


2. Εργασία δ΄
Τελική ψηφοφορία Στο τελευταίο μέρος αυτής της δραστηριότητας οι μαθητές/τριες ψηφίζουν στο GoogleForms μεταξύ 22 λογότυπων που δημιουργήθηκαν από όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες Συνεχίστε την ανάγνωση →

2. Εργασία ε΄
Λογότυπο έργου Το λογότυπο που κέρδισε στην ψηφοφορία είναι τελικά το έργο της Alisa και της Sara από τη Σλοβενία. Συνεχίστε την ανάγνωση →

3. Εργασία α΄
Μαγειρική Στη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές/τριες ασχολούνται με μαγειρική. Πρώτο βήμα έχουν να προτείνουν 5 υγιεινά υλικά, με τα οποία Συνεχίστε την ανάγνωση →
3. Εργασία β΄
Συνταγή Οι μαθήτριες της τάξης των γερμανικών επιλέγουν τα υλικά που προτείνουν οι εταίροι από την Σλοβενία: νιφάδες βρώμης, ένα Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ψηφοφορία
Αν και το φετινό έργο «Europa in Balance» έχει προκαθορισμένη κατεύθυνση και στοχεύει σε συγκεκριμένες δεξιότητες, οι μαθητές / τριες Συνεχίστε την ανάγνωση →

Europa in Balance
Το φετινό έργο eTwinning «Europe in Balance» απευθύνεται σε μαθητές 11-15 ετών που μαθαίνουν γερμανικά ως ξένη γλώσσα. Στόχος του έργου Συνεχίστε την ανάγνωση →

1. Εργασία β΄
Στο δεύτερο μέρος της πρώτης εργασίας οι μαθητές και οι μαθήτριες διαλέγουν κάποιον εταίρο από τις συνεργαζόμενες χώρες και χρησιμοποιώντας Συνεχίστε την ανάγνωση →

1. Εργασία γ΄
Στο τρίτο μέρος συνεργάστηκαν οι μαθήτριες Αλεξάνδρα και Τατιάνα για να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι μνήμης στην εφαρμογή Learning.apps. Για να φτιάξουν Συνεχίστε την ανάγνωση →
![IMG_20250109_085245[1]](https://schoolpress.sch.gr/kallithea/files/2025/04/IMG_20250109_0852451-370x256.jpg)
1. Εργασία δ΄
Η πρώτη δραστηριότητα του έργου ολοκληρώνεται με τους μαθητές και τις μαθήτριες να παίζουν το παιχνίδι μνήμης που ετοίμασαν γι” Συνεχίστε την ανάγνωση →