Διαχείριση του χρόνου σημαίνει:
- Οργανώνω το εύρος των δραστηριοτήτων.
- Θέτω προτεραιότητες.
- Διαχωρίζω τα σημαντικά ζητήματα από τα λιγότερο σημαντικά.
- Μαθαίνω να προβλέπω καταστάσεις.
- Εργάζομαι συστηματικά ώστε να διευκολύνω τον εαυτό μου.
- Γίνομαι κύριος του χρόνου μου.
- Η οργάνωση του χρόνου μου προσφέρει ηρεμία γιατί γνωρίζω ότι οι υποχρεώσεις μου είναι ελεγχόμενες.
- Η πρακτική έχει αποδείξει ότι η οργανωμένη διαχείριση χρόνου συμβάλλει θετικά στην επίτευξη στόχων.
- Για παράδειγμα μπορείς να φανταστείς τι θα σκεφτόταν ο προϊστάμενος ενός δημοσιογράφου, ο οποίος έχει καθυστερήσει το άρθρο του τέσσερις μήνες;
- Τέλος, κάτι που πρέπει να θυμάσαι: στην αρχή μπορεί να φαίνεται αρκετά κουραστικό, αλλά όταν το συνηθίσεις, μαθαίνεις γρήγορα να αξιολογείς τι είναι σημαντικό και τι όχι.
Για να βοηθηθείς στη διαχείριση του χρόνου , δες εδώ