ΙΣΤΟΡΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ

ΑΠΟ: ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - Οκτ• 20•20


Διδακτικό σενάριο Μπιλανάκη Ελευθερίας
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΚΜΗΣ
ΣΕΝΑΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΩΤΟ
5ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ 
Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας και της καινοτομίαςΜουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, η Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος και τα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία
Διδακτικό σενάριο για την Ιστορία Β΄ Λυκείου «Ο θρόνος του αυτοκράτορα»
Μπιλανάκη Ελευθερία Εκπαιδευτικός ΠΕ02, Ψυχολόγος, MSc., Σύμβουλος Σταδιοδρομίας elmpilanaki@gmail.com
Ένταξη διδακτικού σεναρίου στα Πρακτικά του Συνεδρίου5ο-Συνέδριο-Τόμος-περιλήψεων
Περίληψη
Ο τίτλος του διδακτικού σεναρίου είναι: «Ο θρόνος του αυτοκράτορα» και αφορά στη διδακτική ενότητα: Βυζαντινή κοινωνία της εποχής της ακμής. Η ενότητα αυτή περιλαμβάνεται στην ύλη της Ιστορίας Β΄ Λυκείου και έχει σκοπό την κατανόηση της έννοιας της κοινωνικής εξέλιξης .
Τέθηκαν διδακτικοί στόχοι ως προς την ανάπτυξη βασικών και κοινωνικών δεξιοτήτων και ιστορικού γραμματισμού σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες . Εξαιτίας της πανδημίας, οπότε αναμορφώθηκαν οι στόχοι συμπεριλαμβάνοντας την ενεργοποίηση των μαθητών και τη θετική σκέψη.
  • Ακολουθήθηκε σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία (μεικτό μοντέλο). Ως προς τη δια ζώσης διδασκαλία αξιοποιήθηκε η διαφοροποιημένη διδασκαλία, ενώ στην εξ αποστάσεως διδασκαλία η διδασκαλία της αντεστραμμένης τάξης.
  • Ένταξη της εισήγησης στα Πρακτικά του Συνεδρίου.Τόμος Γ΄σελ 610 και σελ. 619
image
•Το διδακτικό σενάριο με τα φύλλα εργασίας αναρτημένο στην εκπαιδευτική πλατφόρμα ΜΗΤΙΔΑ
Λέξεις-κλειδιά: διαφοροποιημένη διδασκαλία, σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση, αντεστραμμένη τάξη, αξιοποίηση τέχνης.
Αξιοποίηση διαδραστικής εικόνα;ΕΔΩ
snipping tool
preview32pieceΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
 ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ -ΠΗΓΕΣ

Σχολιάστε

Top