Επίσκεψη στο Λύκειο Ελληνίδων
Ήταν μια απλή μέρα που πήγαμε εκδρομή στο Λύκειο Ελληνίδων. Μας είχαν πολλές καρέκλες για να καθήσουμε. Περιμέναμε λίγη ώρα για να έρθουν και τα [...]
Ήταν μια απλή μέρα που πήγαμε εκδρομή στο Λύκειο Ελληνίδων. Μας είχαν πολλές καρέκλες για να καθήσουμε. Περιμέναμε λίγη ώρα για να έρθουν και τα [...]
Η γιορτή μας ήταν ωραία. Είχαμε πολύ κόσμο και είχαμε χαρεί πάρα πολύ. Είχαμε ενθουσιαστεί που ήρθε τόσο πολύς κόσμος για να δει τη γιορτή [...]
Η αυλή του σχολείου μας είναι πολύ μεγάλη. Περιέχει δύο τέρματα συνδεμένα με μπασκέτες. Επίσης έχει ένα φιλέ για βόλει και πολλές ζωγραφιές στο τσιμεντένιο [...]