Δημοκρατικό σχολείο και οι προοπτικές αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου

Δημοκρατικό σχολείο και οι προοπτικές αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου

1. Διερεύνηση κλίσεων, ενδιαφερόντων, ώστε οι άνθρωποι να στραφούν σε ανάλογες δραστηριότητες.

2. Απόκτηση καλλιτεχνικής παιδείας (σχολείο):

  • παρακολούθηση ποιοτικού θεάτρου, κινηματογράφου, μουσικής, καλών τεχνών
  • διάβασμα λογοτεχνίας, φιλοσοφίας, ψυχολογίας
  • παρακολούθηση διαλέξεων
  • επισκέψεις σε μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους.

3. Αθλητισμός χωρίς ανταγωνιστικό πνεύμα.

Πέννυ, 2ο ΓΕΛ Καρίτσας

 

 

5 σχόλια στο Δημοκρατικό σχολείο και οι προοπτικές αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου

  1. Αθηνά Τσαγαλά

    Η γνώμη μου είναι πως το άρθρο έχει ελλείψεις.Για να υπάρξει αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου πρέπει να υπάρχει και διάθεση η οποία διαφοροποιείται ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, το μορφωτικό επίπεδο, τον χαρακτήρα και τις οικονομικές συνθήκες της κοινωνίας. Οπότε η διάθεση είναι βασική προϋπόθεση για την σωστή αξιοποιήση του ελεύθερου χρόνου μας. Επίσης στους νέους ο ελεύθερος χρόνος είναι πολύτιμος και ιδίως στους εφήβους όπου πρέπει να εντάξουν μέσα στην μέρα τους τα φροντηστήρια, το διάβασμα, τις εξωσχολικές δραστηριότητες, την ξεκούραση, την ψυχαγωγία, την ενημέρωση, την περισυλλογή και εννοείται τον χρόνο που πρέπει να διαθέσουν στην παρέα και στην οικογένεια τους. Οπότε συμφωνώ με όσα τίθονται στο άρθρο απλά η παρατήρηση μου είναι ότι θα μπορούσε να γίνει περαιτέρω έρευνα.

  2. saltaeirin

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ. ΟΣΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ «ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ» ΤΑ MEDIA. ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΝΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΕΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΟΠΩΣ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ, ΜΟΥΣΙΚΑ, ΘΕΑΤΡΙΚΑ Κ.Λ.Π. ΕΤΣΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.

  3. karachalia

    ΑΦΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΒΟΗΘΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ Ή ΘΕΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΤΕ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΥΠΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ….ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ…

  4. papakonsp στο Μαρτίου 15th, 2013

    Η γνώμη μου για το παραπάνω άρθρο είναι ότι είναι μια καλή προσπάθεια αλλά θα μπορούσες να το αναπτύξεις λίγο περισσότερο προσθέτωντας παραπάνω πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα όπως περισσότερες εξωσχολικές δραστηριότητες,κάποια αποτελέσματα ερευνών οι οποίες έχουν γίνει κατά καιρούς και θα μπορούσατε να τις βρείτε στο site pedia.gr και τέλος να αναφέρεται ενδεικτικά κάποια αθλήματα με τα οποία θα μπορούσε ο καθένας μας να ασχοληθεί.

  5. penny

    Θα ήθελα να απαντήσω στις παραπάνω απόψεις που αναφέρονται στην έκταση του κειμένου, λέγοντας πως είναι συνδεδεμένο με τις προηγούμενες δημοσιεύσεις και επιλέξαμε να χωρίσουμε το ενιαίο κείμενο σε υποομάδες, ετσι ωστε να μην κουράζει τον αναγνώστη. Επιπλέον, αποφασίσαμε να συμπεριλάβουμε τα σημαντικότερα στοιχεία του θέματος και να δώσουμε περισσότερη έμφαση σε αυτά.

Σχολιάστε

Top