Συνέντευξη με την καινούρια διευθύντρια του σχολείου μας

Συνέντευξη με την καινούρια διευθύντρια του σχολείου μας

Πόσα χρόνια βρίσκεστε στον τομέα της εκπαίδευσης;

Βρίσκομαι γενικά στην εκπαίδευση εδώ και 31 χρόνια περίπου, από τα οποία 25 είμαι στη δημόσια εκπαίδευση.

Ποιά είναι η ειδικότητα σας ως εκπαιδευτικός και γιατί επιλέξατε αυτη την ειδικότητα;

Είμαι ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας, δηλαδή διδάσκω Αγγλικά. Επέλεξα αυτή την ειδικότηταγιατί είναι μια γλώσσα που μου άρεσε πάρα πολυ απο πολύ μικρή ηλικία και έγινε πάθος μετά να γίνω καθηγήτρια για να διδάξω αυτή τη γλώσσα.

Έχετε κάνει άλλες σπουδές;

Βεβαίως. Στην συνέχεια έκανα μεταπτυχιακό και αυτη τη στιγμή είμαι υποψήφια διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Πόσα χρόνια εκετελείτε χρέη διευθύντριας;

Αυτός είναι ο έκτος χρόνος. Ήμουν 5 χρόνια στο 42 Γυμνάσιο Αθήνας και τώρα βρίσκομαι εδώ.

Πώς νιώθετε με την αλλαγή επαγγελματικού περιβάλλοντος;

Πάρα πολύ καλά. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι το σχολείο στο οποίο είναι και η οργανική μου θέση, που σημαίνει οτι ήμουν εδώ πριν απο 12 χρόνια και δίδασκα Αγγλικά.  Ήμουν σαν καθηγήτρια. Άρα λοιπόν είναι ένας γνώριμος χώρος και το επεδίωξα κι εγώ να γυρίσω πίσω.

Πιστεύετε οτι μπορείτε να συνεργαστείτε σε ικανοποιητικό βαθμό με τους υπόλοιπους συναδέλφους σας και μαθητές;

Ναι βεβαίως. Οι συνάδελφοι είναι εξαιρετικοί όλοι, κάποιοι απο αυτούς με γνωρίζουν ήδη από παλιά, κάποιους τους γνώρισα τώρα, αλλά η συνεργασία μας είναι εξαιρετικη και νομίζω οτι όσο περνάει ο καιρός θα γίνεται ακόμα καλύτερη γιατί για να επιτύχει μια συνεργασία πρέπει πρώτα οι άνθρωποι να γνωριστούν μεταξύ τους και στη συνέχεια να μπορέσουν να βρουν τις κατάλληλες λύσεις ώστε να λύσουμε προβλήματα, είτε για το σχολείο, είτε προσωπικά του καθενός.Όσον αφορά τους μαθητές  υπάρχει πολύ καλή συνεργασία, μιλάμε για θέματα που σας αφορούν και εκείνοι βέβαια μιλάνε μαζί μου για θέματα που αντιμετωπίζουν μέσα στη τάξη και αφορούν εσάς τους μαθητές.  Αλλά και εγώ, από τη δική μου τη πλευρά, αν διαπιστώσω κάτι συζητάω μαζί τους το θέμα και προσπαθούμε να βρούμε λύσεις γι’αυτό.

Ποιούς στόχους έχετε, όσον αφορά το σχολείο μας για τη φετινή χρονιά;

Ξεκινάω πάντα με πολύ αργά και σταθερά βήματα, μιας και είμαι σε καινούριο σχολικό περιβάλλον σαν διευθύντρια. Βασικά λοιπόν, για τη φετινή σχολική χρονιά εκείνο που θέλω να κάνω είναι αρχικά να κάνουμε τους περιπάτους μας, τις διδακτικές επισκέψεις και όλες τις εκδηλώσεις που πρέπει να κάνουμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Θέλω να προωθήσω τους μαθητές μου ώστε να ανεβάσουν το μαθησιακό τους επίπεδο και να γίνουν όσο πιο καλύτεροι γίνεται. Οι συνάδελφοι,απ’ ότι συνειδητοποιώ, προσπαθούν πάρα πολυ γι’αυτό, απλά θέλω να τους ενισχύσω περισσότερο, αν μπορω με οποιονδήποτε τρόπο, είτε βοηθώντας τους με κάποιες επιμορφώσεις , δηλαδή να έρχονται εδώ σχολικοί σύμβουλοι και να τους επιμορφώνουν στο αντικείμενό τους ή κι εγώ αν μπορώ να τους βοηθήσω με οποιονδήποτε τρόπο, αν γνωρίζω κάτι παραπάνω να τους το μεταφέρω, έτσι ώστε να βελτιωθούν τα πράγματα. Επίσης, θα ήθελα να έχω έναν διαδραστικό πίνακα στο σχολείο μας, τον οποίο θα τον χρησιμοποιούμε στα μαθήματά μας για να τα κάνουμε πιο ενδιαφέροντα για όλους τους μαθητές.Ακόμα θα ήθελα να κάνω και καινοτόμα πράγματα, όπως, παραδείγματος χάρη, έχω προτείνει στο τμήμα που διδάσκω φέτος Αγγλικά να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμα με e-twinning, που είναι ευρωπαϊκό.

Έχετε επιχειρήσει ποτέ να πραγματοποιήσετε κάποιον απο αυτους τους στόχους σας, αλλά ίσως το υπουργείο παιδείας να μην σας έδινε τη χρηματική χορηγία για να τα πραγματοποιήσετε όλα αυτά ή κάποιοι συνάδελφοι σας  να ήταν εναντίον σας;

Όσον αφορά το οικονομικό θέμα, οι περισσότεροι στόχοι, οι οποίοι αποβλέπουν κυρίως στην βελτίωση του μαθησιακού επιπέδου των μαθητών, νομίζω ότι δεν απαιτείται κάποιο ποσό, δηλαδή δεν είναι οικονομικό το θέμα. Κυρίως είναι θέμα διάθεσης, δικής μου και των συναδέλφων να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, έτσι ώστε με καινούριες μεθόδους και καινοτόμες διαδασκαλίες να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να αποκτήσετε περισσότερες γνώσεις. Όσον αφορά, το αν έχω συναντήσει εμπόδιο κάποιον συνάδελφο,όχι, δεν υπάρχει καμία σύγκρουση. Υπάρχει συνεργασία και ακούμε ο καθένας τις απόψεις του άλλου και ανάλογα κρίνουμε και αποφασίζουμε.

Πιστεύετε ότι αυτοί οι στόχοι ταυτίζονται με τα θέλω και τα πιστεύω των καθηγητών αλλά και των μαθητών;

Βέβαια. Αν δεν ταυτίζονται με τα θέλω και τα πιστεύω των μαθητών και των καθηγητών, τότε νομίζω οτι δεν θα επιτύχουμε τίποτα από αυτά. Πρέπει σίγουρα να συμβαδίζουν αυτά τα πράγματα, αν δεν συμβαδίζουν δεν μπορούμε να επιτύχουμε.

Τον προηγούμενο μήνα υπήρξε μια αναστάτωση σχετικά με το θέμα της προσευχής. Τι έχετε να πείτε γι’ αυτό;

Η προσευχή είναι πολύ βασική. Θεωρώ οτι πρέπει να γίνεται πάντοτε τα πρωινά, δηλαδή κατά την πρωινή μας προσέλευση πρέπει πάντοτε να κάνουμε την παράταξη μας όπως πρέπει και με ησυχία να κάνουμε την προσευχή. Όταν όμως οι μαθητές δεν κάνουν ησυχία κατά τη διάρκεια της προσευχής, είτε, το άλλο που έχει εμφανιστεί τις τελευταιές μέρες, να μην προσέρχονται μαθητές για να κάνουν τη προσευχή, αυτό δημιουργεί δυσκολίες. Πρέπει λοιπό οι μαθητές να σκεφτούν από τη δική τους την πλευρά, και το έχω θέσει αρκετές φορές σαν θέμα, να σκεφτούν: τελικά θέλουν να κάνουμε προσευχή ή δεν θέλουν, γιατί αν θέλουν να κάνουμε προσευχή, θα πρέπει και εκείνοι από τη δική τους τη πλευρά να προθυμοποιηθούν να βρούμε λύσεις, έτσι ώστε να έχουμε διαφορετικούς μαθητές  κάθε πρωινό που θα κάνουν προσευχή. Δεν μπορεί πάνττε οι ίδιοι μαθητές να λένε τη προσευχή.,Η προσευχή πρέπει όμως πάντοτε να γίνεται. Είμαι υπέρ, όπως ήμουνα και στο προηγούμενο σχολείο και  η προσευχή μας θα γίνεται πάντοτε πρωί.

Έχετε παρατηρήσει , όμως μια βελτίωση σε αυτό το πρόβλημα, σωστά;

Βεβαίως. Απο την ημέρα που έγινε αυτή η «απειλή»,ότι δεν θα κάνουμε προσευχή αν φέρεστε με αυτόν τον τρόπο και μπήκαμε μέσα στις τάξεις, βελτιώθηκε αμέσως η εικόνα όλου του σχολείου και πραγματικά παραμένει έτσι βελτιωμένη. Εκείνο το πρόβλημα που έχει προκύψει τώρα είναι οτι απλά πρέπει να συννενοηθούμε για το ποιοί θα λένε τη προσευχή κάθε πρωί.

Δηλαδή σας πειράζει το γεγονός οτι είναι μόνο λίγα συγκεκριμένα παιδιά;

Ναι, θα ήθελα μεγαλύτερη προσέλευση. Απο τη στιγμή που συμφωνούμε οτι θα κάνουμε πρωινή προσευχή, πρέπει να βρούμε όλοι το κουράγιο, γιατί μερικά παιδιά λένε οτι φοβούνται να έρθουν μπροστά ή υπάρχει και το άλλο που λένε οτι τους κοροϊδεύουν. Όχι, πρέπει να αποφασίσουμε ότι θα κάνουμε προσευχή και δεν θα δώσουμε καμία σημασία στα σχόλια των άλλων, πρέπει να τολμήσουμε, πρέπει λοιπόν οι μαθητές που πραγματικά θέλουν να κάνουν προσευχή να τολμήσουν να έρθουν στο μικρόφωνο.

Όταν ήσασταν η ίδια στη θέση της μαθήτριας πιστεύατε οτι θα βρισκόσασταν στη θέση καθηγήτριας ή διευθύντριας κάποια στιγμή;

Σε θέση καθηγήτριας πίστευα οτι θα βρισκόμουνα , ναι,  γιατί είχα θέσει στόχους απο πολύ μικρή και αγαπούσα πολύ την αγγλική γλώσσα και ήταν ένας στόχος που πραγματοποιήθηκε. Ναι, το ήξερα, το πίστευα και το ήθελα να γίνω καθηγήτρια κάποια στιγμή. Για διευθύντρια όχι, να σας πω την αλήθεια δεν ήταν κάτι που το είχα προγραμματίσει απο νωρίς στη ζωή μου, προέκυψε κάποια στιγμή στα χρόνια της υπηρεσίας μου και να ‘μαι εδώ.

Θεωρούσατε τα Αγγλικά μια δύσκολη γλώσσα; Γιατι για ένα παιδί μικρό το να μάθει μια ξένη γλώσσα θεωρείται λίγο δύσκολο.

Δεν είναι καμία γλώσσα δύσκολη. Εξαρτάται απο τον τρόπο που θα την προσεγγίσει ο καθηγητής και ο τρόπος που θα τη μεταδώσει στο μαθητή του. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, ο τρόπος, η μεθοδολογία. Κάθε παιδί είναι ιδιαίτερο, κάθε παιδί ,μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο, άρα λοιπόν πρέπει να προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε με διαφορετικούς τρόπους τους μαθητές μας, ώστε να μάθουν την ξένη γλώσσα. Σ’ ένα βέβαια τμήμα 20-25 μαθητών, ανάλογα με τη περίπτωση, επειδή κάθε παιδί, όπως είπαμε, είναι διαφορετικό, έχουμε πολλές διαφορετικότητες. Άρα λοιπόν πρέπει να προσαρμόσουμε τη διδασκαλία μας σε  όλες τις διαφορετικότητες της τάξης.

Από τον προηγούμενο χρόνο στο μάθημα τον Αγγλικών και γενικά στις ξένες γλώσσες μπαίνουν άγνωστα διαγωνίσματα και κάποια παιδία δυσκολεύονται. Είστε σύμφωνη με αυτή την αλλαγή;

Οχι, δεν είμαι σύμφωνη κυρίως επειδή είναι άγνωστο, Θα σας πω την εμπειρία μου απο το προηγούμενο σχολείο, μιας και εκεί διδασκα. Πέρυσι εφάρμοσα κι εγώ αυτόν τον τρόπο εξέτασης των μαθητών. Θεωρώ οτι είναι θέμα επιλογής του υλικού που θα δοθεί για αυτές τις εξετάσεις. Πρέπει να διαγνωστεί σωστά το επίπεδό σας και αν διαγνωστει σωστά νομίζω ότι και το υλικό θα δωθεί σώστα και δεν θα έχετε κανένα απολύτως πρόβλημα είτε είναι άγνωστο το κείμενο είτε είναι γνωστό, αυτή είναι βασικά η άποψη μου. Και στο σχολείο που ήμουνα τα περασμένα χρόνια δεν παρατηρήθηκε πρόβλημα με τα παιδιά, γιατί ακριβώς ήτανε στο επίπεδό τους και τα παιδιά ανταποκρίνονταν, όσο μπορούσε βέβαια ο καθένας, γιατί είπαμε πως τα παιδιά δεν είναι όλα στο ίδιο επίπεδο, αλλά όσο μπορούσε ο καθένας ναι, τα πήγαιναν καλά.

Έχετε υιοθετήσει κάποιο εκπαιδευτικό τρόπο διδασκαλίας απο κάποιο καθηγητή σας;

Επειδή αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο πριν από πολλά χρόνια, όπως καταλαβαίνετε,η διδακτική εκείνα τα χρόνια ήταν τελείως διαφορετική από αυτή, η οποία έχει εισαχθεί τα τελευταία χρόνια στις αίθουσες διδασκαλίας. Δεν θα έλεγα οτι έχω υιοθετήσει κάτι απο εκείνα τα χρόνια απλάέχω μάθει τα τελευταία χρόνια, γιατί μου αρέσει να μαθαίνω, μου αρέσει η καινοτομία, πως να κεντρίζω το ενδιαφέρον των μαθητών μου και πως να κάνω το μάθημα μου πιο ενδιαφέρον, ώστε να παρακολουθούν όλοι οι μαθητές και να μαθαίνουν.

Σίγουρα έχει τύχη κάποια στιγμή να δώσετε αποβολή σε κάποιο μαθητή. Πώς νιώθετε με αυτό;

Αποφέυγω να δίνω αποβολή. Έχω δώσει σαν καθηγήτρια πριν απο χρόνια, όμως το αποφεύγω. Θεωρώ ότι δεν είναι η λύση του προβλήματος. Θεωρώ οτι η λύση είναι, όπως είπα και προηγουμένως, να κεντρίσω σε όλους το ενδιαφέρον έτσι ώστε κανένας μαθητής να μη ξεφύγει της προσοχής και κανένας μαθητής να μην προσπαθήσει να γίνει ο «ταραξίας» της τάξης εκείνη τη στιγμή, ώστε να μην χρειαστεί να του δώσω αποβολή.

Συζητάτε με αυτό το παιδί αν υπάρξει πρόβλημα;

Ναι, θα του μιλήσω,δεν θα τον πετάξω έξω έτσι απλά και δεν βγάζω εύκολα μαθητές έξω, όπως είπα και προηγουμένως.

Έχετε νιώσει ποτέ ότι υπήρξατε άδικη με κάποιον μαθητή;

Δεν θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο αυτή τη στιγμή, μπορεί να το έχω κάνει αλλά αυτή τη στιγμή πραγματικά δεν το θυμαμαι.Δεν έχω κάτι έντονο στη μνήμη μου.Τουλάχιστον σε αυτό το σχολείο τους τρεις  μήνες που είμαι εδώ δεν θυμάμαι κάτι.

Είστε σύμφωνη με το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας και  αν όχι τι θα αλλάζατε;

Όχι, δεν είμαι απόλυτα σύμφωνη. Βέβαια, υπάρχουν σχολεία που αυτή τη στιγμή λειτουργούν εφαρμόζοντας καινούριες μεθοδολογίες και αυτό είναι καλό, αλλά δυστυχώς, αυτά τα σχολεία αποτελούν μειοψηφία. Είναι πολύ λίγοι οι αυτοί που εφαρμόζουν καινοτόμες δράσεις μέσα στη τάξη για να μπορέσουν, όπως είπαμε και προηγουμένως, να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να μάθουν καλύτερα. Αυτό που θα άλλαζα, από τη δική μου τη πλευρά όσο μπορώ και σαν διευθύντρια, έχοντας δηλαδή μια άλλη θέση σε αυτό το σχολείο, είναι απλά να μεταφέρω στους συναδέλφους όσο μπορώ απο αυτά που γνωρίζω ήδη εγώ, τα οποία αφορούν τις καινούριες μεθόδους διδασκαλίας. Αυτό, αν μπορώ, θα το  κάνω πραγματοποιώνταςεγώ η ίδια κάποιες δράσεις εδώ στο σχολείο, κάποιες. Το άλλο πράγμα που θα έκανα, που ξεπερνάει εμένα βέβαια είναι αν μπορώ να τους πείσω οι ίδιοι να παρακολουθήσουν ορισμένα τέτοια καινοτόμα προγράμματα ή επιμορφώσεις, ώστε να μάθουν κάτι καινούριο και να το εφαρμόσουν μέσα στη τάξη.

Είπατε ότι σας αρέσει η καινοτομία. Αν ένας καθηγητής εφαρμόζει έναν διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας με τον οποίο δεν είστε εσείς σύμφωνη, αλλά είναι κάτι καινούριο που ίσως βοηθάει τους μαθητές πώς θα αντιδράσετε με αυτό;

Αν είναι αποτελεσματικό δεν θα διαφωνήσω καθόλου.Αν παραπονεθούν τα παιδιά σημαίνει ότι δεν είναι αποτελεσματικό. Αν εφαρμόζει κάτι καινούριο και το εφαρμόζει με το σωστό τρόπο τα παιδιά θα ευχαριστηθούν. Αν δεν είναι αποτελεσματικό και παραπονεθούν τα παιδιά, πάει να πει ότι υπάρχει πρόβλημα, άρα λοιπόν ή δεν εφαρμόζεται με το σωστό τρόπο ή κάτι συμβαίνει.

Είστε σύμφωνη με πολυήμερες εκδρομές, παραδείγματος χάρη την τριήμερη εκδρομή που συνηθίζει να πηγαίνει η τρίτη γυμνασίου;

Η αλήθεια είναι ότι στη ζωή μου έχω δεν έχω πάει πολλές πολυήμερες εκδρομές, απ’ότι θυμάμαι έχω πάει μόνο 2 φορές.Δεν είμαι σύμφωνη αλλά ούτε και διαφωνώ απόλυτα. Το πρόβλημα είναι το εξής: Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η ασφάλεια των μαθητών, το βάζω πάνω απ’όλα. Είναι ο κυριότερος παράγοντας για να πάει ένα σχολείο μια πολυήμερη εκδρομή ή μια διδακτική επίσκεψη. Αν αυτοί οι όροι δεν πληρούνται, όχι, δεν συμφωνώ.Δηλαδή αν διαπιστώσω οτι έχω μαθητές στο σχολείο, οι οποίοι θα διαταράξουν το ήρεμο κλίμα της εκδρομής και θα προκαλέσουν πρόβλημα, καλύτερα να μη πάμε. Αν όμως διαπιστώσω οτι υπάρχει πνεύμα συνεργασίας απο όλους, οτι οι μαθητές ακούν, για το δικό τους βέβαια το καλό και τη δική τους προστασία, και δενθα προβούν σε ενέργειες που θα στραφούν εναντίον τους, σε αυτή τη περίπτωση συμφωνώ.

Άρα εξαρτάται από τη συμπεριφορά των μαθητών;

Όχι ακριβώς συμεριφορά. Μερικές φορές οι μαθητές κάνουν πράγματα τα οποία στρέφονται εναντίον τους. Για παράδειγμα ένας μαθητής ανήλικος, δεν μπορεί να καταναλώνει αλκοόλ, όπως βότκα, κρασί ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, βλάπτει την υγεία του. Επίσης, κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας πολυήμερης εκδρομής ακολουθούμε την ομάδα μας, δεν ξεφεύγουμε από αυτή για να πάμε, για παράδειγμα κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης σε κάποιο κάστρο, να κρεμόμαστε από τα τείχη θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή μας, μόνο και μόνο για να βγάλουμε μία selfie. Ακολουθούμε πάντα την ομάδα και υπακούμε στις οδηγίες. Όταν είμαστε ομάδα, πρέπει να λειτουργούμε σαν ομάδα και να υπακούμε στους κανόνες της ομάδας. Αν κάποιος από την ομάδα δεν υπακούσει στους κανόνες θα υπάρξει τιμωρία. Ο φόβος, δηλαδή ο δικός μου αλλά και των καθηγητών είναι η ασφάλειά σας,δε είναι ότι δεν θέλουμε να σας πάμε εκδρομή, απλά φοβόμαστε για την ασφάλειά σας.

Αν μαζευτεί μια ομάδα μαθητών και σας πουν οτι κάποιος καθηγητής δεν τους φέρεται καλά, τους προσβάλλει συνεχώς, δεν τους αφήνει να κάνουν ερωτήσεις μεσα στο μάθημα, με τη πιθανότητα να μεγαλοποιούν λίγο τα γεγονότα, θα το ερευνήσετε; Και αν διαπιστώσετε οτι όντως ισχύει πως θα το χειριστείτε;

Πρώτα απ’όλα θα συζητήσω με τους ίδιους τους μαθητές, να δω αν έχουν όλοι την ίδια άποψη, θα συζητήσω με τον καθηγητή να μου πει τη δική του γνώμη και θα μιλούσα και με όλους τους άλλους τους συναδέλφους, οι οποίοι θα πρέπει να μου πουν αν έχουν αντιληφθεί οτιδήποτε σχετικά με το περιστατικό αυτό. Θα μιλήσω με τον ίδιο τον καθηγητή οπωσδήποτε, κατ’ιδίαν βέβαια, προσπαθώντας να λύσουμε το πρόβλημα, αν πραγματικά υπάρχει βέβαια το πρόβλημα και στη συνέχεια ν βρούμε λύση. Τα προβλήματα λύνονται μόνο εφ’όσον μπορούμε να το αναγνωρίσουμε και να το λύσουμε. Αν κάποιος δεν μπορεί να αναγνωρίσει το πρόβλημα, δηλαδή αν δεν μπορεί να αναγνωρίσει,ότι ο τρόπος που διδάσκει δεν είναι ικανοποιητικός, δεν μπορεί να βρεθεί λύση.

Εδώ σαν διευθύντρια σας αρέσει, σωστά;

Ναι, περνάω καλά μαζί σας.  Και με εσάς τους μαθητές, αλλά και με τους συναδέλφους.

Δηλαδή θα στεναχωρηθείτε όταν σε κάποια χρόνια θα βγείτε στη συνταξη;

Ναι, πιθανολογώ πως ναι. Δεν ξέρω πως θα είναι η ζωή μου μόλις βγω από το σχολείο. Πραγματικά δεν μπορώ να η φανταστώ, γιατί τόσα χρόνια σκέφτομαι το εαυτό μου μόνο με παιδιά. Απο τότε που αποφοίτησα από το πανεπιστήμιο δεν έχω σταματήσει να είμαι με μαθητές μέχρι σήμερα.

Άρα θα στεναχωρηθείτε;

Ναι, θα στεναχωρηθώ ακριιβώς γιατί, όπως σας είπα και πριν, αυτό ήταν το όνειρό μου.

Ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που μας διαθέσατε!

Αναστασία Παρασκευοπούλου- Βίκυ Κατσούλα

 

 

Σχολιάστε

Top