Μέρα τάμπλετ

Στα πλαίσια του μαθήματος των Νέων Τεχνολογιών, οι μαθητές της Δευτέρας τάξης του Δημοτικού Σχολείου ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης με τις δικές τους συσκευές συνέχισαν τα μαθήματα προγραμματισμού, καθώς και ήρθαν για πρώτη φορά σε επαφή με την επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality).
Για τον προγραμματισμό χρησιμοποιήθηκε το Scratch Junior (διατίθεται μόνο για τάμπλετ και smart phone) και Scratch.
Οι εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας είναι οι Quiver και Aurasma. Διατίθενται μόνο για τάμπλετ και smart phone.

Σχολιάστε