Γιάννενα – Μέτσοβο

giannena_1

Είναι και τα οικογενειακά ταξίδια ένας σύνδεσμος της οικογενειακής σχέσης που υπάρχει ανάμεσα σε μια οικογένεια. Οι οικογενειακές εκδρομές εμβαθύνουν την σχέση μεταξύ των μελών. Έτσι κι εμείς, θα πηγαίναμε μια μονοήμερη οικογενειακή εκδρομή, στα Ιωάννινα και στο Μέτσοβο, η οποία αποδείχτηκε το καλύτερο ταξίδι της ζωής μου.

Όλα ξεκίνησαν πέρυσι το καλοκαίρι , που αποφασίσαμε να πάμε μια οικογενειακή εκδρομή. Αφού αποφασίσαμε όλοι ότι ο προορισμός μας θα ήταν τα Γιάννενα και το Μέτσοβο , ξεκινήσαμε, την επόμενη μέρα. Ο δρόμος προς τα Γιάννενα ήταν αρκετά βαρετός. Μόλις φτάσαμε, επισκεφτήκαμε την πρώτη μας τοποθεσία: το σπήλαιο των Ιωαννίνων. Υπήρχαν πολλοί σταλακτίτες και σταλαγμίτες, καθώς και μια μεγάλη ποικιλία λιμνών. Ήταν αρκετά κρύα εκεί μέσα και είχε πολλή υγρασία. Αργότερα, καθίσαμε να φάμε μεσημεριανό σε ένα εστιατόριο δίπλα στην λίμνη των Ιωαννίνων, γνωστή και ως Παμβώτιδα. Το φαγητό ήταν αρκετά νόστιμο και μες έδωσε πολλή ενέργεια για να συνεχίσουμε το υπόλοιπο της ημέρας. Αφού φάγαμε, κάναμε μια βόλτα κατά μήκος της λίμνης και μετά αποφασίσαμε να επιβιβαστούμε στο καραβάκι να μας πάει απέναντι, στο νησί, πάνω στο οποίο είναι χτισμένο το σπίτι του Αλή Πασά. Στο καραβάκι ήταν πολύ ωραία, καθώς η πλώρη έσκιζε τα γαλανά νερά της λίμνης. Όταν φτάσαμε, αρχίσαμε να περπατάμε στα πλακόστρωτα δρομάκια ενώ, κατά μήκος του δρόμου υπήρχαν μικρές παράγκες με σουβενίρ καθώς οι μικροπωλητές προσπαθούσαν να μας πουλήσουν τα προϊόντα τους. Στο σπίτι του Αλή Πασά, υπήρχαν πολλά αντικείμενα ιστορικής αξίας, και ένας πανέμορφος κήπος.

Αφού τελειώσαμε το ταξίδι μας στο Γιάννενα, συνεχίσαμε πηγαίνοντας προς το ορεινό Μέτσοβο. Η γραφική πετρόκτιστη πόλη, κτισμένη πάνω σε ένα καταπράσινο βουνό, σου έδινε την αίσθηση ότι βγήκε από παραμύθι. Ήταν ακόμη απογευματάκι, όταν αρχίσαμε να βολτάρουμε ανάμεσα στα πετρόκτιστα σπίτια, τις καταπράσινες πλατείες και τα ρυάκια με το κρυστάλλινο νερό. Στην αρχή, οι μικρότερες αδερφές μου κι εγώ , ανεβήκαμε σε ένα μπρούτζινο άγαλμα αρκούδας για μια αναμνηστική φωτογραφία. Ύστερα, περάσαμε από μια μικρή πλατεία γεμάτη με μαγαζιά με πολλών ειδών τυριά. Τέλος, καθίσαμε σε ένα παγκάκι μιας απομονωμένης πλατείας, απολαμβάνοντας την πορτοκαλάδα μας και την θέα του απέναντι βουνού. Ύστερα, πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

Τα ταξίδια διευρύνουν τους ορίζοντες του ανθρώπου και, όταν είναι οικογενειακά, διευρύνουν τις σχέσεις μεταξύ των μελών. Πάντως, αυτό ήταν το ωραιότερο ταξίδι που έχω πάει και δεν θα το ξεχάσω ΠΟΤΕ!!!