Influencers

Οι Influencers έχουν αναπτύξει μια ισχυρή, και προσωπική, σχέση με το κοινό τους, αναρτώντας, συχνά, πρωτότυπο, και ενδιαφέρον περιεχόμενο, το οποίο και τραβά την προσοχή των Followers τους, και εξασφαλίζει τη σταθερή επισκεψιμότητα των σελίδων τους.
Με τον τρόπο αυτό, η ενσωμάτωση διαφημιστικών μηνυμάτων, στη φυσιολογική ροή των αναρτήσεων των Influencers, εξασφαλίζει την, κατά το δυνατόν, οργανική, αυθεντική, αλλά και στοχευμένη διαφήμιση, διαφόρων προϊόντων, αλλά και υπηρεσιών.

Infuencers Brand AwarenessΣτην πράξη, έχει αποδειχτεί ότι οι Influencer Campaigns, αποφέρουν σαφώς καλύτερα αποτελέσματα, τόσο σε επίπεδο απήχησης, αλλά και πωλήσεων, από πρακτικά οποιεσδήποτε άλλες διαφημιστικές μεθόδους.

Αναρωτιέστε σε τι, οφείλεται, άραγε, αυτό; Το κοινό επιδεικνύει μεγαλύτερη προσοχή, στα προωθητικά μηνύματα, τα οποία δέχεται από ανθρώπους, με τους οποίους έχει αναπτύξει μια σχέση εμπιστοσύνης.
Επιπλέον, η άμεση επίδειξη ενός προϊόντος, και η παράθεση των πλεονεκτημάτων, αλλά και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, μέσω της αφήγησης, σε πρώτο πρόσωπο, από τον εκάστοτε Influencer, είναι ο πιο άμεσος, και ενδελεχής, τρόπος, ανάδειξής του.

Ποιοι όμως είναι οι influencers και τι ακριβώς κάνουν;

Influencer3types2

1. Διάσημοι

Η επίδραση που έχουν στο κοινό είναι αναμφισβήτητη, και για αυτό επιλέγονται από διάφορες εταιρείες ώστε να λανσάρουν διάφορα προϊόντα ή και υπηρεσίες. Το μήνυμα που μεταδίδουν φτάνει σε πολύ κόσμο, διότι τους παρακολουθούν χιλιάδες ή και εκατομμύρια άτομα στις σελίδες τους. Από την άλλη, οι θαυμαστές δεν μπορούν να ξέρουν εάν ο εκάστοτε διάσημος διαφημίζει κάποιο προϊόν επειδή πραγματικά θεωρεί ότι αξίζει ή απλά επειδή πληρώθηκε αδρά από την ανάλογη εταιρεία. Επιπλέον, με τόσους ακόλουθους στους λογαριασμούς τους, δεν έχουν τη δυνατότητα τελικά να μιλήσουν με κανέναν, οπότε η επικοινωνία περιορίζεται σε φωτογραφίες και προϊόντα χωρίς να εμβαθύνει σε κάτι περισσότερο προσωπικό.

2. Δημιουργοί ιστολογίων

Οι γνωστοί μας bloggers, εκφράζονται μέσω της γραφής (ή αντίστοιχα με τα βίντεο – οι vloggers) και κερδίζουν τον κόσμο με τις ιδέες και το έργο τους. Επειδή είναι άτομα που δεν χρειάζεται να είναι πολύ διάσημοι ούτε να κατέχουν ιδιαίτερα υψηλή επιχειρηματική ή ακαδημαϊκή θέση, βρίσκονται κατά κάποιο τρόπο πιο κοντά στο μέσο άνθρωπο. Ως αποτέλεσμα, εάν δημιουργήσουν αξιόλογο υλικό και το προωθήσουν σωστά, μπορούν να ασκήσουν πολύ σημαντική επιρροή σε μεγάλο αριθμό ακόλουθων.
Μπορούν να εισάγουν διαφημίσεις στις ιστοσελίδες τους ώστε να πληρώνονται, ενώ μπορούν να μιλήσουν για οποιοδήποτε θέμα. Ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημά τους είναι η πολύ μεγαλύτερη επικοινωνία με τους ακόλουθους τους, για την ανάλυση του περιεχομένου που εκθέτουν.

3. Επαγγελματίες

Οι επαγγελματίες influencers παρακινούν τον κόσμο όχι μέσω του ονόματός τους, αλλά μέσω του κύρους που εμπνέουν τα έργα τους, η εκπαίδευση ή οι πράξεις τους. Άρα, η ίδια η φύση της δραστηριότητάς τους ενθαρρύνει την στοιχειώδη επικοινωνία με τους ακόλουθους τους. Μπορούν να είναι δημοσιογράφοι, ακαδημαϊκοί, σύμβουλοι κ.λπ., και να έχουν επίδραση σε μεμονωμένα άτομα ή διάφορες εταιρίες και οργανισμούς που έτσι ανεβάζουν τις μετοχές τους. Μπορεί να υπάρχει συνεργασία του influencer με έναν συγκεκριμένο οργανισμό και να προωθούν ο ένας τον άλλον, με αποτέλεσμα να κερδίζουν και οι δύο μεριές, και να τους γνωρίζουν όλο και περισσότερα άτομα.

4. “Micro”

Μια ειδική κατηγορία influencer, που έχει συνήθως μικρότερο αριθμό ακόλουθων επειδή ο καθένας τους ασχολείται κυρίως με ένα συγκεκριμένο, θέμα. Προσπαθούν να επικοινωνούν με τον κόσμο στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό, που ξεπερνά αυτόν των άλλων κατηγοριών λόγω της έμφασης στην ποιότητα των σχέσεων έναντι της ποσότητας. Εάν πραγματικά θέλουν να διαφημίσουν κάτι, το κάνουν ανεξάρτητα από την πληρωμή τους. Θα μπορούσαν να θεωρηθούν οι influencers του μέλλοντος. Άλλωστε, το internet χρησιμοποιείται από όλο και περισσότερα άτομα, που επιθυμούν την ουσιαστική επικοινωνία για οποιοδήποτε θέμα τους αρέσει και όχι τον “απρόσωπο συνωστισμό”.

Influencer Marketing

Τρεις λόγοι για τους οποίους, το Influencer Marketing, μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό μοχλό ανάπτυξης της επιχείρησής σας:

Infuencers2

1. Αύξηση Του Brand Awareness
Ένα σχετικά άγνωστο Brand, δεν εμπνέει εμπιστοσύνη στους καταναλωτές, ενώ, ένα άγνωστο προϊόν, παραμένει, πρακτικά, ένα απούλητο προϊόν.
Οι Influencers, σας προσφέρουν την μοναδική ευκαιρία, να ενισχύσετε το Brand Awareness σας, κάνοντάς το γνωστό, σε ένα σημαντικό τμήμα, του αγοραστικού σας κοινού, με το οποίο δεν είχατε, πρότερα, καμία, απολύτως, επαφή.
Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνετε, με ένα σχετικά απλό, αλλά ιδιαίτερα αποτελεσματικό, τρόπο, την άμεση διεύρυνση του Brand Awareness σας, καθώς και την εδραίωσή του στη συνείδηση του αγοραστικού σας κοινού.
2. Απεριόριστη, Και Συνεχής, Προβολή

Όπως, άλλωστε, οτιδήποτε αναρτάται στο Internet, το προωθητικό Post ενός Influencer, παραμένει αναρτημένο στα Social Media του, εις το διηνεκές. Έτσι, η προβολή των προϊόντων, ή και των υπηρεσιών σας, παραμένει καταχωρημένη στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, και προβάλλεται, συνεχώς, στους Followers του εκάστοτε Influencer – είτε στους ήδη υπάρχοντες, είτε σε αυτούς που τον ακολουθούν, σε μεταγενέστερο χρόνο.

Infuencers3a

Επιπλέον, η χρήση εξατομικευμένων HashXtags, που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, δημιουργούν ένα είδος ψηφιακού αρχείου, το οποίο και, εν δυνάμει, είναι προσβάσιμο, ανά πάσα στιγμή, από τους χρήστες των Social Media.

3. Δημιουργία Πολύτιμων, Μακροπρόθεσμων Συνεργασιών
Μέσω της συνεργασίας σας, με έναν αξιόπιστο, και, δραστήριο, Influencer, αποκτάτε έναν ισχυρό Brand Ambassador, ο οποίος, δεν προωθεί, απλά, τα προϊόντα σας, αλλά, επίσης, αντανακλά, και τη φιλοσοφία του Brand σας.
Η συνεργασία, αυτή, μπορεί να έχει ευρύτερες προεκτάσεις, εκτός από τον περιορισμό της στο Internet, και τα Social Media. Επενδύοντας σε χρόνο, και κρατώντας το βλέμμα σας, στο μέλλον, η σχέση σας, με έναν Influencer, μπορεί να αποδώσει, ποικιλοτρόπως.

Πηγές:

 https://digitalside.gr/influencer-marketing/

https://www.ediva.gr/ti-einai-oi-influencers/

https://socialme.gr/influencer-marketing

Συντάκτες:

Μπακανιάρης Κωνσταντίνος

Μίτσο Μιγκέλ

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης