Γιατί να μάθουμε Μαθηματικά

Ένας καθηγητής Μαθηματικών ανεξάρτητα από το πόσο αγαπά τη δουλειά του και κατά πόσο η επικοινωνία του με τους μαθητές του είναι δυνατή, αντιμετωπίζει πάντα μία ανυπέρβλητη δυσκολία, πως θα μπορέσει να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών του.
Θα χρειαστεί πολλές φορές να απαντήσει στο ερώτημα «γιατί να μαθαίνουμε Μαθηματικά» ή σε άλλα συναφή μ” αυτό ερωτήματα. Θα πρέπει τότε,  στο χρόνο που διαθέτει,  να καταφέρει να πείσει τους μαθητές για την αξία και τη χρησιμότητα αυτού του μαθήματος.

Θα πρέπει να εξηγήσει ότι τα μαθηματικά δεν είναι μόνο μία σειρά συμβόλων, τύπων και θεωριών που απλά κάποιοι διατύπωσαν, αλλά κυρίως η τελειότερη «γλώσσα» που βασίζεται στη λογική και την απόδειξη,  ότι τα μαθηματικά «είναι δίπλα μας» σε  κάθε τι σχεδόν που παρατηρούμε, σε κάθε τι που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας ζωή.
Μπορείς κανείς να βρει αρκετούς λόγους για να απαντήσει στο ερώτημα «γιατί θα πρέπει ένας μαθητής να ασχοληθεί και να προσπαθήσει να μάθει μαθηματικά». Λόγοι οι οποίοι δεν είναι απαραίτητο να  ισχύουν για όλους τους μαθητές, αλλά ο καθένας μπορεί να βρει κάποιον ή κάποιους που τον αφορούν.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης