληκτικά! Οι συμμαθητές μου κι εγώ παίζαμε στο κατάλευκο, μαλακό χιόνι, απολαμβάνοντας το υπέροχο τοπίο!

Λίγο πριν πάρουμε το δρόμο της επιστροφής, με μια συμμαθήτριά μου αποφασίσαμε να κάνουμε μια τελευταία βόλτα με το έλκηθρο.

Καθώς κατεβαίναμε με το έλκηθρο σε μια κατηφόρα, πέσαμε πάνω σε ένα παιδί το οποίο έχασε την ισορροπία του και χτυπήσαμε.

Η συμμαθήτριά μου χτύπησε στη σπονδυλική της στήλη και άρχισε να κλαίει από τον πόνο. Όλοι οι δάσκαλοι την βοήθησαν να φτάσει στο ιατρείο που βρισκόταν κοντά στο Σαλέ. Ο γιατρός αφού την εξέτασε είπε ότι έπρεπε να μεταφερθεί σε Νοσοκομείο.

Η αγωνία ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των παιδιών αλλά ιδιαίτερα των δασκάλων.

Σε λίγο χρονικό διάστημα έφτασε το ασθενοφόρο που παράλαβε τη συμμαθήτριά μου και την μετέφερε στο Νοσοκομείο της Νάουσας για εξετάσεις.

Όλα τα παιδιά συγκλονιστήκαμε από αυτό το γεγονός. Το ίδιο και οι δασκάλες μας.

Η συμμαθήτριά μου νοσηλεύεται ακόμη στο Νοσοκομείο. Οι γιατροί είπαν ότι δεν έχει κάτι σοβαρό αλλά πρέπει να προβούν σε προληπτικές εξετάσεις.

Στενοχωρήθηκα αφάνταστα για το ατύχημα της φίλης μου. Όλα τα παιδιά περιμένουμε να επιστρέψει για να της ευχηθούμε <<περαστικά>>  και να την αγκαλιάσουμε.

Η δασκάλα μας,  μας καθησύχασε και μας ενημέρωσε ότι η συμμαθήτριά μας θα είναι σύντομα κοντά μας.

Μας λείπει πολύ!

Εάν εξαιρέσουμε το δυσάρεστο γεγονός του ατυχήματος της φίλης μου, πρέπει να ομολογήσω ότι περάσαμε υπέροχα στην εκδρομή!

Θα ήθελα πολύ να μου δοθεί ξανά η ευκαιρία στο μέλλον να επισκεφτώ τα 3 – 5 πηγάδια. Αυτό το υπέροχο μέρος με το κατάλευκο τοπίο, που μαγεύει όλους τους επισκέπτες του με τις φυσικές ομορφιές του!

Ραφαηλία

Στις 13/02/2014 ήταν η μέρα για να πάρουμε καθαρό αέρα στα 3-5 πηγάδια.

Ξεκινήσαμε το πρωί από το σχολείο με το λεωφορείο. Στη συνέχεια περάσαμε από

τις  Αμπελειές γιατί θα ερχόντουσαν κι εκείνοι μαζί μας.

Ο δρόμος ήταν μακρινός με πολλές στροφές. Στη διάρκεια της διαδρομής, μέσα στο λεωφορείο

γνωριστήκαμε με τα άλλα παιδιά ……Ύστερα από πολύ ώρα… επιτέλους φτάσαμε στο χιονοδρομικό!!!

Ήμασταν όλοι πολύ χαρούμενοι …. όμως μόλις αντικρίσαμε πως δεν έχει ικανοποιητικό χιόνι …

στεναχωρηθήκαμε όλοι μας πολύ.

Κάποιοι έκαναν σκι ενώ κάποιοι άλλοι έλκηθρο. Στην πίστα στο έλκηθρο είχε τεχνητό χιόνι.

Δεν μπορέσαμε να ευχαριστηθούμε , διότι υπήρχε μεγάλος κίνδυνος να χτυπήσουμε  άσχημα αφού υπήρχε

επικίνδυνος γκρεμός…..! Επίσης είχαμε και ένα ατύχημα  που μας έκανε όλους να στεναχωρηθούμε  διότι

τραυματίστηκε μια συμμαθήτρια μου, ευτυχώς όμως πήγαν όλα καλά!!!

Τέλος ευχαριστούμε τους δασκάλους, που μας οργάνωσαν αυτή την εκδρομή που θα μας μείνει

αξέχαστη φεύγοντας από το 11οΔημοτικό!!!

Αντωνία Πετρίδου

Στην εκδρομή που πήγαμε στα τρία-πέντε πηγάδια δεν πέρασα πολύ καλά στην αρχή. Την προηγούμενη μέρα είχε βρέξει και το χιόνι είχε λιώσει, έτσι αναγκαστήκαμε να κάνουμε έλκηθρο σε μια επικίνδυνη πίστα με τεχνητό χιόνι. Δεν ήταν όμως αυτό που μας στενοχώρησε αφού όλοι πήραν τα έλκηθρα τους και άρχισαν τις βόλτες. Εκείνο που μας τρόμαξε ήταν ότι η πίστα ήταν επικίνδυνη, γιατί μετά την κατηφόρα υπήρχε γκρεμός και πολλά παιδιά παραλίγο να πέσουν. Πάντως, είχε πολύ  πλάκα μέχρι που μια συμμαθήτρια μας χτύπησε στην πλάτη και οι δάσκαλοι έτρεξαν να την βοηθήσουν. Ευτυχώς δεν ήταν κάτι σοβαρό.

Μόλις τελειώσαμε τις βόλτες μας πέσαμε με τα μούτρα στο φαγητό και μετά πήγαμε στο σαλέ για να πιούμε κάτι.  Παραγγείλαμε μια ζεστή σοκολάτα και περιμέναμε να μας σερβίρουν. Εκείνη την ώρα, ένας κύριος από δίπλα μας έσπασε το πόδι του και οι φίλοι του έλεγαν πώς και οι επαγγελματίες σκιέρ πέφτουν. Δεν ήταν όμως μόνο αυτό. Ένας φίλος μου έπινε την σοκολάτα του ενώ βουτούσε γαριδάκια μέσα! Μετά ετοιμαστήκαμε για να φύγουμε. Στον γυρισμό όλοι  ήταν κουρασμένοι από το πολύ παιχνίδι και δεν ακουγόταν τίποτα μέσα στο λεωφορείο.

Τελικά περάσαμε ωραία και θα ήταν ωραίο να ξαναπάμε, αν μπορούσαμε, γιατί του χρόνου θα πάμε γυμνάσιο.

Τάσκος Παναγιώτης

Την προηγούμενη εβδομάδα πήγαμε στα 3-5 πηγάδια. Εκεί πέρα που πήγαμε δεν είχε χιόνι  γι αυτό βάλανε τεχνητό το οποίο είχε γίνει πάγος.

Στα 3-5 πηγάδια φάγαμε, ήπιαμε ,κάναμε χιονάνθρωπους και παίξαμε χιονοπόλεμο.

Επίσης έγινε κάτι πολύ λυπητερό, μια συμμαθήτρια μου χτύπησε στην πλάτη της.

Αυτή η συμμαθήτρια μου μαζί με ένα άλλο κοριτσάκι  είχε ανέβει σε ένα έλκηθρο, επειδή όμως ένα παιδί τις έσπρωξε δεν μπορούσαν να σταματήσουν γι αυτό χτύπησαν με ένα άλλο παιδί και έτσι  το ένα κορίτσι χτύπησε στην μύτη και το άλλο στην πλάτη.

Ευτυχώς το ένα κορίτσι δε χτύπησε σοβαρά άλλα το άλλο κατέληξε στο νοσοκομείο.

Βασιλική

Την προηγούμενη Πέμπτη πήγαμε όλη η τάξη μου στα 3-5 πηγάδια. Είναι  ένα χιονοδρομικό κέντρο που μπορείς να κάνεις σκι ή έλκηθρο. Τα 3-5 πηγάδια θεωρούνται από τα αρτιότερα  ελληνικά χιονοδρομικά κέντρα. Οι χιονοδρομικές πίστες ικανοποιούν τις απαιτήσεις για αθλητική και τουριστική χιονοδρομία.

Αφού ξεκινήσαμε με το λεωφορείο και διασχίσαμε αρκετό δρόμο  φτάσαμε επιτέλους στον προορισμό μας. Η γλυκιά μυρωδιά της φύσης μας έκανε να ξεχυθούμε όλα τα παιδιά και να αρχίσουμε το παιχνίδι. Τα φωτεινά χαμόγελά μας σκορπίστηκαν στις χιονοδρομικές πίστες και αρχίσαμε το σκι. Ώσπου κάποια στιγμή μια φίλη μου καθώς έκαμνε έλκηθρο χτύπησε τη μέση της. Ήρθε αμέσως το ασθενοφόρο και την πήγε στο νοσοκομείο.

Το γεγονός αυτό μας τάραξε όλους. Οι άσχημες εντυπώσεις γρήγορα ξεπεράστηκαν  καθώς παίρναμε το δρόμο του γυρισμού. Πραγματικά πιο όμορφο μέρος δεν είχα ξαναδεί. Σε αυτή την εκδρομή  πέρασα υπέροχα.