Δίχως εικόνα

Συμμετοχή των μαθητών της Β΄Γυμνασίου στο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα «Όπως είμαι» του Συνεργείου Μουσικού Θεάτρου (ΣΜΟΥΘ).

0

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε ένα βιωματικό εργαστήρι που αξιοποιεί τις παραστατικές και αναπαραστατικές τέχνες (θέατρο, μουσική, φωτογραφία) για να αγγίξει [...]

Αγωγή_στη_Συγχώρηση_για_Εφήβους (1)

Μαθαίνοντας να συγχωρούμε: Ένα ανατρεπτικό βιωματικό ταξίδι των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου στα μονοπάτια της συναισθηματικής ωριμότητας

0

Όταν ακούμε για μαθήματα στη Γ’ Γυμνασίου, το μυαλό μας πηγαίνει συνήθως σε εξισώσεις, ιστορικές ημερομηνίες και προετοιμασία για το Λύκειο. Φέτος, όμως, οι μαθητές [...]

O ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΜΑΣ

Η φωτογραφία ως παράθυρο στο μέλλον: Ολοκλήρωση του Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας στο 6ο Γυμνάσιο Λάρισας

0

Με την ολοκλήρωση της φετινής σχολικής χρονιάς, το 6ο Γυμνάσιο Λάρισας αποχαιρετά μια ιδιαίτερα δημιουργική πρωτοβουλία, το πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας με τίτλο «Φωτογράφος: Ένα δημιουργικό [...]