ΣΤ1 Πώς απέκτησε η ζέβρα τις ραβδώσεις της
Με αφορμή την ιστορία του Ράντγιαρντ Κίπλινγκ « Η φάλαινα και ο οισοφάγος της», όπου ο συγγραφέας εξηγεί με χιούμορ και φαντασία πώς απέκτησε η [...]
Με αφορμή την ιστορία του Ράντγιαρντ Κίπλινγκ « Η φάλαινα και ο οισοφάγος της», όπου ο συγγραφέας εξηγεί με χιούμορ και φαντασία πώς απέκτησε η [...]
Στον 1ο θεματικό κύκλο με θέμα «Εγώ και Εμείς», τα παιδιά της Β” τάξης δημιουργήσαμε ένα ποίημα με δικούς μας στίχους, το οποίο μελοποιήθηκε από [...]
Στις 3 Δεκεμβρίου πραγματοποιήσαμε βιωματικές δράσεις στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία.
Φέτος δημιουργήσαμε χριστουγεννιάτικες κατασκευές και κάρτες με ευχές, οι οποίες συμμετείχαν σε πανευρωπαϊκό πρόγραμμα e-Twinning με τίτλο «Christmas all over Europe» σχετικά με χριστουγεννιάτικα έθιμα [...]
Στο 2ο θεματικό κύκλο με θέμα «Σεισμός…Τι κάνω τώρα;»: γράψαμε ένα ποίημα με θέμα το σεισμό «Σεισμός, παιδιά σεισμός, παιδιά! Ελάτε να κρυφτούμε κάτω απ” [...]
Για να εξασκηθούμε στην προπαίδεια, παίξαμε με τον καρχαρία. Αυτός μας έλεγε μέσα από την προπαίδεια πόσα ψαράκια θέλει να φάει, εμείς βρίσκαμε το αποτέλεσμα [...]
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού στις 6 Μαρτίου, είδαμε βίντεο στην τάξη και συζητήσαμε πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε και να αντιδρούμε [...]
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΙ Οι αυτόχθονες (ή ιθαγενείς) πληθυσμοί είναι οι απόγονοι εκείνων που κατοικούσαν σε μια χώρα ή μια γεωγραφική περιοχή, όταν πληθυσμοί διαφορετικών πολιτισμών ή [...]
Λίμερικ (Limerick) ονομάζεται ένα είδος ποίησης, με χαρακτηριστική, σύντομη, χιουμοριστική σύσταση μίας στροφής, πέντε στίχων και ομοιοκαταληξία, που δημοσιεύτηκαν για πρώτη φορά στην Αγγλία. Τα ποιήματα [...]