Αξιολόγηση των Δράσεων μέσω Ερωτηματολογίων

Στο πλαίσιο της αποτίμησης των ποικίλων δράσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη σχολική χρονιά 2024-2025, διανεμήθηκαν ερωτηματολόγια στους μαθητές που συμμετείχαν, με σκοπό τη συλλογή ανατροφοδότησης και τη βελτίωση μελλοντικών παρεμβάσεων. Τα ερωτηματολόγια περιλάμβαναν τόσο κλειστού τύπου ερωτήσεις (αξιολόγηση με κλίμακα 1-5), όσο και ανοιχτές για ελεύθερη έκφραση απόψεων.

Ερωτήματα & Αποτελέσματα

  • Πόσο ενδιαφέρουσες βρήκατε τις δράσεις συνολικά;
    87% των μαθητών απάντησε «Πολύ» ή «Πάρα πολύ»
  • Συμβάλλουν αυτές οι δράσεις στην προσωπική και κοινωνική σας ανάπτυξη;
    82% απάντησε θετικά
  • Συνεργαστήκατε αποτελεσματικά με τους συμμαθητές σας;
    91% δήλωσε «Ναι»
  • Η σχολική εφημερίδα αποτελεί χρήσιμο εργαλείο προβολής και αναστοχασμού;
    95% των μαθητών συμφώνησε

Αγαπημένες δράσεις μαθητών (πολλαπλή επιλογή)

  • Βιωματικό εργαστήριο ψυχικής υγείας: 23%
  • Πεζοπορία και περιβαλλοντική εκπαίδευση στην Πάρνηθα: 30%
  • Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας: 13%
  • Εργαστηριακές ασκήσεις στο Φυσικό Τμήμα του ΕΚΠΑ: 34%

Παρατηρήσεις

Η γενική αποτίμηση των μαθητών υπήρξε ιδιαιτέρως θετική, γεγονός που αποτυπώθηκε τόσο στην υψηλή βαθμολόγηση των δράσεων όσο και στις ελεύθερες απαντήσεις, όπου εκφράστηκε ενθουσιασμός για την ποικιλία των εμπειριών, τη σύνδεση με φορείς και την ευκαιρία έκφρασης μέσα από τη σχολική εφημερίδα.

Αρνητικό σημείο:
Ένα επαναλαμβανόμενο σχόλιο αφορούσε την έλλειψη επαρκούς χρόνου για καλύτερη προετοιμασία ορισμένων δράσεων, ειδικά σε περιόδους έντονου μαθησιακού φόρτου, όπως πριν τις εξετάσεις.

Η συνολική εικόνα, ωστόσο, αποδεικνύει ότι οι δράσεις είχαν σημαντικό παιδαγωγικό, κοινωνικό και συναισθηματικό αντίκτυπο, ενισχύοντας τη συμμετοχή, την υπευθυνότητα και τη δημιουργικότητα των μαθητών.

Παρακάτω παρουσιάζεται το γράφημα που απεικονίζει τα ποσοστά θετικής αξιολόγησης ανά ερώτημα:

Αξιολόγηση των Δράσεων μέσω Ερωτηματολογίων

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης