Τη γλώσσα μού έδωσαν ελληνική – Ρητορικοί όμιλοι

- Ιουν• 26•16

Your image is loading...

To πρόγραμμά μας είναι  «Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική». Ουσιαστικά  εστιάσαμε στην καλλιέργεια του προφορικού λόγου. Δημιουργήσαμε ρητορικούς ομίλους και αναπτύξαμε την ικανότητα του ευ λέγειν. Μάθαμε να προσεγγίζουμε σωστά το κοινό μας, να ακούμε πραγματικά τον άλλο, να επιχειρηματολογούμε, να είμαστε σε εγρήγορση…, να ασκούμε τη δημιουργική μας σκέψη… να πείθουμε!! Επιπλέον, συμμετείχαμε σε πανελλήνιους ρητορικούς αγώνες στην Ελληνογαλλική Σχολή στην Αθήνα, στο Deree college, και στα Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη από όπου αντλούνται οι υποψήφιοι της εθνικής Ρητορικής μας ομάδας.

 Οι επισκέψεις στο «κλεινόν άστυ» ήταν αρκετές για τα παιδιά του ομίλου!! Πήραμε μέρος σε παγκόσμια μαθητικά συνέδρια προσομοίωσης ΟΗΕ που υλοποιήθηκαν στα εκπαιδευτήρια Πλάτωνα το Μάρτιο και στο Ευγενίδειο Ίδρυμα τον Απρίλιο. Και φυσικά μην ξεχάσουμε τη συμμετοχή μας στο MUN του Αρσακείου της πόλης μας που διεξήχθη φέτος για πρώτη φορά στην Πάτρα και είμαστε πολύ περήφανοι γι αυτό!!!

Πολλά συναισθήματα, μοναδικές εμπειρίες, πρωτόγνωρες για τα παιδιά μας!! Ενημερωθήκαμε για ποικίλα θέματα της σύγχρονης επικαιρότητας, προβληματιστήκαμε, ευαισθητοποιηθήκαμε νιώσαμε πιο ενεργοί πολίτες. Τα παιδιά ανέπτυξαν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, κοινωνικοποιήθηκαν, ερχόμενα σε επαφή με μαθητές από άλλα σχολεία της Ελλάδας και του εξωτερικού, ενίσχυσαν την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμησή τους.

Η αλήθεια είναι ότι κάποια πράγματα δεν περιγράφονται με λόγια, απλώς τα ΖΕΙΣ!!!

Κοτρώτσου Μαρία, φιλόλογος

Στα πλαίσια του προγράμματος «Την γλώσσα μού έδωσαν ελληνική» οι μαθητές του σχολείου μας που συμμετείχαν στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος σε αγώνες λόγου και αντιλόγου στην ελληνική γλώσσα καθώς και στην αγγλική, σε αγώνες επιχειρηματολογίας.

Η προθυμία και ο ζήλος των μαθητών σε συνδυασμό με την άψογη συνεργασία εντός και εκτός σχολείου μάς δίνει δύναμη να συνεχίσουμε την πραγματοποίηση των δράσεων και τις συμμετοχές στα αγωνίσματα λόγου. Η άνεση στον προφορικό λόγο καθώς και η προετοιμασία της επιχειρηματολογίας γραπτά προάγουν το λόγο των μαθητών μας συνολικά. Παράλληλα αποτιμώντας τα θετικά αποτελέσματα συνειδητοποιούμε ότι ο κόπος και η συνεχής προσπάθεια που αλληλοτροφοδοτούνται μεταξύ μαθητών – καθηγητών πρέπει να συνεχιστούν με αμείωτο ενδιαφέρον.

Ευγενία Κωστακοπούλου, φιλόλογος

Σχόλιο μαθήτριας:

«Έλαβα μέρος σε δύο εκδρομές στην Αθήνα. Η πρώτη ήταν στο Deree  όπου κάναμε  debate και η δεύτερη εκδρομή ήταν στο Forensics όπου πάλι κάναμε debate  στα αγγλικά και παίξαμε πέντε γύρους. Μάλιστα το ωραιότερο ήταν ότι νικήσαμε τους δύο από τους πέντε γύρους που παίξαμε!!!

Προσωπικά μου άρεσε πολύ η εκδρομή στα forensics γιατί πήγαμε πολύ καλά στους αγώνες και γενικά περάσαμε τέλεια κάνοντας debate και κερδίζοντας τους αντιπάλους!!!  Well  the best thing from this trip was that Mr. N. Short liked my curly hair!!!»        Νάνσυ Μεγαλοοικονόμου Α3

Περισσότερες φωτογραφίες ΕΔΩ

Δείτε επίσης:

http://lyk-kastr.ach.sch.gr/autosch/joomla15/index.php?option=com_content&view=article&id=427:-psun&catid=108:2014-12-06-11-15-08&Itemid=42

και

http://lyk-kastr.ach.sch.gr/autosch/joomla15/index.php?option=com_content&view=article&id=428:2016-03-27-19-42-19&catid=108:2014-12-06-11-15-08&Itemid=42

 

Σχολιάστε

Top