Πώς μπορεί ο σχεδιασμός ενός παιχνιδιού να κινητοποιήσει δημιουργικές δεξιότητες; Πώς κινητοποιούνται τα παιδιά ώστε να δουν το μάθημά τους ως πηγή έμπνευσης και να κάνουν την αφομοίωσή του παιχνίδι; Αν η δημιουργία ενός ψηφιακού παιχνιδιού αναπτύσσει την υπολογιστική σκέψη, το ίδιο συμβαίνει και με τη δημιουργία ενός επιτραπέζιου;
Στόχος του διαγωνισμού είναι να δοθεί αφορμή σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες να εντάξουν τη δημιουργική διαδικασία του σχεδιασμού παιχνιδιού στο πλαίσιο του μαθήματος.
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες των τριών τελευταίων τάξεων της πρωτοβάθμιας και όλων των τάξεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των σχολείων της χώρας και της Ομογένειας.