Το Εσπερινού ΓΕΛ Νάξου παρουσίασε το παρακάτω πόστερ σε διαδικτυακή μαθητική εκδήλωση για το πρόγραμμα «Ενεργώ για τον πλανήτη» του Ιδρύματος Λαμπράκη στις 15-5-2024.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει