"Ο ΚΥΒΟΣ ΤΟΥ ΡΟΥΜΠΙΚ" των Μιχάλη Ραφτόπουλου, Φίλιππου Πλουμή

Ο Κύβος του Ρούμπικ είναι ένας γρίφος. Κάθε πλευρά του κύβου αποτελείται από 9 μικρά τετράγωνα του ίδιου χρώματος, διαφορετικό


Κρίσεις Πανικού; Πώς τις αντιμετωπίζουμε; της Δήμητρας Αντωνοπούλου (Β1)

Το άγχος στη μαθητική μας ζωή μπορεί να λειτουργήσει θετικά (δημιουργικό άγχος) ή αρνητικά στην υπερβολική του μορφή (καταστροφικό άγχος).


«Πέντε Αγαπημένα Βιβλία», της Μαρκέλλας Παπαδοπούλου (Γ3)

Τα βιβλία και η άποψη που διαμορφώνουμε γι” αυτά είναι κατά κανόνα ένα πολύ υποκειμενικό θέμα. Ακούγοντας κάποια διαφορετική άποψη


“Ο κόσμος του Mapping/Mapperdonia/Mapping Community” του Δημήτρη Βασιλικιώτη (Β1)

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ MAPPER; Ο mapper (χαρτογράφος) είναι ένας youtuber, ο οποίος ανεβάζει βίντεο με χάρτες. Αυτά τα βίντεο έχουν


«Αγαπητέ πεντάχρονε εαυτέ μου..», της Κατερίνας Αντωνιάδη (Β1)

Να χαμογελάς και εκτιμάς. Πόσες φορές παραπονέθηκες για τις φακές και τη φασολάδα; Πόσο συχνά δεν μπορούσες να αποφασίσεις τι


«Ο Τσέχωφ κάτι έχει να μας πει…» της Κατερίνας Αντωνιάδη (Β1)

Ο Άντον Τσέχωφ ήταν ένας από τους πιο σημαντικούς θεατρικούς συγγραφείς της ιστορίας. Τα κείμενά του πραγματεύονται τη φθορά των


«Μονόλογοι Προσφύγων»

«Δεν ανήκω πουθενά», του Δημήτρη Δρογκάρη (Β3) Είναι θλιβερό… Κάθομαι σε ένα παγκάκι, στο κέντρο μιας μεγάλης πόλης. Μόνος. Κοιτάζοντας


Ένας μαθητής του Βαρβακείου με χόμπυ «κατασκευές ρομποτικής».

Συνέντευξη του Αλέξανδρου Κώστα(Β2) στην Αιμιλία Χαπίτα (Β4) Ο Αλέξανδρος Κώνστας, μαθητής της Β Γυμνασίου του σχολείου μας, ασχολείται στον


Αν οι θεοί του Ολύμπου δούλευαν…

Αξιοποιώντας τη μυθική μέθοδο και την αλληγορία, η Σοφία, ο Μανόλης και ο Νάσος μίλησαν για τη σχέση των εργαζόμενων με


«Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην Έρημη χώρα» σε ψηφιακή διασκευή

Οι Γ. Αγγελακόπουλος, Κ. Βαλλιανάτος, Φ. Καλομενόπουλος, Σ. Ιωακειμτσούκ, Ν. Κατσάνος στην ψηφιακή τους διασκευή αποσπάσματος  από το «Διπλό Βιβλίο»

Top