Τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή τη Γ΄ Γυμνασίου!!!!

12970561_1729573073944596_1755145725_o

Από τις  2 έως και τις 4 Απριλίου 2016 πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη τριήμερη εκδρομή της Γ΄ γυμνασίου . Φέτος όμως σπάσαμε την παράδοση και αντί για  τον   συνηθισμένο προορισμό για  Θεσσαλονίκη, κατευθυνθήκαμε προς Τρίκαλα. Συνοδοί της εκδρομής ήταν  η κ.Τσιουλπά , η κ.Κομβοπούλου , ο κ. Αραμπατζής και ο κ. Λαζίδης.

12962655_1729584943943409_712100149_o

Την 1η ημέρα της εκδρομής μετά από το πολύωρο ταξίδι επισκεφτήκαμε  δυο μοναστήρια στα Μετέωρα

Μετά την ξενάγηση μας εκεί συνεχίσαμε για λίγες ακόμη ώρες το ταξίδι  και τελικά φτάσαμε στο ξενοδοχείο στα Τρίκαλα,  όπου τακτοποιηθήκαμε και κάτσαμε λίγες ώρες για να χαλαρώσουμε. Το βράδυ πήγαμε μια βόλτα στο κέντρο της πόλης όπου οι καθηγητές μας άφησαν λίγο ελεύθερους για να γνωρίσουμε καλύτερα την πόλη και να προσαρμοστούμε.

Την 2η ημέρα ξεκινήσαμε από πολύ νωρίς και μεταβήκαμε στη λίμνη Πλαστήρα όπου ο ξεναγός μας είπε την ιστορία της με λεπτομέρειες . Αμέσως μετά,  ελπίζοντας να δούμε χιόνι , κατευθυνθήκαμε στο χιονοδρομικό κέντρο στο Περτούλι, όπου δυστυχώς δεν είχε χιόνια , μαγευτήκαμε όμως από το  υπέροχο καταπράσινο τοπίο ! Επόμενος προορισμός το χωριό Ελάτη, ένα μικρό αλλά εκπληκτικά όμορφο χωριό, στο οποίο κάτσαμε αρκετές ώρες για να ξεκουραστούμε. Αργότερα γυρίσαμε ξανά στο ξενοδοχείο όπου είχαμε και πάλι ελεύθερο χρόνο για να ξεκουραστούμε και να ετοιμαστούμε για την βραδινή μας έξοδο που. Το βραδάκι λοιπόν πήγαμε σε μια ταβέρνα όπου φάγαμε,τραγουδήσαμε,χορέψαμε και διασκεδάσαμε.

12948544_1729573510611219_836408715_o Η 3η ημέρα , η οποία ήταν δυστυχώς και η τελευταία,  ξεκίνησε με μια ξενάγηση στο κάστρο και το ρολόι της πόλης των Τρικάλων. Αμέσως μετά είχαμε λίγο ελεύθερο χρόνο για να κάνουμε τα ψώνια μας και να δούμε για μια τελευταία φορά τα Τρίκαλα. Μετά από την βόλτα μας επιβιβαστήκαμε ξανά στο λεωφορείο με προορισμό την Θεσσαλονίκη, όπου επισκεφθήκαμε το εμπορικό κέντρο Cosmos και επιστρέψαμε στις Φέρες κουβαλώντας μαζί μας ωραίες αναμνήσεις από την τριήμερη εκδρομή μας!!!