Ακροβασίες

πρόλογος

Σχολική εφημερίδα του 4ου ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ «ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ» Μία νέα σχολική χρονιά ξεκινάει. Με διάθεση αυτοκριτικής καταγράψαμε τι κάναμε την προηγούμενη σχολική χρονιά και σχεδιάσαμε πώς μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι , πιο αποτελεσματικοί, ....

GR

ΧΟΜΠΙ-GRAFFITI

Αντώνης Ρούσσος Μαθητής της Α΄ Λυκείου Γκράφιτι Γράφει η Σταματίνα Δασκολιά , φιλόλογος Το graffiti αποτελεί κυρίως ένα νεανικό τρόπο έκφρασης. Είναι η τέχνη του δρόμου, απόψεις από ομάδες νέων που επιθυμούν να δώσουν το ….

ΚΙΟ3

ΧΟΜΠΙ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

  Μάριος Κιοφίρης Μαθητής του σχολείου μας Άρχισα να ασχολούμαι με τη φωτογραφία εδώ και τέσσερα χρόνια. Τα τελευταία δύο χρόνια το κάνω επαγγελματικά. Φωτογραφίζω συνήθως τοπία και πορτρέτα. Φωτογραφίζοντας ,προσπαθώ να περάσω τη δική ….

5

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

  Στο πλαίσιο του προγράμματος της ΜΝΑΕ εκπονήθηκε η παρακάτω δράση με τίτλο: «Εκφραζόμαστε και προκαλούμε τις αισθήσεις.» 1η Δράση Υπεύθυνος καθηγητής: Αντώνης Αρχοντής, υποδιευθυντής 4ου ΕΠΑΛ Πειραιά . Δημιουργήσαμε μία κατασκευή που έχει ως ….

ΘΕΑΤΡΟ

ΤΕΧΝΕΣ

Λήψη αρχείου

2

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

Στο σχολείο μας λειτούργησε ο θεσμός της παράλληλης στήριξης. Για τη σημασία του θεσμού μας γράφει η ειδική παιδαγωγός Αλεξάνδρα Θεοδωροπούλου. Η σημασία της παράλληλης στήριξης Τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχουν γίνει σημαντικά βήματα στην ….

βιβλιοθήκη

Σχολική Βιβλιοθήκη

  Με δεδομένο ότι η σχολική βιβλιοθήκη είναι ένας χώρος ζωντανός και μπορεί να βοηθήσει στη διδασκαλία όλων των μαθημάτων, το σχολείο μας με ενεργή τη συμμετοχή των μαθητών υπό την πολύτιμη καθοδήγηση του καθηγητή ….

1

ERASMUS

Για τo πρόγραμμα μίλησε στην φιλόλογο Σταματίνα Δασκολιά ο Υπεύθυνος καθηγητής του προγράμματος Διακάκης Νικόλαος, Υποδιευθυντής 4ου Επάλ, ΠΕ82 Μηχανολόγος.     Ερώτηση: Ποιο είναι το θέμα του προγράμματος που επιλέξατε και ποιους αφορά; Απάντηση: ….