Πόσο σημαντικές είναι οι κατασκευές στα Μαθηματικά;

  Αντί προλόγου  Γράφει η Δρ. Σταυρούλα Πατσιομίτου Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλές αλλαγές στα Προγράμματα Σπουδών των Μαθηματικών


Πόσες σφαίρες έχουμε τοποθετήσει στο 4ο σχήμα; Γράψτε τη συνάρτηση

  Το παραπάνω πρόβλημα δόθηκε στους μαθητές σήμερα στην τάξη. Οι μαθητές του τμήματος Β3 έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη


Μοντελοποιήσεις ταυτοτήτων σε λογισμικό δυναμικής γεωμετρίας

 


Γεωμετρική ερμηνεία ταυτοτήτων (μοντελοποίηση)

   


Μοντελοποιήσεις ταυτοτήτων


O αριθμός π

Ο αριθμός «π» είναι μία μαθηματική σταθερά που ισούται με το λόγο της περιφέρειας ενός κύκλου προς τη διάμετρο του.


Μοντελοποίηση του προαύλιου χώρου

  Θέμα της εργασίας είναι ο υπολογισμός του εμβαδού των γεωμετρικών σχημάτων στον χώρο του προαυλίου του σχολείου. Προκειμένου να


Η σπείρα του Θεόδωρου του Κυρηναίου

          Αναφορά: Η σπείρα του Θεόδωρου του Κυρηναίου -δραστηριότητα (Πανεπιστήμιο Κύπρου) http://eclass.sch.gr/modules/announcements/announcements.php?course=G115115    


Το Πυθαγόρειο θεώρημα με κατασκευαστικές διαδικασίες

   


Η Ακολουθία Fibonacci

Οι αριθμοί Fibonacci οι οποίοι χρησιμοποιούνται παντού (π.χ. μοτίβο πετάλων στα λουλούδια, στη διάταξη των φύλλων στα φυτά και στην


Ζήνων ο Ελεάτης

Το Παράδοξο: ‘’Ο Αχιλλέας και η Χελώνα’’ Ο Ζήνων ο Ελεάτης ήταν φιλόσοφος και μαθηματικός της Αρχαίας Ελλάδας και αγαπημένος μαθητής

Top