Στο πλαίσιο του προγράμματος «Πάμμουσος παιδαγωγία και ψυχοκοινωνική υγεία» επισκεφτήκαμε πόλεις της Ιταλίας. Βενετία-Βερόνα-Φλωρεντία και το ανεξάρτητο κρατίδιο του San Marino. Επικεντρωθήκαμε στην Αναγεννησιακή αρχιτεκτονική-γλυπτική-ζωγραφική. Επίσης στην ελληνική παρουσία και συμβολή στην εξέλιξη αυτών των πόλεων και των τεχνών.
Ως προς τη χώρα εντυπωσίασε το υψηλό επίπεδο αισθητικής.
Ως προς τα παιδιά-μαθητές η συνέπειά τους και η άψογη συνεργασία μαζί μας.
Παπάζογλου Ευρυδίκη, θεολόγος
Πρόκειται για τη συνέχιση ενός τριετούς προγράμματος (2014-2015: 1η φάση, 2015-2016: 2η φάση, 2016-2017: 3η φάση) που στόχο έχει μέσω της τέχνης του κινηματογράφου, του θεάτρου, της αρχιτεκτονικής αλλά και της επιστήμης της αστρονομίας να αντιληφθούν οι μαθήτριες και οι μαθητές την λυτρωτική δύναμη της ανθρώπινης δημιουργικότητας και τη συμβολή της διαχρονικά στην ψυχική ισορροπία των ανθρώπων. Στην 1η φάση του προγράμματος επισκεφθήκαμε τη Ρώμη, τη Νάπολη και την Πομπηία και στη 2η φάση τη Βενετία, τη Βερόνα, τη Φλωρεντία και το Σαν Μαρίνο.
Τέτοιου είδους προγράμματα αποδεικνύουν ότι η δημόσια εκπαίδευση παρέχει σημαντικές δυνατότητες στα παιδιά να βιώσουν την εκπαιδευτική τους ζωή με διαφορετικό και ουσιαστικό τρόπο. Η γνωριμία των μαθητών με τον ιταλικό πολιτισμό αλλά και η κατανόηση της αλληλεπίδρασης του με τον ελληνικό ήταν πολύ σημαντική. Το κέφι και η δροσιά των παιδιών έδωσαν και σε μας πολύ μεγάλη χαρά και διάθεση να συνεχίσουμε το έργο μας. Τα ευχαριστούμε για την αγάπη και το σεβασμό που μας έδειξαν.
Πετροπούλου Ασημίνα, φιλόλογος
Έχοντας ταξιδέψει αρκετές φορές στη Βενετία και τη Φλωρεντία μπορώ να πω ότι αυτή η εκπαιδευτική εκδρομή με το σχολείο υπήρξε η καλύτερη όλων. Σημαντικό να δίνονται τέτοιες δυνατότητες μέσα από τα εκπαιδευτικά σχολικά προγράμματα και να μπορούν τα παιδιά να γνωρίζουν τον κόσμο και τον πολιτισμό άλλων ανθρώπων.
Συριοπούλου Δήμητρα, καθηγήτρια φυσικής αγωγής
Χαίρομαι που κάθε χρόνο αποδεικνύεται ότι η επιλογή του προγράμματος ενδιαφέρει τα παιδιά και γνωρίζουν μέσα από μια διαφορετική οπτική την αξία των θετικών επιστημών.
Στεφανίδης Νίκος, μαθηματικός
Εμπειρία πολύ σημαντική σε κάθε επίπεδο. Με μεγάλη ικανοποίηση συνειδητοποίησα πόσο καλά συνεργάστηκαν παιδιά και εκπαιδευτικοί διαφορετικών ειδικοτήτων.
Καλαπόδης Ανδρέας, μαθηματικός
ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ
«Ήταν μια από τις καλύτερες εκδρομές που έχει διοργανώσει το σχολείο. Είμαι πολύ χαρούμενη, ευχαριστημένη και ικανοποιημένη με αυτό το ταξίδι. Θα ήθελα να ξαναγίνει αυτή η εκδρομή με τα ίδια παιδιά και τους ίδιους καθηγητές, οι οποίοι ήταν πολύ εύθυμοι και κεφάτοι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι μας είμαστε έτοιμοι για την επόμενη εκδρομή του προγράμματος που συνδυάζει γνώσεις, εμπειρία και ευχαρίστηση.» Γεωργία Σκιαδά, Α4
«Ήταν η συνέχεια του προγράμματος της προηγούμενης χρονιάς, που μας προσέφερε ανεπανάληπτες εμπειρίες και μεγάλη χαρά. Κατανοήσαμε την αλληλεπίδραση των δύο πολιτισμών, τη σημασία της ιστορίας, τη δύναμη της ανθρώπινης δημιουργίας και την ομορφιά της γειτονικής χώρας. Οι σχέσεις μας μεταξύ μας έγιναν πιο δυνατές και εκτιμήσαμε πολύ την παρουσία, την φροντίδα και την κατανόηση των συνοδών καθηγητών μας (Παπάζογλου, Πετροπούλου, Στεφανίδης, Καλαπόδης και Συριοπούλου), τους οποίους και ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλα.» Σπηλιώτης Αλέξανδρος , Β4
«Μια εμπειρία εξαιρετική, μεγάλη συνεισφορά στη μαθητική μας ζωή!!!Αξίζει να διανθίζονται τα μαθητικά μας χρόνια με τέτοιες εκπαιδευτικές εκδρομές που μας προσφέρουν όχι μόνο γνώσεις αλλά και μεγάλη χαρά!!!» Σκρουμπή Ελένη, Β3
ΑΦΙΣΕΣ
Στο πλαίσιο του προγράμματος τα παιδιά δημιούργησαν τρεις αφίσες που στόχο είχαν να δείξουν έμπρακτα την συμπαράστασή τους στους πάσχοντες συνανθρώπους μας από καρκίνο αλλά και αποδείκνυαν το πώς η ευαισθησία μπορεί μέσω της τέχνης να ανακουφίσει ψυχικά πάσχοντες και να λυτρώσει τους ίδιους τους δημιουργούς. Η μια δε εκ των τριών αφισών είχε σημαντικά θετική αποδοχή από συμμετέχοντες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ο πανελλήνιος σύλλογος γυναικών ογκολόγων «Γυναίκες στην Ογκολογία» έστειλε συγχαρητήρια επιστολή στο σχολείο μας για αυτή τη δράση του προγράμματος. Δείτε τις δύο αφίσες: