Παραλία Κατερίνης – Το πιο όμορφο όμορφο ταξίδι που έκανα ποτέ!!!

katerini_1

Για να είμαι ειλικρινής, ήταν το πρώτο μου ταξίδι και η αλήθεια είναι πως πέρασα φανταστικά και το μυστικό για να περάσεις ωραία είναι να έχεις μαζί σου πρόσωπα που αγαπάς και σε κάνουν να γελάς.

Το μέρος στο οποίο πήγα ήταν η Κατερίνη και πιο συγκεκριμένα στην Παραλία Κατερίνης με το Χορευτικό Όμιλο Αιγίου. Το ταξίδι μας ξεκίνησε στις 25 Αυγούστου. Η διαδρομή ήταν μεγάλη το ίδιο και οι ώρες πάρα πολλές!Να φανταστείτε ξεκινήσαμε από το Αίγιο στις 8:00 το πρωί και φτάσαμε εκεί στις τέσσερις και μισή.

Στο δωμάτιο ήμουν εγώ και δύο από τις κολλητές μου η Κατερίνα και η Χρύσα με τις οποίες πέρασα τέλεια στο δωμάτιο τόσες ώρες που ήμασταν εκεί μέσα!

Το πρώτο βράδυ βγήκαμε έξω,εκεί που μας άφησαν ήταν κάπως σαν αγορά αλλά μεγαλύτερη και με περισσότερο κόσμο από ότι έχει το Αίγιο. Είχαμε περιθώριο μια ώρα για να κάνουμε βόλτες,να ψωνίσουμε για τους δικούς μας και άλλα διάφορα. Όταν φύγαμε πήγαμε στο ξενοδοχείο για ύπνο…υποτίθεται.

Την επόμενη μέρα αφού φάγαμε πρωινό και κάναμε πρόβα έξω από το ξενοδοχείο πήγαμε για μπάνιο. Ήταν μια υπέροχη, ζεστή θάλασσα που όσο βαθιά να πήγαινες πάταγες! Το πιο ωραίο ήταν που ήταν όλη άμμος. Μετά το μπάνιο μας γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε γιατί εκείνο το βράδυ χορεύαμε. Τέλος πάντων πέρασαν οι ώρες και όλα τα παιδιά είχαν ετοιμαστεί. Μπήκαμε στο λεωφορείο και μετά από λίγο φτάσαμε στο Λιτόχωρο όπου και χορέψαμε. Πριν αρχίσει ο χορός και γενικά η έναρξη του φεστιβάλ έγινε μια παρεξήγηση που δεν θέλω να θυμάμαι. Μετά, αφού φορέσαμε τις παραδοσιακές στολές των νησιωτών αρχίσαμε να χορεύουμε.

Το χειροκρότημα!! Ήμασταν το μόνο συγκρότημα που το χειροκρότησαν τόσο πολύ και δυνατά. Πιο πολύ μ” άρεσε που έβλεπα τις Σέρβες να προσπαθούν να χορεύουν στο ρυθμό της μουσικής! Μετά το χορό ήμασταν πολύ κουρασμένοι αλλά ξέραμε πως πρέπει να ξεκουραστούμε γιατί αύριο μας περίμενε μια μεγάλη πόλη…η Θεσσαλονίκη. Κάναμε περίπου μία ώρα να φτάσουμε. Πήγαμε στον Άγιο-Δημήτριο μια τεράστια πέτρινη εκκλησία, μπήκαμε μέσα και μετά την ξενάγηση βγήκαμε έξω και βγάλαμε φωτογραφίες για να θυμόμαστε τη στιγμή. Επίσης επισκεφτήκαμε τον Λευκό Πύργο. Το μεσημέρι γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και το βράδυ φάγαμε και πήγαμε τη βόλτα μας!

Την επόμενη μέρα, 28 του μήνα δηλαδή ξαναχορεύαμε. Τα πήγαμε τέλεια η αλήθεια είναι και μας χειροκρότησαν πιο πολύ κι ας ήταν οι περισσότεροι από τα Βαλκάνια. Το πρωί δεν είχαμε βαρύ πρόγραμμα, πήγαμε για μπάνιο και το βράδυ κάναμε την τελευταία μας βόλτα στην Παραλία Κατερίνης, βγάλαμε φωτογραφίες, γελάσαμε αλλά και κλάψαμε από το γέλιο. Σε κάποια στιγμή συναντηθήκαμε όλες οι φίλες δηλαδή εγώ,η Κατερίνα, η Χρύσα, η Σεμίνα, η Ζωή, η άλλη Κατερίνα με την αδερφή της την Μαρία σε ένα παγκάκι και η καθεμία έλεγε τα δικά της. Λέγαμε πως θα μας λείψε αυτό το μέρος αλλά είχαμε και μία που ήθελε να γυρίσει γιατί της έλειπε η μαμά της.

Ένα πράγμα έχω να πω…όλες αυτές τις μέρες πέρασα τέλεια μαζί με τις κολλητές μου, αν και έλειπε η Νικολίνα, η οποία μας έλειψε πάρα πολύ. Αυτές οι μέρες θα μου μείνουν αξέχαστες γιατί τις πέρασα όπως είπα με άτομα που αγαπώ και ξέρω ότι και αυτές μ” αγαπούν και θα ήθελα να ξαναπάω και να περάσουμε ακόμα καλύτερα και με περισσότερο γέλιο. Τέλος ήταν μια αξέχαστη εμπειρία ! ! !

ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

ΜΕ ΤΟ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ (28-8-15)