Στον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης Follow Green του Δήμου Παλλήνης το σχολείο μας κατέκτησε την 1η θέση στη συγκέντρωση ανακυκλώσιμων υλικών και την 3η θέση σε πόντους ανά μαθητή/τρια σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία, χάρη στη συμμετοχή των μαθητών/τριών του σχολείου μας. Η εκδήλωση βράβευσης πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 30/5/2026 στις 10π.μ., ενώ από τις 9π.μ. υπήρχε ψυχαγωγικό πρόγραμμα με υπαίθριες δραστηριότητες και παιχνίδια ανακύκλωσης, στο Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα. Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για αυτή τη διάκριση!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει