Εμπειρίες από την εκπαιδευτική εκδρομή του 4ου Γυμνασίου στην Έδεσσα

IMGκαταρ

της Έλενας Μουτσάκου

Θα ΄θελα να μοιραστώ  με τους αναγνώστες του περιοδικού μας τις εμπειρίες μου από την πρόσφατη εκδρομή της περιβαλλοντικής ομάδας του σχολείου μας στην Έδεσσα.

Από την πρώτη μέρα του ταξιδιού ήμασταν όλοι πολύ ενθουσιασμένοι και πολύ χαρούμενοι. Μετά τη άφιξή μας στη Θεσσαλονίκη μπήκαμε στο λεωφορείο για την Έδεσσα. Όταν φτάσαμε, τακτοποιηθήκαμε σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης και μετά πήγαμε όλοι μαζί περίπατο στις γειτονιές και στα πάρκα της πόλης. Ακολουθήσαμε το ποτάμι γύρω γύρω στην πόλη, τα γκράφιτι που είχε στους τοίχους και τα υπέροχα, χρωματιστά σιντριβάνια. Καθώς προχωρούσαμε στο πάρκο πηγαίνοντας προς τους καταρράκτες, είδαμε έναν υπέροχο σκαντζόχοιρο που άρεσε σε όλους μας γιατί οι περισσότεροι από εμάς πρώτη φορά βλέπαμε σκαντζόχοιρο από κοντά. Τέλος, πήγαμε σε ένα γυράδικο και φάγαμε πιτόγυρα.

imgεδ1

IMGγραφ

Τη δεύτερη μέρα ξυπνήσαμε νωρίς το πρωί, ετοιμαστήκαμε, φάγαμε πρωινό στο ξενοδοχείο και πήγαμε στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Εκεί χωριστήκαμε σε δυο ομάδες και παίξαμε πολλά παιχνίδια στη φύση. Είδαμε πολλά όμορφα φυτά και βότανα. Το πιο μαγευτικό και το πιο όμορφο μέρος, που πιστεύω ότι άρεσε σε όλους μας ήταν οι καταρράκτες. Ήταν πραγματικά πάρα πολύ εντυπωσιακοί. Μόλις φύγαμε από εκεί πήγαμε σε ένα κατάστημα με σουβενίρ και αγοράσαμε διάφορα ενθύμια και δώρα για τις οικογένειές μας. Δίπλα από το κατάστημα με τα σουβενίρ υπήρχε ένα καταπληκτικό εστιατόριο όπου φάγαμε το μεσημεριανό μας.

imged22

IMGκαταρ

Μετά από μία ώρα περίπου, ήρθε το λεωφορείο και μας πήγε εκδρομή στα λουτρά Πόζαρ. Περπατήσαμε δίπλα στο ποτάμι, είδαμε κι εκεί καταρράκτες και μετά καθίσαμε σε μια καφετέρια να πιούμε κάτι να δροσιστούμε. Το απόγευμα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο, ξεκουραστήκαμε και ξαναπήγαμε μια βόλτα στην πόλη.

Την τρίτη μέρα, αναχωρήσαμε νωρίς από το ξενοδοχείο και επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Πέλλας, την πρωτεύουσα των Μακεδόνων και το αρχαιολογικό μουσείο. Τα αγάλματα, τα κοσμήματα των γυναικών, τα σπαθιά που πολεμούσαν οι άντρες και όλα όσα είδαμε ήταν συναρπαστικά!

IMGμουσ

Όταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης μας είπαν ότι θα γινόταν μια μικρή καθυστέρηση λόγω του καιρού. Μετά από πέντε ώρες στο αεροδρόμιο μας είπαν ότι τελικά η πτήση για τη Ρόδο ακυρώθηκε και ότι θα φεύγαμε την επόμενη μέρα. Η Aegean μας μετέφερε σε ένα τετράστερο ξενοδοχείο στην παραλία της Αγίας Τριάδας, λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη. Μόλις φτάσαμε στο ξενοδοχείο πήγαμε όλοι στα δωμάτιά μας, ξεκουραστήκαμε και το βράδυ πήγαμε μια βόλτα στην παραλία της Περαίας! Την επόμενη όμως μέρα αναχωρήσαμε από τη Θεσσαλονίκη για την Ρόδο.

IMGθεσ

Πριν πάμε στην Έδεσσα ανυπομονούσα για το πότε θα έρθει η μέρα να φύγουμε και ήμουν πάρα πολύ ενθουσιασμένη. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού ήμουν πολύ χαρούμενη και πολύ ευτυχισμένη. Όταν φύγαμε ένιωσα συγκίνηση και λύπη αλλά ήμουν και χαρούμενη γιατί θα ξαναέβλεπα την οικογένειά μου! Αυτό το ταξίδι θα το θυμάμαι για πάντα! Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία!