Σας ευχαριστούμε απ’ τα βάθη της καρδιάς μας για το ενδιαφέρον που δείξατε για την εφημερίδα μας!
Ελπίζουμε να ευχαριστηθήκατε όλα μας τα άρθρα .
Η Μ. Ξουράφη και ο Αλέξανδρος Κάσσης δεν ανήκουν πλέον στο 2ο Γυμνάσιο Βάρης. Αποφοιτήσαμε!! Σας αποχαιρετάμε και παραδίδουμε την εφημερίδα στις επόμενες τάξεις.
Ευχαριστώ όλους τους καθηγητές μου, η ευκαιρία που μου δόθηκε να εκφραστώ μέσα από την εφημερίδα ήταν πολύτιμη για μένα και μοναδική εμπειρία.
Οι πολιτείες ξεπροβάλλουν μέσα απ’ τη θάλασσα!
Δεν είμαι μόνη σε μια άγνωστη Γη…
Κι είναι χαρά για μένα η βεβαιότητα αυτή.
Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι !
Με εκτίμηση η συντακτική ομάδα του σχολικού έτους 2025 – 2026
.
