ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ

Η Θέα από ψηλά

Από την Ελεάννα Σιαργκάνη

Στην εποχή που ζούμε, οι πόλεις μας είναι ασφυκτικά μεγάλες, με πολύ θόρυβο, κίνηση και καυσαέριο , γι’ αυτό πολλές φορές χρειάζεται  να κάνουμε απόδραση στη φύση και να απολαμβάνουμε  τον καθαρό  αέρα και την ηρεμία  που παίρνουμε από το δάσος .

Έτσι, το πρωί της Κυριακής ξεκινήσαμε με τους γονείς μου  να κάνουμε, με ένα περιπατητικό σύλλογο, ανάβαση σε ένα βουνό της Αττικής, την Πεντέλη . Ο σύλλογος Δρυάδες είχε μια έμπειρη αρχηγό που μας οδήγησε σε δύσκολα και περίεργα μονοπάτια και μας έδινε οδηγίες πώς να πηγαίνουμε με ασφάλεια στη φύση .

Καθώς ανεβαίναμε στο ήσυχο δάσος, το αεράκι μας χάιδευε το πρόσωπο . Η ποικιλία των θάμνων, των άγριων λουλουδιών και των δέντρων  χόρευαν  μπροστά μας . Στα πόδια μας διακρίναμε  διάφορες ποικιλίες μανιταριών και τα κυκλάμινα να μας παίζουν κρυφτό γύρω από τους μεγάλους κορμούς των δέντρων

Ξαφνικά το τοπίο άρχισε να αλλάζει . Πέτρες ογκώδεις ολόλευκες που οι ακτίνες του ηλίου τις έκαναν να λάμπουν. Ο δρόμος στον οποίο περπατούσαμε είχε μικρά κομμάτια  από μάρμαρο . Ήμασταν στο τεράστιο λατομείο του Διονύσου , εκεί που σε άλλες  εποχές έκαναν εξόρυξη μαρμάρων.

Προχώρησε όλη η ομάδα και μετά από ώρα φτάσαμε στην κορυφή όπου υπήρχε ένα κολονάκι με το υψόμετρο που είναι 950μ . Η αίσθηση που σου έδινε η κορυφή ήταν τόσο έντονη που νόμιζες ότι είσαι δυνατός και κυρίαρχος , έχοντας όλο τον κόσμο στα πόδια σου . Καθώς απολαμβάναμε  τη θέα , βγάλαμε φωτογραφίες και είδαμε την Αθήνα , τον Μαραθώνα ,την Εύβοια και την Άνδρο .

Σε λίγο άρχισε η κατάβαση , η οποία ήταν πιο εύκολη από την ανάβαση. Γρήγορα κατεβήκαμε  στους πρόποδες του βουνού, όπου ξαποστάσαμε .

Οι εντυπώσεις από όλη την ομάδα ήταν πολλές και ποικίλες. Εμείς γυρίσαμε σπίτι μας με πολλά και ωραία συναισθήματα, πλημυρισμένοι από χρώματα και εικόνες. Τώρα πιστεύω πως η φύση με κέρδισε για πάντα .