TO EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ C.P.S.C. TOY 6ου ΓΕΛ Ν. ΙΩΝΙΑΣ 2017

2014-09-17 04.58.16

Υπόδειγμα Επιχειρηματικού Σχεδίου

 

Όνομα Επιχείρησης  : CINEMA  PRODUCTIONS  SCHOOL  COMPANY/6ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ  ΙΩΝΙΑΣ/ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
 
Προτεινόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες
Ιδέα κοινωνικής επιχείρησης

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ  ΣΤΗΡΙΞΗΣ  ΕΥΑΛΩΤΩΝ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ  ΟΜΑΔΩΝ ( Μετανάστες, πρόσφυγες, ΑΜΕΑ)

Ποιοι είναι οι πελάτες σας/ ομάδα στόχος;
Μετανάστες, πρόσφυγες, ευάλωτες  κοινωνικές  ομάδες, ΑΜΕΑ

Ποιες είναι οι ανάγκες τους;

Τροφή, ενδυμασία, στέγη, αναπηρικά  αμαξίδια

Με ποιο είδος προϊόντων/ υπηρεσιών μπορείτε να ικανοποιήσετε τις ανάγκες τους;

Τρόφιμα, είδη  ρουχισμού, συγκέντρωση πλαστικών  καπακίων για πληρωμή αναπηρικών  αμαξιδίων.


Πώς θα μπορούσατε να ικανοποιήσετε τις ανάγκες της ομάδας στόχου σας/ τους πελάτες σας έτσι ώστε να είστε καλύτεροι/ διαφορετικοί από τους ανταγωνιστές σας;

Προβολή  των  προβλημάτων  και  των  αναγκών  των  ανωτέρω  ευάλωτων  κοινωνικών  ομάδων  μέσα  από  την  παραγωγή τηλεοπτικών  και  ραδιοφωνικών  σπότ, λειτουργία  κινηματογραφικής  λέσχης και  αντί  αντιτίμου  εισιτηρίου συγκέντρωση  χρημάτων,τροφίμων  και  ειδών  ρουχισμού, συγκέντρωση πλαστικών  ειδών  και  αξιοποίησή  τους για  την αγορά αναπηρικών  αμαξιδίων.

Δημιουργία  εικονικής σχολικής  κοινωνικής  επιχείρησης  με  τίτλο: CINEMA  PRODUCTIONS SCHOOL COMPANY  με  στόχο  την παραγωγή  τηλεοπτικών  και  ραδιοφωνικών  σποτ για  την  προβολή  των  προβλημάτων  και  των  αναγκών των  ανωτέρω  ευάλωτων  κοινωνικών  ομάδων και  προσπάθεια  για  την  κάλυψη  των  αναγκών  τους  και  την  επίλυση  των  προβλημάτων  τους.

ΕΙΚΟΝΙΚΗ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ  6ου  ΓΕΛ  Ν. ΙΩΝΙΑΣ  ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  : 2016-2017

 

CINEMA  PRODUCTIONS   SCHOOL   COMPANY

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μαραγκάκης   Αθανάσιος

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αγγουρά  Ελένη

ΔΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Βαμβακίδης  Ιωάννης

ΜΕΛΟΣΔαλέζου  Μάρθα

ΜΕΛΟΣ: Βαρζακάνου  Ασημάνθη

 

ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ  Δ/ΝΣΗ: Δαλέζου  Μάρθα- Γκιώνη  Σοφία

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Επιτροπάκη  Χριστίνα- Αγγουρά  Ελένη

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ   ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ: Βαρζακάνου  Ασημάνθη

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: Καψοκόλη  Ευαγγελία- Κωτσάκη  Στέλλα.

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ 6ου ΓΕΛ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Ε 360

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ

(Αντί αντιτίμου εισιτηρίου προτείνεται η παροχή τροφίμων για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες).

ΑΙΘΟΥΣΑ  ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 6ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

1). ΤΕΤΑΡΤΗ 11/01/2017 ΩΡΕΣ: 16.00-18.00 μ.μ.: « Ο κύκλος των χαμένων ποιητών»

2). ΤΕΤΑΡΤΗ 18/01/2017 ΩΡΕΣ: 16.00-18.00 μ.μ. «Μπίλλυ Έλιοτ : Γεννημένος χορευτής»

3). ΤΕΤΑΡΤΗ 25/01/2017 ΩΡΕΣ: 16.00-18.00 μ.μ. «Ανάμεσα στους τοίχους»

4). ΤΕΤΑΡΤΗ 01/02/2017 ΩΡΕΣ: 16.00-18.00 μ.μ. «Η ζωή είναι ωραία»

5). Τετάρτη 08/02/2017 ΩΡΕΣ: 16.00-18.00 μ.μ. «Η ζούγκλα του μαυροπίνακα»

6). ΤΕΤΑΡΤΗ 15/02/2017 ΩΡΕΣ: 16.00-18.00 μ.μ. «Φόρεστ Γκάμπ»

7). ΤΕΤΑΡΤΗ 22/02/2017 ΩΡΕΣ: 16.00-18.00 μ.μ. «Πράσινες τηγανιτές ντομάτες»

8). ΤΕΤΑΡΤΗ 1/03/2017 ΩΡΕΣ : 16.00-18.00 μ.μ. «Ο ναυαγός»

9). ΤΕΤΑΡΤΗ 08/03/2017  ΩΡΕΣ: 16.00-18.00 μ.μ,. Μαθητικές ταινίες από το πρόγραμμα «ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ;» ΣΥΖΗΤΗΣΗ

10). ΤΕΤΑΡΤΗ 15/03/2017  ΩΡΕΣ: 16.00-18.00 μ.μ. Μαθητικές ταινίες από το πρόγραμμα «ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ;» ΣΥΖΗΤΗΣΗ

11). ΤΕΤΑΡΤΗ 22/03/2017  ΩΡΕΣ: 16.00-18.00 μ.μ. ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ – ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Μετά το πέρας όλων των προβολών θα ακολουθεί σύντομη συζήτηση για τις ταινίες και θα συμμετέχουν και ειδικοί επαγγελματίες από το χώρο του κινηματογράφου.

 

ΤΟ   Δ.Σ.  ΤΗΣ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ C.P.S.C.

 

 
Ποιους στόχους ελπίζετε να επιτύχετε σύντομα;
Ο γενικός σκοπός της εταιρείας είναι η γνωριμία των μαθητών με τον κόσμο των επιχειρήσεων, και με τις δυνατότητες ,που υπάρχουν για ίδρυση και οργάνωσης μιας επιχείρησης, ως αντιστάθμισμα στο πρόβλημα της ανεργίας.

 

Ποιοι είναι οι απώτεροι στόχοι σας;
  •           Γνωριμία των μαθητών με τον κόσμο των επιχειρήσεων
  •            Γνωριμία των μαθητών με τα ΜΜΕ και τους δημοσιογραφικούς οργανισμούς
  •           Απόκτηση νέων γνώσεων και εμπειριών
  •            Ανάπτυξη συνεργασίας και σύνδεση των μαθητών μεταξύ τους
  •           Γνωριμία με την αγορά εργασίας και τις συνθήκες που επικρατούν σε αυτή 
  •           Υποστήριξη  ευάλωτων  κοινωνικών  ομάδων ( μετανάστες,πρόσφυγες,Α.Μ.Ε.Α.κ.α.)
  •           Σύνδεση  των  μαθητών  με  τις  τέχνες και  ιδιαίτερα με  την  κινηματογραφική τέχνη.

 

Ποιοι πόροι είναι απαραίτητοι για τη  λειτουργία της επιχείρησης; (ανθρώπινο δυναμικό, χρήματα, εξοπλισμός)

 

 

 

 

 

ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ  ΔΥΝΑΜΙΚΟ

 

ΠΡΟΕΔΡΟΣ:  Μαραγκάκης Αθανάσιος

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:  Αγγουρά Ελένη

Δ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Βαμβακίδης Ιωάννης

ΜΕΛΟΣ:  Δαλέζου Μάρθα

ΜΕΛΟΣ: Βαρζακάνου Ασημάνθη

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ  Δ/ΝΣΗ: Δαλέζου  Μάρθα- Γκιώνη Σοφία

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Επιτροπάκη  Χριστίνα- Αγγουρά  Ελένη

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ   ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ: Βαρζακάνου  Ασημάνθη

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: Καψοκόλη  Ευαγγελία- Κωτσάκη  Στέλλα

Το  ανθρώπινο  δυναμικό θα  εργάζεται  εθελοντικά  και  δεν  θα  χρειαστεί να  υπάρχουν  αμοιβές.

 

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Θα χρησιμοποιηθεί  ο  εξοπλισμός  του σ χολείου ( εργαστήριο  πληροφορικής, κάμερα, μικρόφωνα, laptops ,βιντεοπροβολέας κ.α. και  δεν  θα  απαιτηθεί η προμήθεια  νέου  εξοπλισμού.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τα χρήματα  για  την  έναρξη  και  λειτουργία  της  επιχείρησης θα  προκύψουν  από  μετοχοποίηση καθώς  και  από  χορηγίες, που θα  αναζητήσουμε.

 

 

 

 
Συμβουλές που σας έχουν δοθεί για τη δημιουργία της επιχείρησης
Ο Διαγωνισμός Κοινωνικής Καινοτομίας είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διεξάγεται online και απευθύνεται σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (15 -18 ετών).

Οι μαθητές αναπτύσσουν καινοτόμες ιδέες και λύσεις για τα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα.

Στόχος του είναι να αυξήσει την πρόσβαση στην εκπαίδευση της επιχειρηματικότητας και στα οφέλη που συνδέονται με αυτού του είδους την εκπαίδευση.

 

Περιγραφή

Oι μαθητές εργάζονται ομαδικά, (σε ομάδες των 2-4 μαθητών) με στόχο την εξεύρεση λύσης σε μια κοινωνική πρόκληση.

Ετοιμάζουν μια εργασία 300 λέξεων με την παρουσίαση του προβλήματος και της λύσης και την παραδίδουν online.

To πρόγραμμα διεξάγεται online μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Διαγωνισμού Κοινωνικής Καινοτομίας

 

 

 

1.Online Eγγραφή /http://jayeapps.com/se360/index.php

2.Εγγραφή καθηγητών

3.Εγγραφή ομάδας

4.Μελέτη περιπτώσεων & επιπρόσθετου εκπαιδευτικού υλικού για την κοινωνική επιχειρηματικότητα

5.Κουίζ

 

Μελέτη Περίπτωσης (Case Study)

Το πρόγραμμα ξεκινάει με την παρουσίαση χαρακτηριστικών case studies. Η παρουσίαση μπορεί να διεξαχθεί με τους εξής τρόπους από τον ίδιο τον καθηγητή, (προηγείται ενημέρωση από το γραφείο του ΣΕΝ/JA Greece).

Οι μαθητές μαθαίνουν για την κοινωνική καινοτομία μέσα από την παρουσίαση μια επιτυχημένης ενέργειας κοινωνικής καινοτομίας και επιχειρηματικής δράσης.

Εξηγείται ο αντίκτυπος και η διαδικασία της κοινωνικής καινοτομίας.

Στο τέλος της παρουσίασης πραγματοποιούνται ασκήσεις κατανόησης

 

Quiz Διαγωνισμού Κοινωνικής Καινοτομίας

Μόλις οι μαθητές ενημερωθούν για την έννοια της κοινωνικής καινοτομίας καλούνται να απαντήσουν σε ένα online quiz 15 ερωτήσεων το οποίο αποτελεί και ένα εκπαιδευτικό /μαθησιακό εργαλείο του προγράμματος.

Η online εγγραφή και οι απαντήσεις στις ερωτήσεις του quiz είναι υποχρεωτικές αλλά η υψηλή βαθμολογία δεν είναι απαραίτητη για την περαιτέρω συμμετοχή.

Οι μαθητές μπορούν να απαντήσουν στο quiz παραπάνω από μία φορά.

Στόχος είναι να αυξήσουν οι μαθητές τη γνώση τους για την κοινωνική καινοτομία.

 

Υποβολή Πρότασης/ Λύσης Κάθε ομάδα, πρέπει να υποβάλει online, μια περιγραφή 300 λέξεων της λύσης που προτείνει σε ένα κοινωνικό πρόβλημα. Κατηγορίες κοινωνικών προβλημάτων

Υγεία

Περιβάλλον

Τεχνολογία

Φτώχεια

Οικονομική Ανάπτυξη

Ανθρώπινα Δικαιώματα

 

Επιλογή των 20 καλύτερων προτάσεων

Η επιλογή θα διεξαχθεί online από το γραφείο του ΣΕΝ/JA Greece.

Τα κριτήρια επιλογής είναι τα ίδια σε όλες τις χώρες που παίρνουν μέρος στο πρόγραμμα.

Οι 10-20 καλύτερες ομάδες προχωρούν στη φάση e-mentorship

 

Ηλεκτρονική Καθοδήγηση (E-Mentorship)

Eνας σύμβουλος / μέντορας για κάθε ομάδα.

Η διαδικασία πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας του Διαγωνισμού.

Το e-mentoring πραγματοποιείται μέσω: – Της πλατφόρμας του Διαγωνισμού Κοινωνικής Καινοτομίας – Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

-Οnline “Αιθουσών συνεδριάσεων”

Οι μαθητές αναπτύσσουν περαιτέρω τις ιδέες τους στη σύντομη έκθεση/πρόταση, με τη βοήθεια και την υποστήριξη των συμβούλων τους.

 

Πανελλαδικός τελικός διαγωνισμός

Οι εκθέσεις/προτάσεις των 20 καλύτερων ομάδων αξιολογούνται από το γραφείο του ΣΕΝ/JA Greece

Η διαδικασία πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας του Διαγωνισμού.

Επιλέγονται οι δέκα καλύτερες ομάδες και προκρίνονται στον Πανελλαδικό Τελικό Διαγωνισμό.

 

 

H νικήτρια ομάδα στον Πανελλαδικό διαγωνισμό θα λάβει μέρος στον παγκόσμιο διαγωνισμό.

Οι ομάδες θα πρέπει να προετοιμάσουν ένα βίντεο 3 λεπτών που περιγράφει την προτεινόμενη κοινωνική καινοτομία.

Οι ομάδες πρέπει να μεταφράσουν την έκθεση/πρότασή τους στα αγγλικά και να ετοιμάσουν μια παρουσίαση σε Power Point.

O οργανισμός JA Europe και η ΝΝ είναι υπεύθυνοι για την επιλογή της Παγκόσμιας Κριτικής Επιτροπής.

O οργανισμός JA Europe είναι υπεύθυνος για τη διεξαγωγή του παγκόσμιου Online διαγωνισμού.

 

Μαθησιακοί Στόχοι Οι μαθητές θα :

• Κατανοήσουν τις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις

• Μπορέσουν να αναγνωρίσουν τις κοινωνικές προκλήσεις στο περιβάλλον τους.

• Μπορέσουν να αναγνωρίσουν υπάρχουσες δράσεις κοινωνικής καινοτομίας και κοινωνικής επιχειρηματικότητας

• Αναπτύξουν επιχειρηματικό πνεύμα

• Αναπτύξουν και βελτιώσουν τις παρακάτω δεξιότητες :

• Ομαδική Εργασία

• Επικοινωνία

• Δεξιότητες Παρουσίασης

• Αυτοπεποίθηση

• Κριτική και Δημιουργική σκέψη

 

Οφέλη για τους καθηγητές

• Κατανόηση του πεδίου κοινωνικής καινοτομίας και κοινωνικής επιχειρηματικότητας.

• Εξοικείωση με τη χρήση online πλατφόρμας

• Ικανότητα αναγνώρισης κοινωνικών καινοτομιών και αντίστοιχων δράσεων.

 

 

 

 

 

 

Περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας
EIKONIKH ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ CINEMA PRODUCTIONS SCHOOL COMPANY TOY 6ΟΥ ΓΕΛ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΑΙΝΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΥΑΛΩΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΑΝΤΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΡΟΦΙΜΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΕ ΕΥΑΛΩΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.

 

 


 

Ποιο είναι το κόστος παραγωγής του προϊόντος ή της παρεχόμενης υπηρεσίας, συμπεριλαμβανομένων όλων των εξόδων, π.χ. εγκαταστάσεις, θέρμανση, ηλεκτρικό, μισθοδοσία, τηλέφωνο, κλπ;

Προϊόν

Κόστος Υλικών

Κόστος Εγκαταστάσεων

Θέρμανση

Ηλεκτρικό

Τηλέφωνο

Μισθοδοσία

Εκτυπώσεις φυλλαδίων,διαφημιστικού  υλικού  (μπλουζάκια,ημερολόγια, σελιδοδείκτες) 338Ε   0 0 0 0 Εθελοντική  εργασία
             
             

 

Ποιος είναι ο τρόπος παροχής των υπηρεσιών ή κατασκευής των προϊόντων που θα προσφέρετε;
EIKONIKH ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ CINEMA PRODUCTIONS SCHOOL COMPANY TOY 6ΟΥ ΓΕΛ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΑΙΝΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΥΑΛΩΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΑΝΤΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΡΟΦΙΜΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΕ ΕΥΑΛΩΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.

 

Ποιοι είναι οι πιθανοί πελάτες σας;
Μετανάστες, πρόσφυγες, ευάλωτες  κοινωνικές  ομάδες, ΑΜΕΑ

Ποιες είναι οι ανάγκες τους;

Τροφή, ενδυμασία, στέγη, αναπηρικά  αμαξίδια

Με ποιο είδος προϊόντων/ υπηρεσιών μπορείτε να ικανοποιήσετε τις ανάγκες τους;

Τρόφιμα, είδη  ρουχισμού, συγκέντρωση πλαστικών  καπακίων για πληρωμή αναπηρικών  αμαξιδίων.


Πώς θα μπορούσατε να ικανοποιήσετε τις ανάγκες της ομάδας στόχου σας/ τους πελάτες σας έτσι ώστε να είστε καλύτεροι/ διαφορετικοί από τους ανταγωνιστές σας;

Προβολή  των  προβλημάτων  και  των  αναγκών  των  ανωτέρω  ευάλωτων  κοινωνικών  ομάδων  μέσα  από  την  παραγωγή τηλεοπτικών  και  ραδιοφωνικών  σπότ, λειτουργία  κινηματογραφικής  λέσχης και  αντί  αντιτίμου  εισιτηρίου συγκέντρωση  χρημάτων,τροφίμων  και  ειδών  ρουχισμού, συγκέντρωση πλαστικών  ειδών  και  αξιοποίησή  τους για  την αγορά αναπηρικών  αμαξιδίων.

Δημιουργία  εικονικής σχολικής  κοινωνικής  επιχείρησης  με  τίτλο: CINEMA  PRODUCTIONS SCHOOL COMPANY  με  στόχο  την παραγωγή  τηλεοπτικών  και  ραδιοφωνικών  σποτ για  την  προβολή  των  προβλημάτων  και  των  αναγκών των  ανωτέρω  ευάλωτων  κοινωνικών  ομάδων και  προσπάθεια  για  την  κάλυψη  των  αναγκών  τους  και  την  επίλυση  των  προβλημάτων  τους.

 

Τι είδους έρευνα αγοράς έχετε κάνει;
Επειδή, πρόκειται  για  κοινωνική  επιχείρηση, δεν  χρειάστηκε  να  γίνει  έρευνα  αγοράς, γιατί δεν  υπάρχει  ανταγωνισμός, αλλά  και  οι  κοινωνικές  ομάδες στις  οποίες  απευθυνόμαστε και  θέλουμε  να  στηρίξουμε είναι  ευρύτερα  γνωστές  οι  ανάγκες  τους και  τα  χαρακτηριστικά  τους  γνωρίσματα.
Με ποιο τρόπο θα προωθήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας;
Με  διαφημιστικές  καταχωρήσεις  σε  τοπικά  έντυπα  και  ηλεκτρονικά  δίκτυα  πληροφόρησης, με  διαφημιστικά  φυλλάδια, με  τη  λειτουργία  κινηματογραφικής  λέσχης και  την  προβολή  ταινιών, που έχουν  ευρύτερη  απήχηση . Ταυτόχρονα η  επιχείρησή  μας  συμμετείχε  στην  ΕΜΠΟΡΙΚΗ  ΈΚΘΕΣΗ  TRADE FAIRE στις 10/2/2017  στο ATHENS  MALL, όπου δόθηκε η ευκαιρία  να  ενημερώσουμε πολύ  κόσμο που  επισκέφθηκε  την  έκθεση  αυτή.

Επίσης, με  τη  δημιουργία  ιστολογίου  της  επιχείρησης, όπου υπάρχει κάθε  δυνατή  πληροφορία  σχετικά με  την  επιχείρησή  μας και  τον  τρόπο  λειτουργίας  της.

Με ποιο τρόπο θα εξοφλείτε:
  • ·         Την αγορά πρώτων υλών : Δεν  χρειάζονται  πρώτες  ύλες γιατί  δεν  παράγουμε  προϊόντα αλλά  παρέχουμε  υπηρεσίες.

 

 

 

  • ·         Τα εμπορεύματα  : Η αγορά  διαφόρων  υλικών  απαραίτητων  βασίστηκε  σε  μετοχοποίηση, χορηγίες και  λαχειοφόρο  αγορά που  διεξάγαμε. Επίσης, εκδόσαμε  εφημερίδα, η  οποία μα ς προσέφερε  μικρά  έσοδα.

 

 

 

 

  • ·         Τα τέλη της επιχείρησης: Δεν  υπάρχουν  τέλη  για  την  επιχείρησή  μας  ούτε  μισθοί   εργαζομένων, καθώς όλα  τα  λειτουργικά έξοδα  καλύφθηκαν  από  το  σχολείο( 6ο ΓΕΛ  ΝΕΑΣ  ΙΩΝΙΑΣ), ενώ τα  στελέχη  της  επιχείρησης  εργάστηκαν  εθελοντικά χωρίς  αμοιβή, και  το  σχολείο μα ς παρείχε  και  τον  απαραίτητο  εξοπλισμό ( Η/Υ, κάμερα, μικρόφωνα, λογισμικά, βιντεοπροβολέα κ.α.).
Τι είδους εκπαίδευση θα παρέχετε στο Τμήμα Πωλήσεων και Λειτουργιών και ειδικότερα στον τομέα Υγιεινής και Ασφάλειας;
Επειδή  πρόκειται  για  κοινωνική  επιχείρηση, στην  πραγματικότητα  δεν  υπάρχει  τμήμα  πωλήσεων και  λειτουργιών, καθώς  δεν  παράγουμε  προίόντα, και  δεν  είναι  απαραίτητη η  εκπαίδευση  των  στελεχών στον  τομέα  Υγεινής  και Ασφάλειας, παρόλα  αυτά  προβλέψαμε να  υπάρξει  μια  εκπαιδευτική  ενημέρωση  και  στον  τομέα  αυτό  από  ειδικούς υγεινολόγους σε  συνεργασία  με  το  τμήμα Αγωγής Υγείας  της  Δ/νσης Δ.Ε. Β΄Αθήνας, ιδιαίτερα  σε  θέματα  διατροφής  και  ασφάλεια ς τροφίμων.

 

 

Σχολιάστε

Top