Ερωτηματολόγια αξιολόγησης από αλυσίδες καταστημάτων στις ΗΠΑ – ανταπόκριση της Κυριακής Καρδουλάκη!

ΚΥΡΙΑΚΗ2

Ανταπόκριση της Κυριακής Καρδουλάκη από το Μέμφις των ΗΠΑ! 

Η Αρμέ-news απλώνει τα φτερά της και το δίκτυο των ανταποκριτών της και στο Νέο Κόσμο! Η εξαίρετη τέως (δυστυχώς…) καθηγήτρια του σχολείου μας κα Κυριακή Καρδουλάκη, ευρισκόμενη για ακαδημαϊκούς λόγους στις ΗΠΑ και δη στο Μέμφις του Τενεσί, μας στέλνει την πρώτη της ανταπόκριση! 

Θέμα της το πόσο εντυπωσιάστηκε από το σεβασμό στον πελάτη εκ μέρους των επιχειρήσεων. Πράγματι εντυπωσιακά τα στοιχεία που αναφέρει. Όσα περιγράφει σας θυμίζουν κάτι από την όμορφη πλην μειονεκτούσα σε ανάλογα ζητήματα καθημερινού πολιτισμού χώρα μας; Όχι; Έχετε απόλυτο δίκιο!

 Η συντακτική επιτροπή ευχαριστεί θερμά την κα Καρδουλάκη για τη γενναιόδωρη συνεισφορά της και αναμένει και νέες και από πρώτο χέρι πληροφορίες για τον τρόπο ζωής των Αμερικανών.

Ερωτηματολόγια αξιολόγησης από αλυσίδες καταστημάτων στις ΗΠΑ.

 Κάθε φορά, που ένας πελάτης αγοράζει κάποιο προϊόν είτε πρόκειται από το Foot Locker ή την Victoria Secret μέχρι τα Dunkin Donuts , παίρνοντας την απόδειξη λαμβάνει ένα κωδικό με τον οποίο μπορεί να απαντήσει ανώνυμα στο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης στον δικτυακό τόπο της εταιρείας, κερδίζοντας ως δώρο 10 δολάρια από την επόμενή του αγορά ή (από τα Dunkin Donuts ) ένα donut .

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ2 FOOT LOCKER

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ3 DUNKIN

 

Διαβάστε το παρακάτω και σκεφθείτε το την επόμενη φορά που σας προσφέρουν υπηρεσίες, αξιολογώντας πρόσωπα και υπηρεσίες .

Η βαθμολογία είναι από το 5 ( απόλυτα ικανοποιημένος/η ) μέχρι το 1 ( εντελώς δυσαρεστημένος /η )

 

1) Σας ικανοποίησε η επίσκεψή σας στον χώρο ( συνολική εκτίμηση );

 

2 ) Το προσωπικό ( associates = συνεργάτες ) ασχολήθηκαν μαζί σας δείχνοντάς σας όλα τα προϊόντα ;

 

3) Ποια ήταν η εμπειρία σας στο κατάστημα :

Διαθεσιμότητα προϊόντος

Εμφάνιση καταστήματος

Επαρκής αριθμός προσωπικού

Εμπειρία προσωπικού

Το προσωπικό έδειχνε γνήσιο ενδιαφέρον να σας εξυπηρετήσει ;

 

4 ) Στο ταμείο, ποια ήταν η εμπειρία σας ;

Ταχύτητα και αποτελεσματικότητα προσωπικού ;

Γνήσιο ενδιαφέρον, που σας έκανε να νιώσετε πως σας εκτιμούν ;

( made you feel appreciated )

 

5) Το προσωπικό :

Είχαν γνώση του αντικειμένου της εργασίας τους;

Ήταν φιλικό;

Σας άκουγε ειλικρινά , ώστε να καταλάβει τις ανάγκες σας;

Σας βοήθησε να βρείτε αυτό που θέλατε;

 

6 ) Υπήρξε κάποιος που ξεπέρασε τις προσδοκίες σας;

Αν ναι, ποιο είναι το όνομά του;

 

ΣΧΟΛΙΟ: τα αποτελέσματα της αξιολόγησης οφθαλμοφανή σε όλους τους χώρους…

 

Κυριακή Καρδουλάκη reporting from Memphis Tennessee

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ1

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης