EDITORIAL

Στα πλαίσια του μαθήματος των δεξιοτήτων της Γ” γυμνασίου, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε κυρίως με τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, ένα «μάθημα» που λείπει από το σύγχρονο σχολείο. Επειδή η μία ώρα που αφιερώνεται στο μάθημα των δεξιοτήτων δεν επαρκεί για μια πλήρη ενημέρωση σχετικά με τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, αποφασίσαμε να το επεκτείνουμε με ένα Πρόγραμμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Στην διάρκεια λοιπόν αυτών των ωρών, οι μαθητές, αφού έρθουνσε μια πρώτη γνωριμία με τον εαυτό τους και τα χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα, θα ανακαλύψουν τι πραγματικά τους αρέσει, θα εντοπίσουν τα ενδιαφέροντά τους και θα τα συνδέσουν με την επαγγελματική δραστηριότητα που πιθανόν τους αρέσει. Θα ανακαλύψουν τα θετικά στοιχεία του χαρακτήρα τους, θα συνειδητοποιήσουν την λειτουργία των συναισθημάτων τους στην κοινωνική ζωή, θα ασκηθούν στην λήψη αποφάσεων, θα μάθουν να αναγνωρίζουν τις διαφορετικές ανάγκες και να τις διακρίνουν από τις επιθυμίες, θα κάνουν τέστ επαγγελματικών ενδιαφερόντων από τον ΕΟΠΠΕΠ και άλλους οργανισμούς για την ανακάλυψη του τύπου της προσωπικότητάς τους, θα ασκηθούν στην αναζήτηση πληροφοριών για τα επαγγέλματα ανάλογα με τον τύπο της προσωπικότητας, θα πάρουν συνεντεύξεις από κάποιους εργαζομένους, θα επισκεφθούν επαγγελματικούς χώρους και θα έρθουν σε άμεση επαφή με τους εργαζόμενους, θα μάθουν πως να συντάσσουν το βιογραφικό τους και την συνοδευτική επιστολή. Θα έχουν επίσης άμεση πληροφόρηση από τον υπεύθυνο Επαγγελματικού Προσανατολισμού  της ΔΔΕ Βοιωτίας σχετικά με το Γενικό Λύκειο και τα ΕΠΑΛ, τις κατευθύνσεις που μπορούν να επιλέξουν στα ΕΠΑΛ καθώς και τις κατευθύνσεις και τα μαθήματα στο Γενικό Λύκειο.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης