Πρέπει να μελετούν τα παιδιά μας το καλοκαίρι;

Όπου να ‘ναι θα σκάσει μύτη το καλοκαιράκι, που σημαίνει τέρμα το σχολείο και τα μαθήματα. Τι κάνουμε λοιπόν; Πετάμε στην άκρη την τσάντα ή την ανοίγουμε πού και πού έτσι για να μην ξεχνιόμαστε; Αν κρίνω από τον εαυτό μου, ούσα καλή μαθήτρια, ποτέ δε θυμάμαι να έπιανα μολύβι καλοκαιριάτικα.

Διακόπτουμε για να ξεκουράσουμε το μυαλό του μαθητή και να του δώσουμε  το χρόνο να ανασυνταχθεί. Και αν μας πιάνει πανικός μήπως το παιδί λησμονήσει όσα έμαθε, υπάρχουν τρόποι διαφορετικοί από να μετατρέψουμε την παραλία σε φροντιστήριο. Με πλάγιο τρόπο ανατροφοδοτούμε τις γνώσεις του παιδιού βάζοντάς του να διαβάσει ανάλαφρα λογοτεχνικά βιβλία, να ζωγραφίσει ή να γράψει στο ημερολόγιό του τις καλοκαιρινές αναμνήσεις του, να αποκτήσει δεξιότητες μέσα από δραστηριότητες του σπιτιού όπως καθαριότητα, ψώνια, παρασκευή αγαπημένου φαγητού-γλυκού. Επίσης η ίδια η επαφή με τη φύση ,τον ήλιο, τη θάλασσα, την παραλία, το βουνό είναι ιδίως για το παιδί της πόλης ένα ολόκληρο σχολείο που θέλει να γνωρίσει, είτε μέσα από παιχνίδια είτε με ανακαλύψεις και κατασκευές με βότσαλα, άμμο κ.λ.π.

Δεν υπάρχει επομένως συνταγή επιτυχίας! Το κάθε παιδί ανάλογα με τις ανάγκες του, τις ικανότητες και τις δεξιότητές του θα προσαρμόσει στα μέτρα του το  δικό του καλοκαιρινό πρόγραμμα περιλαμβάνοντας λίγο από όλα όσα αναφέρονται στα παρακάτω άρθρα.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Ζωή Σκουλή

 

Πρέπει τα παιδιά μας να μελετούν το καλοκαίρι;

Χάνονται οι σχολικές δεξιότητες το καλοκαίρι;

 

Σχολικές διακοπές ή σχολική συνέχεια;

 

Για οτιδήποτε αφορά στους συνδέσμους, στους οποίους σας παραπέμπουμε, ή σε διαφήμισή τους, δε φέρουμε καμία ευθύνη ούτε έχουμε ίδιον όφελος.

Υπεύθυνη στήλης : Ζωή Σκουλή

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης