Μαθησιακές δυσκολίες, ανίχνευση και αξιολόγηση στο σχολείο

ΑΠΟ: ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - Απρ• 05•15

 

 

Μαθησιακές δυσκολίες και αξιολόγηση στο σχολείο

 

  • Διαταραχές μάθησης ή μαθησιακές δυσκολίες ή Διαταραχές Σχολικών Δεξιοτήτων
  •  Αξιολόγηση
  • Διαγνωστική εκτίμηση
  • Τests
  • Αντιμετώπιση
  •  Νομοθεσία

 

3 ημεριδα

Η αφίσα της εκδήλωσης

ΗΜΕΡΙΔΑ: Παρασκευή   13/12/2013

  • Ημερίδα  ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ 19/11/2014
  • ΕΙΣΗΓΗΣΗ «Η Συμβουλευτική και ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός στο σχολείο»
  • Μπιλανάκη Ελευθερία ( Εκπαιδευτικός, ψυχολόγος, MSc Παιδαγωγικής Ψυχολογίας, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Μέλος Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού).

Τα παρακάτω επισυναπτόμενα αρχεία αναρτημένα στο e yliko (ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) αποτελούν μέρος της εργασίας της κ.Ελευθερίας Μπιλανάκη, υπεύθυνης ΚΕΣΥΠ Περιστερίου, με θέμα: «Αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς και πρόληψη υποεπίδοσης στη σχολική μονάδα- ο ρόλος της συμβουλευτικής» που συμπεριλήφθηκε στα πρακτικά του Διεθνούς Συνεδρίου: «Έρευνα, εκπαιδευτική πολιτική και πράξη στην ειδική αγωγή» (8-10/12/2010 και πραγματοποιήθηκε στο Ε.Κ.Δ.Δ.).

Φορείς υλοποίησης: Πανεπιστήμιο Αιγαίου- Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος- Κέντρο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων- Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης).

Επισυναπτόμενο αρχείο 1

Επισυναπτόμενο αρχείο 2
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ- ΣΕΠ

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ:e-yliko

φορμαΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Σχολιάστε

Top