Η τελετή λήξης του σχολείου μας

Γράφει ο Ευτύχης Λιτσαρδάκης,

356571611_821143249526664_6692388482966005655_nΜέσα σε μια ατμόσφαιρα συγκινητική και γεμάτη ευχές για καλή σταδιοδρομία και επιτυχίες  πραγματοποιήθηκε στις 21/06 η Τελετή Λήξης του διδακτικού έτους για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές  του σχολείου μας σε μια κατάμεστη αίθουσα στο κτήριο του Δημαρχείο Καντάνου.

Η Τελετή Λήξης ξεκίνησε με τον χαιρετισμό του Αντιδημάρχου του Δήμου Καντάνου – Σελίνου κο. Μπικάκη, ο οποίος αφού μας ευχαρίστησε για την πρόσκληση, ανέφερε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που μπορεί να καλλιεργήσουν οι μαθητές επιλέγοντας να σπουδάσουν στο ΕΠΑ.Λ. Επίσης αναφέρθηκε στα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει η τοπική κοινότητα συνεργαζόμενη με το σχολείο καθώς μπορεί να επιλέξει απόφοιτους με γνώσεις στον Τουρισμό και την Γεωργία – δύο τομείς που ευδοκιμούν στην περιοχή.

354586681_845620293650282_7376076385343330297_nΣτη συνέχεια το λόγο πήρε η Διευθύντρια του ΕΠΑ.Λ. Καντάνου κα. Αλεξούξη παρουσιάζοντας τις δράσεις και τις δραστηριότητες των μαθητών καθ” όλη τη σχολική χρονιά μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου. Επίσης, προχώρησε σε μια αναδρομή των επιτυχιών των μαθητών προβάλλοντας με τη σειρά της τα εφόδια που μπορεί να αποκτήσει ένα παιδί επιλέγοντας να συνεχίσει τις σπουδές του σε ένα Επαγγελματικό Λύκειο. Επιπλέον αναφέρθηκε στο θεσμό της μαθητείας με τον οποίο ένας μαθητής, τελειώνοντας το επαγγελματικό λύκειο μπορεί να εργαστεί σε μια επιχείρηση.

Έπειτα, ακολούθησε η προβολή των τεσσάρων Υποδράσεων που υλοποιήθηκαν φέτος μέσω της χρηματοδότησης του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.».

353243554_261842896529631_5212454318177777854_n•    Στην πρώτη Υποδράση με τίτλο Δημιουργικοί ΕΠηλίτες και συνεργαζόμενους καθηγητές  Λιβανίου Καλλιόπη ΠΕ87.09 & Ντουσάκη Μαρία ΠΕ03, οι μαθητές μελέτησαν τις ιδιότητες του πηλού και τις κατέγραψαν. Στη συνέχεια δημιούργησαν τέσσερα αντικείμενα αποθήκευσης καθώς επίσης και αντικείμενα καθημερινής χρήσης όπως σετ μπάνιου, θήκες κοσμημάτων, διακοσμητικά τοίχου και σουπλά για ποτήρια. Μετά την ολοκλήρωση των αντικειμένων οι μαθητές δημιούργησαν διαφημιστικό υλικό για την προώθηση της δράσης, βίντεο για την προβολή της καθώς και δελτία τύπου σε τοπικά μέσα ενημέρωσης. Στο τέλος το σχετικό υλικό αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του σχολείου.

354553551_175461662167332_799856906401134071_n•    Στη δεύτερη Υποδράση με τίτλο Βότανα δια πάσαν χρήση και συνεργαζόμενους καθηγητές  Πλάκα Γεωργία ΠΕ 80, Μαυράκη Μαρία ΠΕ80 & Καμήλαλη Κωνσταντία ΠΕ88.02, οι μαθητές μελέτησαν τα βότανα και κατέγραψαν τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Στη συνέχεια δημιούργησαν δύο προϊόντα που είχαν ως κύρια συστατικά τα βότανα. Το πρώτο προϊόν αφορούσε διάφορα λάδια με βότανα και μπαχαρικά και το δεύτερο σαπούνια με κύριο συστατικό τα βότανα. Έπειτα δημιούργησαν διαφημιστικό υλικό για την προβολή της υπόδρασης τους. Επίσης δημιουργήθηκε βίντεο για την παρουσίαση των προϊόντων και συντάχτηκαν δελτία τύπου σε τοπικά μέσα ενημέρωσης. Τέλος, τα τελικά προϊόντα συσκευάστηκαν και παρουσιάστηκαν σε ημερίδα του προγράμματος που διοργανώθηκε από το σχολείο.

356541746_1388704361703738_3058263149331537339_n•    Στην τρίτη Υποδράση με τίτλο Υδροπονία και Αειφορία και συνεργαζόμενους καθηγητές  Τασιοπούλου Σοφία ΠΕ88.01, οι μαθητές συνέλεξαν πληροφορίες στο διαδίκτυο σχετικά με τη λειτουργία και την υλική υποδομή ενός συστήματος καλλιέργειας με τη μέθοδο της υδροπονίας. Έπειτα αγόρασαν και συναρμολόγησαν ένα μεταλλικό καρότσι το οποίο έφερε στην επάνω πλευρά του ένα κανάλι μέσα στο οποίο τοποθέτησαν αδρανές υλικό όπου καλλιεργήθηκαν τα υλικά. Επίσης στο εργαστήριο χημείας του σχολείου κατασκεύασαν το θρεπτικό διάλυμα της καλλιέργειας. Μετά ακολούθησε η φύτευση και η καλλιέργεια λαχανικού. Έπειτα δημιουργήθηκε το διαφημιστικό υλικό και μοιράστηκε το τελικό προϊόν στην τοπική κοινότητα. Τέλος οι μαθητές δημιούργησαν βίντεο το οποίο προβλήθηκε σε ημερίδα του σχολείου για το πρόγραμμα.

354478118_175215068679641_8228860942687193667_n•    Στην τέταρτη Υποδράση με τίτλο Ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα «Ίντα λες; και συνεργαζόμενους καθηγητές Ρέππας Στέφανος ΠΕ87.04, Μαυράκη Γεωργία ΠΕ80, οι μαθητές παρακολούθησαν επιμορφωτικές συναντήσεις στο σχολείο σχετικά με τη σύνταξη άρθρων στο διαδίκτυο και τη δημιουργία μιας ηλεκτρονικής εφημερίδας. Στη συνέχεια διερευνήθηκαν τα ενδιαφέροντα των μαθητών και επιλέχθηκε ο τίτλος της εφημερίδας καθώς και οι θεματικές που θα περιείχε. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε συζήτηση για το ρόλο και τα καθήκοντα του κάθε μαθητή και έγινε ο  καταμερισμός (π.χ. συντάκτες, αρθρογράφοι, ρεπόρτερ, φωτογράφοι κ.ά. Μετά δημιουργήθηκε η εφημερίδα (αρχική σελίδα, στήλες, σελίδες, κατηγορίες, πρόσθετα κ.ά.) και ξεκίνησε η αρθρογράφηση και η προβολή των άρθρων στην ηλεκτρονική εφημερίδα. Επίσης, δημιουργήθηκε σχετική με την εφημερίδα σελίδα στο facebook, έγινε η αφίσα και το βίντεο για την παρουσίαση της υπόδρασης στην ημερίδα του σχολείου για το εν λόγω πρόγραμμα.

Στη συνέχεια ακολούθησε βίντεο διάχυσης με τις τέσσερις υποδράσεις.

Παρουσίαση των δράσεων ΜΝΑΕ του ΕΠΑΛ ΚΑΝΤΑΝΟΥ

Μετά την παρουσίαση των τεσσάρων υποδράσεων οι Υπεύθυνοι των Τμημάτων της Γ” ΕΠΑ.Λ. μέσα σε ένα κλίμα συγκίνησης μοίρασαν τα απολυτήρια και τα πτυχία στους απόφοιτους και τους ευχήθηκαν καλή σταδιοδρομία στο μέλλον, στη συνέχιση των σπουδών τους στην Μεταδευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Η τελετή έκλεισε με τους παρευρισκόμενους να δοκιμάζουν τον μπουφέ με τα γλυκά και τις παραδοσιακές λιχουδιές που είχε ετοιμάσει το σχολείο σε συνεργασία με τους κατοίκους της περιοχής. Επίσης, οι καλεσμένοι αγόρασαν διάφορες κατασκευές των μαθητών που συμμετείχαν στις υποδράσεις.

Θα θέλαμε με τη σειρά μας να συγχαρούμε όλα τα παιδιά και να τα ευχηθούμε να καλή σταδιοδρομία, σιδεροκέφαλα και να κάνουν αυτό που επιθυμούν στο μέλλον και αν δεν τα καταφέρουν να ξαναπροσπαθήσουν. Μόνο μέσα από την προσπάθεια φτάνουμε στην επιτυχία!

353234874_1018093962464764_4723314318312669962_n

353129186_3529656453938578_1621092363340280452_n

Σχολιάστε

Top