Ο ρόλος της διαφήμισης

komic2

Ο ρόλος της διαφήμισης

    Κατά τη γνώμη μου υπάρχουν  διαφημίσεις που στόχο έχουν να σε παραπλανήσουν και υπάρχουν και αυτές  που απλά λένε την αλήθεια.

    Καταρχήν υπάρχουν οι διαφημίσεις που σε ενημερώνουν, που σου δίνουντην ευκαιρία να επιλέξεις ένα πολύ καλό προιόν σε πολύ καλή τιμή. Μπορούν να σε ενημερώσουν για θέματα υγείας, παιδιών ή για τη μόδα. Αυτή είναι η θετική, ενημερωτική πλευρά της διαφήμισης.

     Οι διαφημίσεις που βλέπουμε συχνά στην τηλεόραση είναι ψεύτικες, είναι παραπλανητικές. Σε παρασύρουν με τη μουσική τους και με τη ζωηρή ή ελκυστική εικόνα τους.  Άντε το πολύ να αγοράσεις το προιόν, μετά από δυο-τρεις μέρες, μπορεί να έχει σπάσει. “Οχι μόνο απογοητεύεσαι. αλλά χαλάς και τα χρήματά σου σε άχρηστα πράγματα.

    Οι διαφημιστές προσπαθούν να κάνουν το προιόν όσο πιο ελκυστικό μπορούν. Ο αγοραστής μόλις το δει σε διαφήμιση ακόμα κι αν δεν το χρειάζεται, τον ελκύει η εικόνα και μερικές φορές το πρόσωπο που το διαφημίζει.

    Το πιο σοβαρό θέμα πιστεύω ότι είναι το πρότυπο ζωής που δείχνουν οι διαφημίσεις προς τα έξω. Άμα το πρότυπό σου είναι άνθρωπος θα προσπαθήσεις να του μοιάσεις. Όμως πολλά παιδιά δεν καταλαβαίνουν σε τι ακριβώς θέλουν να μοιάσουν. Βλέπουν έναν ηθοποιό, τραγουδιστή, ακόμα και έναν άσχετο που ανεβάζει βιντεάκια στο youtube και θέλουν να τους μοιάσουν. Αν αυτό το πρόσωπο είναι κακή επιρροή, τα παιδιά θα κάνουν το λάθος και θα γίνουν σαν αυτούς. Ελάχιστα είναι τα παιδιά που έχασαν τη ζωή τους, επειδή ήθελαν να μοιάσουν σε ένα άτομο, αλλά το “ελάχιστα” δεν το κάνει λιγότερο σημαντικό.

    Πιστεύω ότι το σωστό είναι πριν μπούμε στον πειρασμό να αγοράσουμε το προιόν, να σκεφτούμε αν συμφέρει, τα χρήματα που θα δώσω, αν πραγματικά το έχω ανάγκη, αν είναι καλής ποιότητας και το κυριότερο, αν είναι κατάλληλο για τα παιδιά μου, όπως και η προέλευση του προιόντος.

Χριστίνα Ζαννίκου

Σχολιάστε

Top