Τράπεζα θεμάτων | ||
Θέματα Γλώσσας Α Λυκείου |
Θέματα Λογοτεχνίας |
|
Γλωσσική ποικιλία |
||
14437 | Γλωσσοκτονία | Αλληγορία, Τ. Πατρίκιου |
14441 | Η γλώσσα μας σήμερα | Διέξοδο, Τ. Πατρίκιου |
14712 | Η διαφορετικότητα της γλώσσας | Κυράνω, Β. Παπαγιάννη |
Γλωσσομάθεια |
||
Η ελληνική γλώσσα στην εποχή της παγκοσμιοποίησης |
|
|
Αλλαγές στο γραπτό κόσμο |
Το Αρχαίο θέατρο, Γ. Ρίτσος | |
|
Η επίδραση της τεχνολογίας στη γλωσσική ποικιλότητα |
|
|
Η προσφορά των ξένων γλωσσών |
Ο Αμερικάνος |
Αντηχήσεις | «Η μόνη γη» (Κουτσουμπέλη) | |
Αναλφαβητισμός |
||
Αναλφαβητισμός: Ένα κληρονομικό πρόβλημα- | «Εγκώμιο στη μάθηση» (Μπρεχτ) | |
Αίτια και πολιτικές αντιμετώπισης αναλφαβητισμού | «Ο Αιώνας των λαβυρίνθων» Ρ. Γαλανάκη | |
Ψηφιακός αναλφαβητισμός | Η μελλοθάνατη | |
Διάλογος | ||
Διάλογος και ομαδικές δραστηριότητες | ||
Μετασχηματίζοντας δημιουργικά την αμφισβήτηση | ||
Εφηβεία | ||
Ανάπτυξη ταυτότητας στην εφηβεία | Φόνος κόρης υπό του αδελφού της | |
|
Πριν από το ψυχολόγο | Ο γλάρος που λάτρευε να πετά |
Εφηβεία (Γιοβαζολιάς) | ||
|
Εφηβεία και αυτοεκτίμηση | Εφηβεία |
Εφηβική παραβατικότητα | ||
|
Οι σαλταδόροι του Βύρωνα | |
Κωμικό-χιούμορ | ||
Η δύναμη του γέλιου | Το γέλιο σου, Πάμπλο Νερούντα | |
γέλιο και ευφυΐα | Οι σκλάβοι στα δεσμά τους, Κ. Θεοτόκη | |
Γερατειά και νεότητα | ||
Ηλικιωμένοι | ||
14416 | Ηλικιωμένοι, το πρόγραμμα | Αχ, η καρδιά μου |
14418 | Ευαίσθητη τρίτη ηλικία | Ο γέρος |
14428 | Δείχνοντας ενσυναίσθηση | Κεριά |
14446 | Τρίτη ηλικία και νέες τεχνολογίες | Γράμμα |
Ενδυμασία | ||
14438 | Σχολική ποδιά | Η γυναίκα του Μαλή |
14429 | Η σημασία της ενδυμασίας | «Τα χελιδόνια της Καμπούλ» |
14438 | Σχολική ποδιά | Η γυναίκα του Μαλή |
14442 | Μόδες και ερωτήματα | Ύμνος δοξαστικός» |
14471 | Είμαστε ό,τι φοράμε | Ελένη ή ο Κανένας |
14803 | Μόδα με οικολογική συνείδηση | Αιμιλιανός Μονάη |
Θέματα Γλώσσας | Β ΛΥΚΕΙΟΥ | Θέματα Λογοτεχνίας |
Ελεύθερος χρόνος |
||
18571 | Πως ο άνθρωπος έχασε τον ελεύθερο χρόνο του | |
Τύπος-δημοσιογραφία-τηλεόραση | ||
14545 | Η άλλη δημοσιογραφία- | «Παλιές φωτογραφίες» (Πατρίκιου) |
14548 | Κρίση δημοσιογραφίας | MASS MEDIA» (Τσακνή) |
14551 | Διπλό πρόβλημα | B r o k e n v o i c e (Αδαλόγλου) |
Ο εθισμός στην τηλεόραση | ||
Τα κόμικς και οι υποστηρικτές τους | ||
Η ενημέρωση, το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης | «Η τηλεόραση» (Υφαντή) | |
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ | ||
15353 | Επιλογή επαγγέλματος στα τυφλά- | Καλός υπάλληλος Κ. Καρυωτάκη |
Το μέλλον της εργασίας Θ.Κατσανέβας | ||
Η ανεργία οδηγεί σε απώλεια εαυτού | ||
Μόνιμη εργασία τέλος | «To Κατινάκι» | |
16837 | Νομική δεν σημαίνει απαραίτητα δικηγόρος. Αλλάζοντας επαγγελματική ρότα | Ο διορισμός , Ε. Αλεξίου |
16823 | Οι προεκτάσεις της εξειδίκευσης | Τα παιδιά της Νιόβης, Τ. Αθανασιάδη |
Τεχνολογικές εξελίξεις και το μέλλον της εργασίας | Οι γιορτάδες, Τ. ΠαπατσώνηΤ | |
Δεξιότητες και επάγγελμα | ||
20080 | Μια καθόλου ήπια δεξιότητα | Εφθαρμενον, Σ. Κλήμη-Παναγιωτοπούλου |
19586 | Κοινωνικές επιπτώσεις της ανεργίας | Τους ναυτικούς τους γέρους συλλογίζουμε Κ. Ουράνης |
16800 | Επαγγελματική προσαρμοστικότητα | Το καφέ σακάκι, Β. Λοιζίδης |
Ρατσισμός | ||
15222- | Oι αιτίες του ρατσισμού | |
15239- | Ισότητα των δυο φύλων | |
Τα-στερεότυπα-των-φύλων-στα-παιδιά_ | ||
Γ ΛΥΚΕΙΟΥ | ||
24825 | Ο χρόνος της αναμενόμενης ευτυχίας | Η πόληΤο ποίημα ανήκει στον Yuan Choueï P’aï, |
27643 | Γονείς – έφηβοι: επανάσταση ή αρμονική συμπόρευση; (ομιλία) | Τα οικογενειακά πορτραίτα του κυρίου Ντελ, Χ. Κουτσούμπελη |
27646 | «Αποκαλύπτοντας τη βία: μία δύσκολή, αλλά αναγκαία απόφαση | Η μοίρα της Πολυξένης, «Το τρίτο στεφάνι» Κ. Τσαχτσή |
30056 | Η Ευρωπαϊκή πολιτιστική κληρονομιά μέσω του eTwinning». | Να ταξιδέψω; Φ. Πεσσόα |
23791 | Άνθρωπος και Περιβάλλον: Σχέση αλληλοσυμπλήρωσης και αλληλεξάρτησης | |
30057 | Τα νέα δικαιώματα της ψηφιακής πολιτειότητας | [Η συνέχεια…] Γ. Παναγιωτίδη |
30059 | Σχολική βία και σχολικός εκφοβισμός | Στέλιου Ξεφλούδα «Ο Δον Κιχώτης στον παράδεισο» |
26696 | ο φτωχός συγγενής | Μ. Ευθυμου. Μόνο λίγα χιλιόμετρα |