Η Εκδρομή μας..!!

Στις 24 Απριλίου του 2015 η Γ΄ γυμνασίου Ανωγείων πραγματοποίησε την εκπαιδευτική πενθήμερη εκδρομή της. Τα  καταφέραμε μετά από  μεγάλη προσπάθεια και ευχαριστούμε πολύ όλους του ανθρώπους που μας πρόσφεραν τη χορηγία τους. Επίσης  ευχαριστούμε όλους τους καθηγητές μας  για την βοήθειά τους να υλοποιηθεί αυτή η εκδρομή.

Το πρόγραμμα της εκδρομής μας ήταν το εξής:

eik6Την Παρασκευή το απόγευμα  ξεκινήσαμε με προορισμό το Ναύπλιο. Στη διαδρομή κάναμε μια στάση στον Ισθμό της Κορίνθου και μία επίσκεψη-ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο της Επιδαύρου. Θαυμάσαμε το αρχαίο θέατρο και διαβάσαμε το ομώνυμο ποίημα του Γιάννη Ρίτσου.

Στη συνέχεια, φτάσαμε στο ξενοδοχείο στην τοποθεσία Τολό. Το βράδυ κάναμε μια βόλτα για μια πρώτη γνωριμία με το όμορφο χωριουδάκι πλάι στη θάλασσα. Την επόμενη ημέρα επισκεφθήκαμε την Αρχαία Ολυμπία και το μουσείο, και κάναμε μια μικρή βόλτα στην Πάτρα. ήταν μια κουραστική μέρα, αλλά γεμάτη εικόνες!

Η Δευτέρα ήταν αφιερωμένη στο Ναύπλιο. Μετά από μια βόλτα στο Παλαμήδι, περπατήσαμε τα όμορφα σοκάκια. Το βράδυ διασκεδάσαμε όλη μαζί σε ένα κουτουκάκι, με χορό και τραγούδι.

Μέχρι και στον τραγουδιστή μάθαμε κρητικά!

Στη διαδρομή για τον Πειραιά, επισκεφθήκαμε τις Μυκήνες και κάναμε μια μικρή βόλτα στο Λουτράκι. Ήταν τέσσερις γεμάτες ημέρες, που όλοι θα θυμόμαστε με χαρά.

Γι’ αυτό, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε του καθηγητές που μας συνόδευσαν στην εκδρομή μας, την κ. Χρυσούλα Ηλιάδου, τον κ. Αντώνη Παντελάκη και την κ. Όλγα Βαρότση.