Πρόλογος

Στα πλαίσια της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μας μονάδας, πραγματοποιήθηκε δράση για την έκδοση σχολικής εφημερίδας. Απώτερος σκοπός της δράσης ήταν η ενδυνάμωση των σχέσεων σχολείου-οικογένειας και η δημιουργική συννεργασία όλων των εμπλεκομένων ....

Χωρίς εικόνα

Έρευνα για τον σχολικό εκφοβισμό

Στα πλαίσια της έρευνας για το σχολικό εκφοβισμό μοιράστηκαν ανώνυμα ερωτηματολόγια στους μαθητές με ερωτήσεις σχετικές με το bullying. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποτυπώνονται στα παρακάτω διαγράμματα. Στην ερώτηση «Πόσο συχνά έχεις υποστεί κάποια μορφή ….

Εικόνα2

Γυναικοκτονίες

Από την μαθήτρια Μαρία Στεργιανού Β’4 Ο όρος «γυναικοκτονία» Εκτός από πρότερες σποραδικές αναφορές του, ο όρος γυναικοκτονία εισάγεται και ορίζεται επίσημα το 1976 από την εγκληματολόγο Νταϊάνα Ράσελ, ως «η δολοφονία γυναικών, από πρόθεση, επειδή ….

Χωρίς εικόνα

Οι μαθητές απαντούν

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΖΗΤΆΝΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ; Πιστεύω ότι πολλά παιδιά δεν δέχονται να κάνουν αυτό που του ζητάνε οι γονείς τους διότι αυτό μπορεί να είναι υπερβολικό ή παράλογο. Επίσης κάποιες φορές ένα ….

PngItem_5036555

Απόψεις

Σχολείο:   Το σχολείο κατά τη γνώμη μου μας προσφέρει γνώσεις και τίποτε άλλο .Τα αρνητικά του σχολείου υπερτερούν γιατί πολλά παιδιά ξέρουν τι θέλουν να κάνουν στη ζωή τους, αλλά στο σχολείο δεν τους ….

Χωρίς εικόνα

Τα παιδιά βιώνουν τη βία

Μαρτυρίες, ανώνυμες Όταν ήμουν μικρό παιδί με κορόιδευαν όλα τα υπόλοιπα παιδιά γιατί είχα παραπάνω κιλά/. Στενοχωριόμουν συνέχεια. Ώσπου έχω φτάσει στο σημείο που τα σκέφτομαι και θέλω να κόψω την κοιλιά μου για να ….

Χωρίς εικόνα

Γιατί ασκούμε βία;

Οι λόγοι που ένας μαθητής ασκεί βία στους συμμαθητές του Τι απαντούν οι μαθητές   ΚΟΡΙΤΣΙΑ Β και Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 1.     Επειδή μπορεί να είναι διαφορετικός από τους άλλους 2.     Νομίζει ότι έχει το πάνω ….