Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς ασχοληθήκαμε με τη δημιουργία και τη φροντίδα του σχολικού μας λαχανόκηπου. Φυτέψαμε λαχανικά και αρωματικά φυτά, τα ποτίσαμε, τα περιποιηθήκαμε και παρακολουθήσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον την ανάπτυξή τους.
Μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία μάθαμε πόσο σημαντικό είναι να σεβόμαστε και να προστατεύουμε το φυσικό περιβάλλον. Συνεργαστήκαμε, αναλάβαμε ευθύνες και κατανοήσαμε ότι η φροντίδα των φυτών απαιτεί υπομονή, συνέπεια και αγάπη.
Ο λαχανόκηπός μας έγινε ένα υπαίθριο εργαστήριο μάθησης, όπου γνωρίσαμε καλύτερα τη φύση και νιώσαμε τη χαρά της δημιουργίας βλέποντας τους καρπούς των προσπαθειών μας να μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει