Βράβευση του σχολείου μας στον Μαραθώνιο Ανακύκλωσης Follow Green του Δήμου Παλλήνης

Στον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης  Follow Green του Δήμου Παλλήνης το σχολείο μας κατέκτησε την 1η θέση στη συγκέντρωση ανακυκλώσιμων υλικών και την 3η θέση  σε πόντους ανά μαθητή/τρια σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία, χάρη στη  συμμετοχή των μαθητών/τριών του σχολείου μας. Η εκδήλωση βράβευσης πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 30/5/2026  στις 10π.μ., ενώ από τις 9π.μ.  υπήρχε ψυχαγωγικό πρόγραμμα με υπαίθριες  δραστηριότητες και παιχνίδια ανακύκλωσης,  στο Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα.  Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες,  στους  γονείς και στους  εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για αυτή τη διάκριση!

Screenshot_20260623_172852_Gallery

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης