Συμμετοχή των μαθητών της Β΄Γυμνασίου στο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα «Όπως είμαι» του Συνεργείου Μουσικού Θεάτρου (ΣΜΟΥΘ).
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε ένα βιωματικό εργαστήρι που αξιοποιεί τις παραστατικές και αναπαραστατικές τέχνες (θέατρο, μουσική, φωτογραφία) για να αγγίξει [...]
