Πρωινές μαγειρικές!
Με την μαγειρική ασχολήθηκαν τις πρώτες ώρε οι μαθητές του γυμνασίου φτιάχνοντας τυροπιτάκια για όλους τους μαθητές και μαθήτριες!!
Με την μαγειρική ασχολήθηκαν τις πρώτες ώρε οι μαθητές του γυμνασίου φτιάχνοντας τυροπιτάκια για όλους τους μαθητές και μαθήτριες!!
Οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄Γυμνασίου ετοίμασαν την πρώτη ώρα ένα ζεστό ρόφημα σοκολάτας!!
Στ ο κλειστό γυμναστήριο «Νικός Κακούρης» πήγαν οι μαθητές του Λυκείου μας, καλεσμένοι από το Δήμο Ιλίου για τις εκδηλώσεις στολισμού του χριστουγεννιάτικου δέντρου
Τι επιθυμίες των μαθητών και μαθητριών για φέτος, θα μάθει ο Αη Βασίλης
Κλειστά θα παραμείνουν αύριο Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου 2025 όλα τα Σχολείσ στην Αττική με απόφαση του του Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά και κατόπιν εκτεταμένης διαβούλευσης με την Πολιτική Προστασία και την [...]
Με την καθοδήγηση του καθηγητή μουσικής κου Κουμεντάκη οργανώθηκε από το τους μαθητές και μαθήτριες μας χριστουγεννιάτικη χορωδεία