Εισαγωγή Οδύσσειας: Σταυρόλεξο
Αφού διαβάσετε με προσοχή την Εισαγωγή της Οδύσσειας (σχολικό βιβλίο σελ. 9-15, να κάνετε το σταυρόλεξο που ακολουθεί. Εισαγωγή: Σταυρόλεξο
Αφού διαβάσετε με προσοχή την Εισαγωγή της Οδύσσειας (σχολικό βιβλίο σελ. 9-15, να κάνετε το σταυρόλεξο που ακολουθεί. Εισαγωγή: Σταυρόλεξο
Αφού διαβάσετε με προσοχή την Εισαγωγή της Οδύσσειας (σχολικό βιβλίο σελ. 9-15), να κάνετε την άσκηση που ακολουθεί. Εισαγωγή Οδύσσειας: Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής -Δημιουργός άσκησης: [...]
Αφού μελετήσετε την ενότητα της Εισαγωγής που αφορά τους αοιδούς και τους ραψωδούς, να κάνετε την άσκηση αντιστοίχισης που ακολουθεί. Αοιδοί – Ραψωδοί: Άσκηση αντιστοίχισης
Αφού διαβάσετε με προσοχή τους στίχους α 1-108, να κάνετε την άσκηση που ακολουθεί: Ραψ. α 1-108: Άσκηση πολλαπλής επιλογής Δημιουργός άσκησης: Μάρθα Καμαράκη – [...]
Αφού διαβάσετε με προσοχή τους στίχους α 93-108, να βρείτε στους χάρτες τα σημεία που θα πάνε οι δύο θεοί ( Αθηνά και Ερμής) και [...]
Αφού διαβάσετε με προσοχή τη σημείωση για τα περιγραφικά & χαρακτηριστικά επίθετα στην Οδύσσεια (σχολικό βιβλίο σελ. 24) να κάνετε την άσκηση που ακολουθεί: Άσκηση [...]
Για να κάνετε την άσκηση είναι απαραίτητο να έχετε το σχολικό βιβλίο (σελ. 57-59), προκειμένου να αναζητήσετε τις σωστές απαντήσεις μέσα στο κείμενο ή/και στα [...]
Είναι απαραίτητο να έχετε το σχολικό βιβλίο (σελ. 39-42), προκειμένου να αναζητήσετε τις σωστές απαντήσεις μέσα στο κείμενο ή/και στα σχόλια. ΡΑΨΩΔΙΑ α, στίχοι 361 [...]
Η άσκηση αφορά τυπικά επίθετα που συνοδεύουν τους βασικούς ήρωες της Οδύσσειας. Σταυρόλεξο – Τυπικά επίθετα ηρώων Δημιουργός σταυρολέξου: Μάρθα Καμαράκη – Φιλόλογος
Κρυπτόλεξο με λέξεις που αφορούν τη συνάντηση του Οδυσσέα με τη Ναυσικά (ραψωδία ζ) Κρυπτόλεξο: Ο Οδυσσέας στο νησί των Φαιάκων Δημιουργός άσκησης: Μάρθα Καμαράκη, [...]