5

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

  Στο πλαίσιο του προγράμματος της ΜΝΑΕ εκπονήθηκε η παρακάτω δράση με τίτλο: «Εκφραζόμαστε και προκαλούμε τις αισθήσεις.» 1η Δράση Υπεύθυνος καθηγητής: Αντώνης Αρχοντής, υποδιευθυντής 4ου ΕΠΑΛ Πειραιά . Δημιουργήσαμε μία κατασκευή που έχει ως ….

ΘΕΑΤΡΟ

ΤΕΧΝΕΣ

Λήψη αρχείου

ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ Γράφει ο Διευθυντής του σχολείου κος Πετράκης Αλέξανδρος, ΠΕ82 H σημαντική και αναμενόμενη ανακοίνωση του Δήμου Πειραιά, η σχετική με την ονοματοδοσία του σχολείου, η οποία απέδωσε το προσωνύμιο ….

πρόλογος

Σχολική εφημερίδα του 4ου ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ «ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ» Μία νέα σχολική χρονιά ξεκινάει. Με διάθεση αυτοκριτικής καταγράψαμε τι κάναμε την προηγούμενη σχολική χρονιά και σχεδιάσαμε πώς μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι , πιο αποτελεσματικοί, ….

1

γιατί ΑΚΡΟΒΑΣΙΕΣ;;;;

Γιατί Ακροβασίες; Γράφει η Σταματίνα Δασκολιά , φιλόλογος Αγαπητοί αναγνώστες, Τον συγκεκριμένο τίτλο για την εφημερίδα μας τον επέλεξαν οι ίδιοι οι μαθητές κατά τη διάρκεια συζήτησης που είχαμε μέσα στην τάξη σχετικά με τη ….

1

ERASMUS

Για τo πρόγραμμα μίλησε στην φιλόλογο Σταματίνα Δασκολιά ο Υπεύθυνος καθηγητής του προγράμματος Διακάκης Νικόλαος, Υποδιευθυντής 4ου Επάλ, ΠΕ82 Μηχανολόγος.     Ερώτηση: Ποιο είναι το θέμα του προγράμματος που επιλέξατε και ποιους αφορά; Απάντηση: ….

βιβλιοθήκη

Σχολική Βιβλιοθήκη

  Με δεδομένο ότι η σχολική βιβλιοθήκη είναι ένας χώρος ζωντανός και μπορεί να βοηθήσει στη διδασκαλία όλων των μαθημάτων, το σχολείο μας με ενεργή τη συμμετοχή των μαθητών υπό την πολύτιμη καθοδήγηση του καθηγητή ….

2

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

Στο σχολείο μας λειτούργησε ο θεσμός της παράλληλης στήριξης. Για τη σημασία του θεσμού μας γράφει η ειδική παιδαγωγός Αλεξάνδρα Θεοδωροπούλου. Η σημασία της παράλληλης στήριξης Τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχουν γίνει σημαντικά βήματα στην ….