Βενετία – Το πιο όμορφο ταξίδι που έκανα στη ζωή μου

venetia_1

Το ταξίδι μου για τη Βενετία ξεκίνησε από το Λιμάνι της Πάτρας. Το πλοίο στο οποίο επιβιβαστήκαμε ήταν πολύ μεγάλο. Η διαδρομή ήταν πολύ ευχάριστη και επίσης ήταν πολύ μεγάλη.

Μόλις φτάσαμε μας περίμενε ένα τουριστικό λεωφορείο το οποίο μας πήγε στο Κέντρο της πόλης. Μετά αφήσαμε το λεωφορείο και συνεχίσαμε με τα πόδια. Περάσαμε τη γέφυρα των στεναγμών και μετά πήγαμε στην Πλατεία SAN MARCO. Εκεί καθίσαμε να πιούμε καφέ με θέα τις γόνδολες και την εκκλησία του Αγίου Μάρκου. Μετά πήγαμε σε ένα παλάτι το οποίο ήταν πολύ μεγάλο. Έξω από το παλάτι υπήρχε ένα μαρμάρινο άγαλμα λιονταριού. Αργότερα ανεβήκαμε σε μια γόνδολα (οι γόνδολες έχουν μήκους πέντε μέτρα και πλάτος ένα μέτρο) και διασχίσαμε αρκετά κανάλια. Τέλος περπατήσαμε σ’ έναν πλακόστρωτο δρόμο που οδηγούσε στο λιμάνι. Εκεί μας περίμενε το πλοίο μας. Στο γυρισμό δεν συνέβη τίποτα απρόοπτο. Μόλις φτάσαμε στην Πάτρα πήραμε το αμάξι μας και γυρίσαμε σπίτι.

Θα πρότεινα την Βενετία ως προορισμό στο καθένα γιατί είναι μια όμορφη και ασυνήθιστη πόλη, γιατί δεν μπορείς να πας πουθενά με αμάξι αλλά μόνο με θαλάσσιο μέσο ή με τα πόδια.- Επίσης το πιο σημαντικό είναι ότι έχει χτιστεί πάνω από τη θάλασσα!!!!! Εσείς τι λέτε θα πάτε;