Πατάμε ΓΚΑΖΙ … και βγάζουμε γούστα

Το πρώτο GSX – R του 1984 ήταν μια σημαντική ανακάλυψη μοντέλο και το πιο κοντινό ότι κάθε Ιάπωνας κατασκευαστής είχε έρθει ακόμα για την οικοδόμηση μιας « ποδήλατο κούρσα με τα φώτα » . Καθ “όλη τη δεκαετία του 1970 οι τέσσερις μεγάλοι Ιάπωνες κατασκευαστές είχαν κατασκευάσει ποδήλατα με παρόμοια αρχιτεκτονική : διπλά κουφώματα βρόχο χάλυβα , αερόψυκτος inline τεσσάρια είτε με SOHC ή DOHC διαμορφώσεις . Στην αρχή της δεκαετίας του 1970 δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο κεφάλια ήταν πανταχού παρούσα , από το τέλος της δεκαετίας τέσσερα κεφάλια της βαλβίδας ήταν διαθέσιμα για τα υψηλά τέλη ποδήλατα . Αυτά ομοιότητα των σχεδίων σε όλες τις μάρκες και τα χρόνια που οδήγησαν στην επινόηση του όρου « UJM » για την UniversalJapaneseMotorcycle , η οποία ξεκίνησε με τη Honda του CB – 750 του 1968 . Αυτά τα ποδήλατα είναι διαθέσιμα σε μια ποικιλία μεγεθών από 350cc έως 1200cc από τους τέσσερις Ιάπωνες κατασκευαστές , και αρχής γενομένης από το 1976, χρησίμευσε ως βάση για την παραγωγή με βάση τα ποδήλατα αγώνα στο AmericanMotorcycleAssociation ( AMA ) SuperbikeSeries.
Όμως αποτέλεσμα της εμπειρίας για την αγωνιστική πίστα έγινε φανερό ότι οι μεγάλες UJMs δεν ήταν ιδανικές για αγώνες . Βάρος ήταν υψηλό , κουφώματα έλειπε δυσκαμψία και κάμψη σε ανησυχητικά τρόπους , δύναμη από τις μεγάλες μηχανές κυριεύσει την τεχνολογία ελαστικών της ημέρας . Ο κινητήρας GSX-R1000 ήταν ένα επανασχεδιασμένο κινητήρα GSX- R750. Το R1000 είχε 1 χιλιοστό (0,039 in) μεγαλύτερη οπή και 13 mm (0,51 in) μεγαλύτερη διαδρομή, πρόσφατα σχεδιασμένα έμβολα με χαμηλότερο στέμμα, και εργαλεία με γνώμονα αντίβαρο. Η μηχανή ζύγισε £ 130 (59 κιλά), η οποία ήταν ελαφρώς βαρύτερο από τον κινητήρα 750, αλλά £ 31 (14 kg) ελαφρύτερο από τον κινητήρα του GSX1300R .

Η απόδοση του κινητήρα είναι μία αιχμή των 160 ίππων (120 kW) σε 9500 στροφές ανά λεπτό, όπως μετράται στο στρόφαλο και 143 hp (107 kW), όταν μετράται στον οπίσθιο τροχό με μικρές διακυμάνσεις μεταξύ των διαφόρων περιπτώσεων του ίδιου μοντέλο. Η Redline έχει οριστεί στις 12.000 rpm. Η μέγιστη ροπή του κινητήρα είναι 80 ft • lbf (110 Ν • μ) στις 8.000 rpm. Σε συνδυασμό με ένα συνολικό (ξηρό) βάρος των £ 374 (170 κιλά), αυτό δίνει το GSX-R1000 μια κορυφαία ταχύτητα 179 mph (288 χλμ/ώρα), ένα 1/4 μίλι 10,1 δευτερόλεπτα σε 141,7 μίλια/ώρα (228,0 km / h), και ένα 0 έως 100 km / h (62 mph) χρόνο 3 δευτερόλεπτα.

 

μηχανηηηηηηηηηη

Σχολιάστε

Top