Ελβετία – Το πιο όμορφο ταξίδι που έχω κάνει στη ζωή μου

elvetia_1

Φέτος, όπως και κάθε χρόνο πήγα με την οικογένειά μου ένα υπέροχο ταξίδι στο εξωτερικό.Κάπου στα μέσα του ταξιδιού μας πήγαμε σε μια πανέμορφη χώρα,στην ΕΛΒΕΤΙΑ και μάλιστα σε μια από τις ωραιότερες πόλεις ,το Zermatt.Αφότου περάσαμε την όμορφη Ιταλία,την άλλη ήμερα συνεχίσαμε στην ωραία Αυστρία.Και μετά καταλήξαμε στην καταπληκτική Ελβετία.Εκεί μείναμε πέντε ημέρες.Τις δύο πρώτες μείναμε στο Davos,τις δύο επόμενες ημέρες στην Ζυρίχη και την τελευταία υπέροχη νύχτα στο Zermatt.

To Zermatt ήταν ο στόχος του καταπληκτικού ταξιδιού μας και βρίσκεται κάτω από το Matterhorn το βουνό που εμφανιζόταν σε όλες τις ξένες παλιές ταινίες.Σ’αυτήν την πόλη μείναμε στο ξενοδοχείο Post.Για  να πας στο Zermatt πρέπει να πάρεις το τρένο και να διασχύσεις το εκπληκτικό πράσινο.Το βράδυ πήγαμε  στο εστιατόριο του ξενοδοχείου και φάγαμε ένα υπέροχο δείπνο.Αργότερα κάναμε βόλτα για να θαυμάσουμε για μια ακόμη φορά την ομορφιά του.Το πρωί αφού φάγαμε ένα γευστικό πρωινό έπρεπε να ξεκινήσουμε το ταξίδι της επιστροφής.Πρωτού φύγουμε φορτώσαμε τις βαλίτσες μας με τις πεντανόστιμες Ελβετικές Σοκολάτες. Αργότερα αρχίσαμε να κατεβαίνουμε.

Φέτος ήταν το πιο όμορφο ταξίδι που έχω κάνει στην ζωή μου.Προτίνω όταν μπορέσετε να την επισκευτήτε και να ξέρετε ότι θα περάσετε υπέροχα.Ελπίζω να καταφέρετε όσοι δεν έχετε καταφέρει να πάτε διότι είναι μια μοναδική και καταπληκτική εμπειρία.