Archive for: Ιουλίου 2017

3o Βραβείο για το διαδικτυακό περιοδικό του 1ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας.

3ο Βραβείο για το διαδικτυακό περιοδικό του 1ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας.

 

Το 3ο βραβείο ανάμεσα σε 80 συμμετοχές, απέσπασε το διαδικτυακό περιοδικό του 1ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας «Φωteenες Σελίδες»,  http://schoolpress.sch.gr/fselides/

στον 8ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων 2017 στην κατηγορία του Γυμνασίου.

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2016 και ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον Απρίλιο του 2017, με τη βράβευση να γίνεται στη Σύρο στις 30 Απριλίου 2017.

Τα αποτελέσματα μπορείτε να τα βρείτε στον επίσημο χώρο του διαγωνισμού: http://2017.eduwebawards.gr/awards2017/

Συγχαρητήρια στους μαθητές και στους καθηγητές που συμμετείχαν στην υλοποίηση της δράσης αυτής.

 

Η ομάδα πειραμάτων του σχολείου μας

 Η Ομάδα Πειραμάτων είναι μια ομάδα μαθητών και εκπαιδευτικών που ασχολείται με θέματα που αφορούν κυρίως στη Φυσική, τη Χημεία και τη Βιολογία. Δημιουργήθηκε τη σχολική χρονιά 2013 – 2014 με πρωτοβουλία του υπεύθυνου του εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών του Γυμνασίου, κ. Αναστάσιο Ζουπίδη. Τη σχολική χρονιά 2016 – 2017, με την καθοδήγηση του κυρίου Ζουπίδη, της κυρίας Κατσίκα και της κυρίας Πουρτσίδου, οι μαθητές πραγματοποιούν πειράματα με στόχο: α) τη δημιουργική ενασχόληση, β) τη βιωματική κατανόηση φυσικών φαινομένων και εννοιών που σχετίζονται με αυτά, και γ) την απόκτηση γνώσεων που χρησιμεύουν στην καθημερινή ζωή (π.χ. τη δημιουργία μπαταρίας από λεμόνια ή την παρασκευή υγρού σαπουνιού).

Σημαντικές δραστηριότητες της Ομάδας Πειραμάτων, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, μέχρι σήμερα, είναι:

α) η πραγματοποίηση του “Πειράματος του Ερατοσθένη”, που διοργανώθηκε από το Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Σερρών σε πανελλαδικό επίπεδο, τον Σεπτέμβριο και τον Μάρτιο,

β) η παρουσίαση πειραμάτων σε Νηπιαγωγεία της Αλεξάνδρειας (3ο και 6ο Νηπιαγωγείο)

γ) η εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, τον Δεκέμβριο,

δ) η συμμετοχή στον 4ο Mαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργικών Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών, που διοργανώθηκε από το 1ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» σε συνεργασία με το 1ο Γυμνάσιο Ν. Χαλκηδόνας, τον Μάιο.

ε) η δραματοποίηση όρων βιολογίας στο πλαίσιο «Η Επιστήμη μέσα από το Θέατρο», και η συμμετοχή στο μαθητικό διαγωνισμό «Μαθαίνοντας Επιστήμη μέσα από το Θέατρο» που διοργανώθηκε από το Science View σε συνεργασία με το τμήμα ΦΠΨ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Επίσης, η δραστηριότητα παρουσιάστηκε στις εκδηλώσεις:

α. θεματική εβδομάδα του 1ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας

β. θεματική εβδομάδα του 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας

γ. τελετή λήξης της Β/θμιας Εκ/σης Ημαθίας που πραγματοποιήθηκε στο Μεντρεσέ Τζαμί Βέροιας

Ζωγραφίζω τη δική μου πραγματικότητα

γράφει ο Καπετάνιος Αντώνιος, μαθητής της Γ” Γυμνασίου  

Η Magdalena Carmen Frieda Kahlo y Calderón γνωστή και ως Frida Kahlo αποτέλεσε αναμφίβολα μια από τις πιο χαρισματικές προσωπικότητες της τέχνης καθώς και του ακτιβισμού του περασμένου αιώνα. Γεννήθηκε στις 6 Ιουλίου, 1907, και απεβίωσε στις 13 Ιουλίου, 1954, στην Πόλη του Μεξικού. Πατέρας της ήταν ο Γερμανός φωτογράφος Wilhelm (Guillermo) Kahlo ενώ μητέρα της η ισπανομεξικανή Matilde. Η Kahlo είχε τρεις αδελφές, την Matilde, την Adriana και την Cristina. Μεγάλωσε στην Πόλη του Μεξικού, στο «Γαλάζιο Σπίτι» (La Casa Azul).

Η ζωή της -από αρκετά μικρή ηλικία- ήταν μια συνεχής μάχη με το σώμα της. Στα έξι της χρόνια αρρώστησε από πολιομυελίτιδα. Έμεινε κατάκοιτη για εννέα μήνες. Αυτό της κόστισε το αριστερό της πόδι το οποίο έμεινε ημιπαράλυτο. Το 1922 άρχισε να φοιτά στο Escola Preparatoria, όντας μια από τις ελάχιστες μαθήτριες του σχολείου. Κατά τη διάρκεια της φοίτησης της γνώρισε τον Diego Rivera (μελλοντικό σύζυγο της), ο οποίος δούλευε πάνω σε μια τοιχογραφία στο χώρο του σχολείου.

Λίγα χρόνια αργότερα, στις 17 Σεπτεμβρίου, 1925, σημαδεύεται η ζωή της νεαρής Frida από ένα τροχαίο ατύχημα. Το λεωφορείο στο οποίο επέβαινε συγκρούστηκε με ένα άλλο, εν κινήσει, όχημα με αποτέλεσμα να διαπεράσει μία κουπαστή το ισχίο της προκαλώντας κατάγματα στην σπονδυλική της στήλη και τη λεκάνη της. Νοσηλεύτηκε για σχεδόν ένα μήνα στο νοσοκομείο και έπειτα επέστρεψε στο σπίτι της για να αναρρώσει περεταίρω. Τότε ήταν που άρχισε να ασχολείται με τη ζωγραφική, σχεδιάζοντας την  πρώτη της αυτοπροσωπογραφία την οποία δώρισε στον τότε σύντροφο της, Gómez Arias.

Image result for frida kahloΠερίπου στα τέλη του 1927, αφότου είχε η περίοδος ανάρρωσης είχε λάβει τέλος, επανασυνδέθηκε με πολλούς παλιούς -πολιτικά ενεργούς- φίλους της. Έγινε μέλος του Μεξικάνικου Κομμουνιστικού Κόμματος (Partido Comunista Mexicano) ενώ ταυτόχρονα άρχισε να έρχεται σε επαφή με σημαντικά πρόσωπα της τέχνης και του ακτιβισμού, μεταξύ αυτών ήταν και ο Diego Rivera με τον οποίο είχε γνωριστεί το 1922. Οι δύο τους διατήρησαν δεσμό για σχεδόν ένα χρόνο, καθώς το 1929 που παντρεύτηκαν. Ένα χρόνο αργότερα μετακόμισαν στο San Francisco και λίγο αργότερα στο Detroit. Οι μετακομίσεις ήταν συχνό φαινόμενο για το ζευγάρι και οφείλονταν στις επαγγελματικές υποχρεώσεις του Rivera.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο San Francisco η Kahlo παρουσίασε στην Έκτη Ετήσια Έκθεση της Κοινότητας του San Francisco των Γυναικών Καλλιτεχνών, τον πίνακά της με τίτλο «Η Φρίντα και ο Ντιέγκο Ριβέρα» (Frieda and Diego Rivera). Επίσης, σημείο σταθμό για την ζωή της και την τέχνη της αποτέλεσε και η περίοδος κατά την οποία κατοίκησε στο San Francisco. Εκεί απέβαλε για δεύτερη φορά και εμπνευσμένη από το γεγονός δημιούργησε το 1932, τον πίνακα «Henry Ford Hospital».

Τον Δεκέμβριο του 1933, επέστρεψαν από τη Νέα Υόρκη στο Μεξικό. Εκεί ζούσαν χωριστά λόγω του άστατου βίου. Παράλληλα η επιθυμία της για να γίνει μητέρα μεγάλωνε. Έμεινε έγκυος για τρίτη φορά, ωστόσο απέβαλε ξανά το 1934.Το 1938, η Kahlo έκανε μία αρκετά μεγάλη έκθεση στη Νέα Υόρκη όπου πούλησε σχεδόν τα μισά από τα εικοσιπέντε έργα που είχε εκθέσει. Τον επόμενο χρόνο μετακόμισε στο Παρίσι. Εκεί ανέπτυξε φιλικές σχέσεις με τον Marcel Duchamp και τον Pablo Picasso. Λίγο αργότερα, την ίδια χρονιά, πήρε διαζύγιο από τον Rivera με τον οποίο όμως ξαναπαντρεύτηκε το 1940. Την ίδια χρονιά (1939) δημιούργησε έναν από τους διασημότερους πίνακες της, «The Two Fridas». Ο πίνακας απεικονίζει δυο εκδοχές της Frida και οι δυο με τις καρδιές τους εκτεθειμένες και μάλιστα, την μία να αιμορραγεί.

Η δουλειά της Kahlo συνέχισε να αποκτά φήμη, αλλά ταυτόχρονα η υγεία της επιδεινώνονταν. Τα τελευταία χρόνια της ζωής της φορούσε έναν ειδικό κορσέ και ένα κολλάρο για να βοηθηθεί η μέση της. Το 1950 διαγνώστηκε με γάγγραινα δεξί της πόδι. Υποβλήθηκε σε πλήθος χειρουργικών επεμβάσεων και χρειάστηκε να νοσηλευτεί για εννέα μήνες. Παρόλα αυτά δεν τα παράτησε, συνέχισε να ζωγραφίζει και να είναι πολιτικά ενεργή. Το 1953, διοργάνωσε την πρώτη και τελευταία της solo έκθεση στο Μεξικό. Παρά την επιβαρυμένη της κατάσταση κατάφερε να πάει στην έκθεση. Ωστόσο, λίγους μήνες αργότερα οι γιατροί ακρωτηρίασαν μέρος του δεξιού της ποδιού. Η Frida Kahlo άφησε την τελευταία της αναπνοή στο «Γαλάζιο Σπίτι» (La Casa Azul) στις 13 Ιουλίου, 1954, σε ηλικία σαράντα επτά ετών.

Η ζωή της ήταν έντονη και περιπετειώδης. Μέσω της τέχνης της εξέφραζε τον σωματικό αλλά και ψυχικό της πόνο. Το ατύχημα με το λεωφορείο, ο ταραχώδης γάμος της με τον Diego Rivera και οι συνεχείς αποβολές είναι οι κύριοι άξονες γύρω από τους οποίους κινούνται τα έργα της, ενώ ταυτόχρονα φαίνεται να προσπαθεί να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματά της περί κοινωνικού φύλου και τάξης, φυλής και προσωπικής ταυτότητας.

Έχει μείνει γνωστή για τις αυτοπροσωπογραφίες της, οι οποίες αποτελούν ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των πινάκων της. Τα έργα της χαρακτηρίζονται από έντονα, ζωηρά και θερμά χρώματα και από τον σουρεαλιστική τους σύνθεση. Αποτελεί μια μορφή ιδιαίτερα αγαπητή από τους Μεξικανούς διότι απεικόνισε τον Μεξικάνικο πολιτισμό με ακρίβεια, αλλά και από υποστηρικτές του φεμινισμού για την παρουσίαση της γυναικείας φύσης χωρίς αυτή να γίνεται σεξουαλικό αντικείμενο.

Αξιοσημείωτο είναι πως αν και οι κριτικοί και οι μελετητές κατατάσσουν την Frida Kahlo στο κίνημα του σουρεαλισμού, η ίδια δεν το αποδέχτηκε ποτέ δηλώνοντας πως ήταν ρεαλίστρια. Χαρακτηριστική είναι η φράση της «Δεν ζωγραφίζω όνειρα ή εφιάλτες, ζωγραφίζω την δική μου πραγματικότητα». Σήμερα το «Γαλάζιο Σπίτι» στο οποίο γεννήθηκε, έζησε και απεβίωσε, λειτουργεί ως μουσείο φιλοξενώντας δικά της έργα, αλλά και του Diego Rivera.Το 2002, της αποδόθηκε φόρος τιμής μέσω της βιογραφικής ταινίας «Frida» σε σκηνοθεσία της Julie Taymor με πρωταγωνίστρια την Salma Hayek.

Πηγές πληροφόρησης: 1) https://el.wikipedia.org/wiki/Φρίντα_Κάλο

2) https://en.wikipedia.org/wiki/Frida_Kahlo

3) http://www.biography.com/people/frida-kahlo-9359496

4) http://www.fkahlo.com/ingles/index_ingles.html

Η παχυσαρκία στην Ελλάδα

γράφει η Κίτσα Μαρία ,μαθήτρια της Γ” γυμνασίου

Από την αρχή του 21 ου αιώνα η παχυσαρκία έχει αρχίσει να αυξάνεται παγκοσμίως.Πρόσφατες έρευνες έχουν παρουσιάσει πως 300 εκατομμύρια άνθρωποι είναι παχύσαρκοι και πως αυτός ο αριθμός αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2025.

Στην Ελλάδα η παχυσαρκία  συνεχώς αυξάνεται ιδιαίτερα στις γυναίκες.Η χώρα μας κατέχει τα πρωτεία σε υπέρβαρες και παχύσαρκες γυναίκες στις ηλικίες 18 και άνω .Συγκεκριμένα 40% των γυναικών είναι υπέρβαρες και 30% του ελληνικού γυναικείου πληθυσμού είναι παχύσαρκες.Στην Αθήνα πρόσφατες έρευνες παρουσιάζουν αυξημένα ποσοστά παχυσαρκίας και στους άνδρες ηλικίας 20-87 ετών .Το 58% του δείγματος της έρευνας είναι υπέρβαροι άνδρες ,ενώ το 20% είναι παχύσαρκοι.Τέλος ,όσον αφορά στην παιδική παχυσαρκία έρευνα του 2005 παρουσιάζει την Κρήτη να κατέχει τα πρωτεία στα υπέρβαρα και παχύσαρκα παιδιά ηλικίας 13-17 ετών.

Σημάδια και συμπτώματα  της παιδικής παχυσαρκίας είναι το ότι το παιδί εμφανίζεται συχνά ανυπόμονο για το φαγητό του ,αλλά και  τρώει πολύ γρήγορα.Συνήθως το παιδί κάνει αρνητικά σχόλια για τον εαυτό του και φαίνεται ανήσυχο.Εμφανίζει τάσεις κατάθλιψης και είναι μοναχικό ή περιγράφει τον εαυτό του ως μοναχικό. Η θεραπεία της παχυσαρκίας δεν είναι εύκολη και απλή ,αλλά ούτε και αδύνατη. Απαιτείται καταρχήν ψυχολογική υποστήριξη από το περιβάλλον και από κάποιον ειδικό. Απαιτείται, επίσης, δίαιτα από διατροφολόγο και αλλαγή των διατροφικών συνηθειών.Σε ειδικές περιπτώσεις ίσως χρειάζεται φαρμακευτική αγωγή , αν υπάρχει ιατρικό πρόβλημα.

Εύχομαι το πρόβλημα της παχυσαρκίας  να λυθεί και να μην εξελιχθεί σε μια καινούρια πανώλη του νέου αιώνα.

 

 

Zούμε σε μια καθαρή πόλη;

                        γράφουν οι μαθήτριες της Α” ,Ματοπούλου Γεωργία ,Μπαμπαλή Αντιγόνη ,Μαββίδου Μαρία

    Η Αλεξάνδρεια είναι το τρίτο μεγαλύτερο οικιστικό συγκρότημα του Νομού Ημαθίας και παρουσιάζει μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια καθώς πλησιάζει σε πληθυσμό τη δεύτερη πόλη της Ημαθίας ,τη Νάουσα.Κτισμένη στο κέντρο του μεγάλου κάμπου της κεντρικής Μακεδονίας είναι το κέντρο και η έδρα του δήμου Αλεξάνδρειας.Η πόλη αναπτύσσεται ταχύτατα έχοντας το ρόλο της πόλης- δορυφόρου  αναφορικά με τη Θεσσαλονίκη από την οποία απέχει 50 χλμ.

   Image result for περιβάλλον  πόλη

    Η ραγδαία οικιστική ανάπτυξη της πόλης τις δεκαετίες 1960-1970 οδήγησε σε μια άναρχη και πολλές φορές αυθαίρετη δόμηση , όπως στην περίπτωση των Αμπελοτόπιων ,που εντάχθηκαν πολύ αργότερα στο σχέδιο πόλης.Αυτό είχε ως συνέπεια να έχουν δομηθεί ολόκληρες περιοχές χωρίς τα απαραίτητα δίκτυα υποδομής ,όπως το δίκτυο αποχέτευσης. Το αποτέλεσμα ήταν για πολλά χρόνια να χρησιμοποιούνται βόθροι αντί  οργανωμένου συστήματος αποχέτευσης ,κάτι που αποτελεί το χειρότερο μέσο διάθεσης των ακάθαρτων νερών ,αφού  ρυπαίνουν το φυσικό αποδέκτη ,το έδαφος.Από την άλλη η ανάπτυξη του αστικού ιστού οδήγησε σε μια πόλη όπου δεν υπάρχουν χώροι με πράσινο , πάρκα και παιδικές χαρές που θα αποτελούσαν πνοή ζωής για την πόλη.

   Στην περιοχή υπάρχουν επίσης πολλά εργοστάσια .Πρόκειται για μεγάλες βιομηχανικές μονάδες που δίνουν δουλειά στους κατοίκους της περιοχής ,δίνοντας ώθηση στην οικιστική ανάπτυξη της πόλης ,αλλά δημιουργούν και πολλά προβλήματα.Οι αέριοι ρύποι που εκπέμπουν ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα με αποτέλεσμα να υπάρχουν προβλήματα υγείας στους κατοίκους  ,κυρίως αναπνευστικά.Από την άλλη τα λύματα που χύνονται σε παρακείμενους ποταμούς ,όπως ο Αλιάκμονας και ο Λουδίας ,προκαλούν  οικολογική υποβάθμιση μειώνοντας τη βιοποικιλότητα τους ,αφού πεθαίνουν πολλά είδη ψαριών.   Πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι γύρω από την πόλη υπάρχουν μεγάλες κτηνοτροφικές μονάδες που προκαλούν πολλά προβλήματα , τόσο με τη διάθεση των υγρών αποβλήτων τους ,όσο και με την έντονη δυσοσμία που  αναδύεται στην ευρύτερη περιοχή ιδιαίτερα κατά τους θερινούς  μήνες.

   Όπως αναφέραμε η πόλη μας είναι χτισμένη στον κάμπο , πράγμα που σημαίνει ότι είναι μια γεωργική περιοχή. Τα λιπάσματα και τα φυτοφάρμακα που χρησιμοποιούνται για την καλλιέργεια των αγρών οδηγούν και αυτά σε ρύπανση της περιοχής. Η ρύπανση αυτή φτάνει στα επιφανειακά νερά μέσω της επιφανειακής απορροής με τα νερά της βροχής ή με την επικοινωνία με τα υπόγεια νερά που στο μεταξύ έχουν μολυνθεί από τη στράγγιση των νερών άρδευσης των αγρών.

   Όλα τα παραπάνω μας οδηγούν στο να αναρωτηθούμε :<<Ζούμε σε μια καθαρή και όμορφη πόλη ;>>.Τελικά ,αν και υπάρχουν προβλήματα, μπορούμε όλοι μας ,η πολιτεία αλλά και εμείς , να οργανωθούμε και να δώσουμε λύσεις ώστε να έχουμε μια πόλη που θα μας προσφέρει μια ζωή με ποιότητα.

Τροχαία ατυχήματα

  γράφουν οι Κατερίνα Κυροπούλου και Μελινα Χρυσάφη, μαθήτριες της Γ΄τάξης

    Κάθε χρόνο στη χώρα μας γίνονται χιλιάδες τροχαία ατυχήματα με εκατοντάδες νεκρούς και τραυματίες.Ιδιαίτερα στην πόλη μας το φαινόμενο είναι πολύ συχνό. Με αφορμή το τραγικό γεγονός του θανάσιμου τραυματισμού της συμμαθήτριάς μας Κατερίνας θα θέλαμε να διατιπώσουμε κάποιες σκέψεις και ιδέες μας με την ελπίδα ότι θα ευαισθητοποιηθούν κάποιοι ασυνείδητοι οδηγοί και το φαινόμενο θα μειωθεί.

    Τα τελευταία δεκατρία χρόνια, από το 1986 ως το 1999 έχουν συμβεί συνολικά στη χώρα μας 303.000 οδικά τροχαία ατυχήματα και οι νεκροί πλησιάζουν τους 26.500.Υπεύθυνοι για τα ατυχήματα είναι περισσότερο οι οδηγοί.Το κύριο αίτιο είναι η χρήση του αυτοκινήτου ως μέσο επίδειξης και ικανοτήτων που σε συνδυασμό με την υπερβολική ταχύτητα μπορούν να αποβούν μοιραία.Επιπλέον ,η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η απόσπαση προσοχής του οδηγού, η μη χρήση προστατευτικού κράνους, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση και η παραβίαση της προτεραιότητας αναδεικνύονται ως τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, σύμφωνα με έρευνα της τροχαίας στη Θεσσαλονίκη.Τα στοιχεία αφορούν στους νομούς Πιερίας, Ημαθίας, Πέλλας, Κιλκίς, Σερρών και Χαλκιδικής και δημοσιεύονται στην απολογιστική έκθεση για το μήνα Μάιο της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας της Κεντρικής Μακεδονίας.

   Για να περιοριστεί το φαινόμενο θα πρέπει να προσπαθήσει ο καθένας ατομικά και μετά ολόκληρη η κοινωνία. Είναι ζωτικής σημασίας να μαθαίνουν οι νέοι από νωρίς τους σημαντικούς κινδύνους που κρύβει η απρόσεκτη οδήγηση, ώστε να θελήσουν  να εκπαιδευτούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο προτού ξεκινήσουν να οδηγούν και να είναι στη συνέχεια προσεκτικοί οδηγοί οι ίδιοι, με σαφή επίγνωση πως η ταχύτητα και η παραγνώριση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας μπορούν να επιφέρουν μοιραία αποτελέσματα. Το δίπλωμα οδήγησης θα πρέπει να παραχωρείται μόνο σε άτομα που έχουν αποδεδειγμένα αποκτήσει τη σχετική ικανότητα, με σαφή πρόβλεψη για την εκπαίδευση του νέου οδηγού ακόμη και σε συνθήκες κακών καιρικών συνθηκών, ώστε να διασφαλίζεται πως έχει κατανοήσει πλήρως τις πιθανές δυσκολίες της οδήγησης.

   Πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι ο μερικός και περιστασιακός έλεγχος για την τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας, δημιουργεί στους οδηγούς την εντύπωση πως έχουν το ελεύθερο να παραβιάζουν τους σχετικούς κανόνες κατά βούληση.Παρά το γεγονός ότι το κράτος έχει θεσπίσει νόμους για τον ανά διαστήματα έλεγχο των οχημάτων, αυτός δεν καλύπτει πλήρως όλες τις αναγκαίες παραμέτρους, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν οχήματα που δεν είναι απολύτως ασφαλή.Με τη συνδρομή της εκπαίδευσης, αλλά και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, θα πρέπει να επιδιωχθεί η δραστική αλλαγή στον τρόπο που οι νέοι άνθρωποι αντιμετωπίζουν την οδήγηση. Το αυτοκίνητο ή η μηχανή δεν θα πρέπει να εκλαμβάνονται ως μέσο επίδειξης ή εκτόνωσης. Κι αντιστοίχως οι κίνδυνοι από την απρόσεκτη οδήγηση δεν θα πρέπει να εκλαμβάνονται απλώς ως πιθανοί, αλλά ως απολύτως δεδομένοι.

   Συμπερασματικά η αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων είναι ζήτημα παιδείας ολοκληρωμένης,με ανθρωπιστικά γνωρίσματα που θα διαμορφώσει υπεύθυνους και ώριμους πολίτες,ικανούς να αντιληφθούν ότι η ασφαλής οδηγηση είναι ζήτημα ζωής και αντανακλά το πολιτιστικό επίπεδο μίας χώρας.

Human

«Human»

Maybe I’m foolish

Maybe I’m blind

Thinking I can see through this

And see what’s behind

Got no way to prove it

So maybe I’m lyin’

But I’m only human after all

I’m only human after all

Don’t put your blame on me

Don’t put your blame on me

Take a look in the mirror

And what do you see?

Do you see it clearer

Or are you deceived

In what you believe?

“Cause I’m only human after all

You’re only human after all

Don’t put the blame on me

Don’t put your blame on me

Some people got the real problems

Some people out of luck

Some people think I can solve them

Lord, Heavens above!

I’m only human after all

I’m only human after all

Don’t put the blame on me

Don’t put the blame on me

Don’t ask my opinion

Don’t ask me to lie

Then beg for forgiveness

For making you cry

For making you cry

“Cause I’m only human after all

I’m only human after all

Don’t put your blame on me

Don’t put the blame on me

Some people got the real problems

Some people out of luck

Some people think I can solve them

Lord, Heavens above!

I’m only human after all

I’m only human after all

Don’t put the blame on me

Don’t put the blame on me

I’m only human

I make mistakes

I’m only human

That’s all it takes

To put the blame on me

Don’t put the blame on me

“Cause I’m no prophet or messiah!

You should go looking somewhere higher!

I’m only human after all

I’m only human after all

Don’t put the blame on me

Don’t put the blame on me

I’m only human

I do what I can

I’m just a man

I do what I can

Don’t put the blame on me

Don’t put your blame on me

«Ο άνθρωπος»

Μπορεί να είμαι ανόητος

Μπορεί να είμαι τυφλός

Σκέφτοντας ότι μπορώ να δω μέσα από αυτό

Και να δω τι είναι από πίσω

Δεν έχω τρόπο να το αποδείξω

Αλλά είμαι απλά άνθρωπος στην τελική

Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική

Μην με κατηγορείς

Μην με κατηγορείς

Ρίξε μια ματιά στον καθρέφτη

Και τι βλέπεις;

Το βλέπεις πιο καθαρά

ή είσαι εξαπατημένος

σε αυτό που πιστεύεις;

Επειδή είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική

Είσαι μόνο άνθρωπος στην τελική

Μην με κατηγορείς

Μην με κατηγορείς

Κάποιοι άνθρωποι έχουν αληθινά προβλήματα

Κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν τύχη

Κάποιοι άνθρωποι πιστεύουν ότι μπορώ να τα λύσω

Κύριε, Παράδεισοι επάνω!

Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική

Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική

Μην με κατηγορείς

Μην με κατηγορείς

Μην ζητάς την γνώμη μου

Μην μου ζητάς να πω ψέματα

Και μετά να παρακαλέσω για συγχώρεση

Που σε έκανα να κλάψεις

Που σε έκανα να κλάψεις

Επειδή είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική

Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική

Μην με κατηγορείς

Μην με κατηγορείς

Κάποιοι άνθρωποι έχουν αληθινά προβλήματα

Κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν τύχη

Κάποιοι άνθρωποι πιστεύουν ότι μπορώ να τα λύσω

Κύριε, Παράδεισοι επάνω!

Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική

Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική

Μην με κατηγορείς

Μην με κατηγορείς

Είμαι μόνο άνθρωπος

Κάνω λάθη

Είμαι μόνο άνθρωπος

Μόνο αυτό χρειάζεται

για να με κατηγορήσεις

Μην με κατηγορείς

Επειδή δεν είμαι ούτε προφήτης ούτε μεσσίας!

Θα πρεπε να ψάξεις κάπου υψηλότερα

Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική

Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική

Μην με κατηγορείς

Μην με κατηγορείς

 

Λίγα λόγια για το τραγούδι:

Το τραγούδι “Human” του Βρετανού τραγουδιστή και στιχουργού Rag’n’Bone Man κυκλοφόρησε τις 21 Ιουλίου 2016 μέσω της Sony Music και της Columbia Records. . Γράφτηκε από τον ίδιο σε συνεργασία με τον Jamie Hartman. Το τραγούδι αυτό περιλαμβάνεται στο  άλμπουμ ντεμπούτο  του με τον τίτλο Human(2017).  Το «Human» είναι ένα τραγούδι που εκφράζει την αγωνία της ανθρώπινης κατάστασης και την αδυναμία των ανθρώπων να είναι τέλειοι  ή ακόμα και να διορθώσουν πολλά από τα «πραγματικά προβλήματα» στη ζωή. Ο Rag’N’Bone εκφράζει έντονα τα δυσκολότερα πράγματα που όλοι αισθάνονται, αλλά βρίσκουν δυσκολία να εκφράσουν: την αδυναμία, την άγνοια, την ενοχή, τις αποτυχίες, την υποκρισία και τα προβλήματά τους. Το τραγούδι είναι ένας ισχυρός και απελπισμένος θρήνος που αναγνωρίζει ταυτόχρονα και τα προβλήματά μας και την περιορισμένη ικανότητά μας για την επίλυσή τους. Ο Rag’N’Bone μιλάει για όλους μας, όταν εκφράζει ενοχή και θλίψη.Θέλοντας να αφαιρέσει το βάρος που νιώθει χρησιμοποιεί τη φράση: «Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική, Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική, Μην με κατηγορείς».

Link τραγουδιού: https://www.youtube.com/watch?v=L3wKzyIN1yk

 

Top