Τριήμερη εκδρομή στην Αθήνα: μία αξέχαστη εμπειρία

ΑΠΟ: Γούσης Γεώργιος - Φεβ• 28•17

Στις 27, 28 και 29 Ιανουαρίου 2017 η Γ΄ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε σε μία σχολική εκδρομή στην Αθήνα, κατά τη διάρκεια της οποίας  βιώσαμε πολλές εμπειρίες σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Από τον Βόλο αναχωρήσαμε τα ξημερώματα της Παρασκευής 27 Ιανουαρίου και λίγο πριν το μεσημέρι φτάσαμε στην Αθήνα. Αρχικά επισκεφθήκαμε το Κέντρο Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος». 20170127_140957

Βρίσκεται σε μία τεράστια έκταση με τεράστιους κήπους ανάμεσα στους οποίους ξεχωρίζει ένα εντυπωσιακό κτίριο, μοναδικό στο είδος του στην Ελλάδα και πολύ μοντέρνο. Κατά την ξενάγησή μας στο χώρο, μάθαμε ότι αυτό το κτίριο θα στεγάσει εντός του έτους την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος και την Εθνική Λυρική Σκηνή. Επίσης, πληροφορηθήκαμε ότι το κτίριο είναι απόλυτα αυτάρκες, διότι διαθέτει φωτοβολταϊκά στη στέγη του και με δικές του γεωτρήσεις, ικανοποιώντας έτσι όλες του τις ανάγκες, χωρίς να επιβαρύνει το δίκτυο.

20170127_141316

Το βράδυ της Παρασκευής παρακολουθήσαμε μια θεατρική παράσταση, πράγμα το οποίο δεν έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε συχνά. Η παράσταση  είχε τον τίτλο «Δείπνο Ηλιθίων». Οι ερμηνείες των ηθοποιών ήταν εξαιρετικές, τα διδάγματα πολλά, μα πάνω απ” όλα η παράσταση ήταν πολύ αστεία. Μετά την παράσταση επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. κι έτσι έληξε η πρώτη μέρα…

Η δεύτερη ημέρα άρχισε με την προγραμματισμένη επίσκεψή μας  στο Θωρηκτό «Αβέρωφ». Αυτό είναι ένα παλιό πολεμικό τεθωρακισμένο πλοίο του ελληνικού πολεμικού ναυτικού, ενεργό κατά το πρώτο ήμισυ του 20ου αιώνα και μοναδικό για την εποχή του, που σημείωσε πολλές σημαντικές για την Ελλάδα νίκες κυρίως στους Βαλκανικούς πολέμους  και λειτουργεί πλέον ως μουσείο του Πολεμικού Ναυτικού, δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά.

20170128_122102

Πληροφορηθήκαμε για την ιστορία του πλοίου και ορισμένα χαρακτηριστικά του, καθώς ναύτες του μας ξεναγούσαν στα διάφορα καταστρώματα. Επίσης, πήγαμε και στη Μαρίνα του Φλοίσβου, ένα ωραίο μέρος για βόλτα κοντά στη θάλασσα, απολαμβάνοντας τον ήλιο της χειμωνιάτικης αλλά ζεστής ημέρας. Μετά από αυτό κατευθυνθήκαμε προς το κέντρο, όπου μπορέσαμε να «ανεξαρτητοποιηθούμε» και να κάνουμε βόλτα στον πιο κεντρικό πεζόδρομο της πόλης, στην οδό Ερμού. Το απόγευμα γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση και το βράδυ αυτής της ημέρας πήγαμε σε μία μουσική εκδήλωση με τον αγαπημένο των παιδιών της ηλικίας μας, Νίκο Οικονομόπουλο, όπου μείναμε μέχρι  αργά . Έτσι τελείωσε και η δεύτερη ημέρα…

Sounio.3

Την  Κυριακή αναχωρήσαμε από την Αθήνα και κατευθυνθήκαμε προς το πανέμορφο Σούνιο, όπου απολαύσαμε κυριολεκτικά την καταπληκτική θέση, στην οποία  ήταν χτισμένος ο ναός του Ποσειδώνα, με τη μοναδική θέα προς το Αιγαίο, πριν τελικά αναχωρήσουμε για τον Βόλο.

Η εκδρομή αυτή ήταν φανταστική και άξιζε αναμφίβολα. Κατά τη διάρκειά της αποκτήσαμε πολλές καινούργιες εμπειρίες και λάβαμε πολλές γνώσεις, αλλά πάνω από όλα ήμαστε όλοι μια μεγάλη παρέα  με τους καθηγητές, τους συμμαθητές και τους φίλους μας, πράγμα που την καθιστά αξέχαστη!!!