11η Φεβρουαρίου – Διεθνής Ημέρα για τις Γυναίκες και τα Κορίτσια στην Επιστήμη

Με αφορμή την 11η Φεβρουαρίου – Διεθνή Ημέρα για τις Γυναίκες και τα Κορίτσια στην Επιστήμη, υπενθυμίζουμε την πρωτοποριακή έκθεση της UNESCO Cracking the code: Η εκπαίδευση των κοριτσιών και των γυναικών στο STEM , σύμφωνα με την οποία μόνο το 35% των φοιτητών STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση παγκοσμίως είναι γυναίκες και οι διαφορές παρατηρούνται εντός των κλάδων του STEM.

Αυτή η ανισότητα μεταξύ των φύλων είναι ανησυχητική, ειδικά επειδή οι σταδιοδρομίες STEM αναφέρονται συχνά ως θέσεις εργασίας του μέλλοντος, οδηγώντας την καινοτομία, την κοινωνική ευημερία, την ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

????????????????????????
Γιορτάζουμε τα επιτεύγματα των γυναικών στις επιστήμες και ταυτόχρονα εργαζόμαστε με στόχο την άρση όσων έμφυλων στερεοτύπων κρατούν τα κορίτσια μακριά από τις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες.
✅Σεβόμαστε όλα τα άτομα ανεξάρτητα από το φύλο τους και δεν προδιαγράφουμε τις δυνατότητές τους με βάση αυτό.
✅Δεν υπάρχουν ανδρικά και γυναικεία επαγγέλματα.
✅Εκφράζουμε την αντίθεσή μας στα σεξιστικά σχόλια και αστεία στη δημόσια και ιδιωτική ζωή.
✅Αμφισβητούμε τα στερεότυπα.
✅Η φροντίδα του σπιτιού και της οικογένειας δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση.
✅Μαθαίνουμε στα αγόρια και τα κορίτσια ότι είναι ίσα και οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλο.
✅Προωθούμε την ισότητα των φύλων όχι μόνο στο σχολείο αλλά και στο σπίτι.
✅Ενθαρρύνoυμε την περιέργεια των κοριτσιών για να μείνουν κοντά στην επιστήμη.
✅Τα κορίτσια χρειάζονται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τα κορίτσια.
(Η εικόνα προέρχεται από το ekt.gr)