Η αναβλητικότητα και η τήρηση προγράμματος

ΑΠΟ: ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - Ιαν• 01•18

Συχνά μπροστά σε μια επιλογή δυσκολευόμαστε να καταλήξουμε σε μια απόφαση καθώς αισθανόμαστε ότι δεν έχουμε την αναγκαία πληροφόρηση.Είναι πράγματι γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς αναβάλλουμε. Όταν υπάρχει κάτι που δεν θέλουμε να κάνουμε είναι εντυπωσιακό πως λειτουργεί ο εγκέφαλος μας για να το αποφύγουμε. Μπορούμε να αναβάλλουμε κάτι, ακριβώς, επειδή μας προκαλεί μεγάλο άγχος στην αντιμετώπισή του.

ξυπνητηρι
ΑΝΑΒΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΧΩΝ-ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ
Αν έχουμε μάθει να ενεργοποιούνται οι άλλοι κι όχι εμείς, αν το μαθημένο πρότυπο συμπεριφοράς περιλαμβάνει γονείς υπερπροστατευτικούς που ενεργοποιούνται οι ίδιοι, αντί να καλλιεργούν την ανάληψη δραστηριοτήτων, τότε εμφανίζεται η αναβλητικότηprogrammaτα.
Οι γονείς που τηρούν ένα πρόγραμμα και διατηρούν μια καθημερινή κανονικότητα σε λειτουργίες ύπνου, ή φαγητού ή μελέτης ενισχύουν το παιδί στην προσπάθεια του και το προφυλάσσουν από συναισθηματίκές φάσεις υπερδιέγερσης ή κενού.
Η προσπάθεια αυτή ενισχύεται όταν μαθαίνουν το ίδιο το παιδί να είναι υπεύθυνο για τις επιλογές του και επιλέον  να διατηρεί ένα πρόγραμμα αποτελεσματικότητας στις καθημερινές δραστηριότητές του.
Oι μαθητές που ενδιαφέρονται να πετύχουν ένα στόχο πρέπει να εκτιμήσουν πόσο ο στόχος είναι εφικτός, χωρίς να προκαταβάλλουν με αρνητικές προσδοκίες τον εαυτό τους.
Στην εφηβεία είναι γνωστή η διαδικασία της συναισθηματικής μεταβολής και των εκρήξεων που εμποδίζει τα άτομα να παίρνουν αποφάσεις έγκαιρα για τη ζωή τους.

Παράλληλα η αναβολή γίνεται μοχλός αποφυγής καθώς  το άτομο αναβάλλει την επιδίωξη των στόχων του.
Κατά πόσο ο μαθητής αισθάνεται ότι ικανοποιούνται οι ψυχολογικές του ανάγκες και διαθέτει αίσθημα εσωτερικού ελέγχου;
Πόσο έχει μάθει ο μαθητής να ρυθμίζει την ένταση των συναισθημάτων του και να αποκτά συναισθηματικές δεξιότητες;

ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΑΥΤΟ: ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ, ΑΥΤΟΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ

ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ: ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΛΙΟ

ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ

ΕΦΗΒΕΙΑ: ΕΠΟΧΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ
Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΟΧΩΝ
Η ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ
ΔΙΑΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΦΙΛΟΥΣ
ΕΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΕΠΙΓΝΩΣΗΣ
ΤΟ ΝΤΡΟΠΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ο ΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΣΚΟΛΗΣΗΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΓΕΦΥΡΕΣ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ
ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ
ΓΟΝΕΙΣ, ΕΦΗΒΟΙ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
Ακαδημαική αναβλητικότητα
Τύποι γονεικού δεσμού
ΤΕΣΤ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗΣ ΕΔΩ

TEST ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΕΔΩ ON LINE
TEST ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΕΔΩ

Σχολιάστε

Top