Τι σημαίνει διαχείριση του χρόνου;

Διαχείριση του χρόνου σημαίνει:

  • Οργανώνω το εύρος των δραστηριοτήτων.
  • Θέτω προτεραιότητες.
  • Διαχωρίζω τα σημαντικά ζητήματα από τα λιγότερο σημαντικά.
  • Μαθαίνω να προβλέπω καταστάσεις.
  • Εργάζομαι συστηματικά ώστε να διευκολύνω τον εαυτό μου.
  • Γίνομαι κύριος του χρόνου μου.
  • Η οργάνωση του χρόνου μου προσφέρει ηρεμία γιατί γνωρίζω ότι οι υποχρεώσεις μου είναι ελεγχόμενες.
  • Η πρακτική έχει αποδείξει ότι η οργανωμένη διαχείριση χρόνου συμβάλλει θετικά στην επίτευξη στόχων.
  • Για παράδειγμα μπορείς να φανταστείς τι θα σκεφτόταν ο προϊστάμενος ενός δημοσιογράφου, ο οποίος έχει καθυστερήσει το άρθρο του τέσσερις μήνες;
  • Τέλος, κάτι που πρέπει να θυμάσαι: στην αρχή μπορεί να φαίνεται αρκετά κουραστικό, αλλά όταν το συνηθίσεις, μαθαίνεις γρήγορα να αξιολογείς τι είναι σημαντικό και τι όχι.

Για να βοηθηθείς στη διαχείριση του χρόνου , δες  εδώ