Η επίσκεψη μας στην Αθήνα…

ΑΠΟ: ΚΑΡΤΑΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Μαρ• 04•19

Την Πέμπτη 21/2/2019 στις 6.45 π.μ., οι μαθητές της Β τάξης του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής,  επιβιβαστήκαμε σε δύο λεωφορεία και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας για την πρωτεύουσα της χώρας μας, την Αθήνα… Το ταξίδι διήρκεσε 11 ώρες, και μπορεί να ακούγεται κουραστικό αλλά για εμάς ήταν πολύ ευχάριστο καθώς το περιμέναμε με ανυπομονησία τόσο καιρό.

Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο τακτοποιήσαμε τα πράγματα μας και αναχωρήσαμε για τη βραδινή μας έξοδο στον Κορυδαλλό, η οποία ήταν εξαιρετική με καταπληκτικό φαγητό και ζωντανή μουσική.

Το επόμενο πρωί αφού ξυπνήσαμε κατεβήκαμε για πρωινό και μετά αναχωρήσαμε για την Βουλή των Ελλήνων, στο διάστημα αυτό παρακολουθήσαμε στο Σύνταγμα την αλλαγή φρουράς.Έπειτα επισκεφτήκαμε το χώρο της Βουλής . Εκεί μας ενημέρωσαν σχετικά με το κτήριο και τις συνεδριάσεις που γίνονται εκεί. Στη συνέχεια ανεβήκαμε στην ακρόπολη όπου η ξεναγός της ομάδας μας μας μίλησε για την ιστορική σημασία αυτού του τόπου .

Μετά πήγαμε για φαγητό στην Ερμού και το Μοναστηράκι .Το απόγευμα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για φαγητό και ετοιμαστήκαμε για το θέατρο .Εκεί παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση «Διπλή ταρίφα».

Το επόμενο πρωί μετά το πρωινό αναχωρήσαμε για το Ίδρυμα Μείζονος Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος».Μετά από δύο ώρες φτάσαμε στο Athens mall στο Μαρούσι. Εκεί οι μαθητές πραγματοποίησαν κάποιες αγορές και έφαγαν για το μεσημέρι .Στις 19.00 επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για φαγητό και για να ετοιμαστούμε για την βραδινή έξοδο στο νυχτερινό κέντρο «Φωταέριο» .

Το επόμενο πρωί ετοιμάσαμε τις βαλίτσες μας φάγαμε πρωινό και αναχωρήσαμε για την πόλη μας…