Η πρώτη αυτή εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο οι μαθητές / τριες γράφουν δυο λόγια για τον εαυτό Συνεχίστε την ανάγνωση →

2. Εργασία δ΄
Τελική ψηφοφορία Στο τελευταίο μέρος αυτής της δραστηριότητας οι μαθητές/τριες ψηφίζουν στο GoogleForms μεταξύ 22 λογότυπων που δημιουργήθηκαν από όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες Συνεχίστε την ανάγνωση →

2. Εργασία ε΄
Λογότυπο έργου Το λογότυπο που κέρδισε στην ψηφοφορία είναι τελικά το έργο της Alisa και της Sara από τη Σλοβενία. Συνεχίστε την ανάγνωση →

3. Εργασία α΄
Μαγειρική Στη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές/τριες ασχολούνται με μαγειρική. Πρώτο βήμα έχουν να προτείνουν 5 υγιεινά υλικά, με τα οποία Συνεχίστε την ανάγνωση →
3. Εργασία β΄
Συνταγή Οι μαθήτριες της τάξης των γερμανικών επιλέγουν τα υλικά που προτείνουν οι εταίροι από την Σλοβενία: νιφάδες βρώμης, ένα Συνεχίστε την ανάγνωση →
3. Εργασία γ΄
Εκτέλεση Συνταγής Οι μαθητές/τριες κάθε χώρας επιλέγουν μια συνταγή από το άλλο σχολείο-εταίρο και ετοιμάζουν το πιάτο σύμφωνα με τη Συνεχίστε την ανάγνωση →
3. Εργασία δ΄
Εντυπώσεις Μετά τη δοκιμή της μακαρονοσαλάτας και της εναλλακτικής μηλόπιτας οι μαθητές/τριες δείχνουν τη μαγειρική τους σε όλο το σχολείο Συνεχίστε την ανάγνωση →
Βιβλίο Μαγειρικής
Οι υγιεινές συνταγές από όλες τις χώρες συγκεντρώνονται σε ένα βιβλίο μαγειρικής με τον τίτλο «Fit und frisch: Gesunde Rezepte von Schülern für Schüler». Μπορείτε να το δείτε πατώντας εδώ.

Ψηφοφορία
Αν και το φετινό έργο «Europa in Balance» έχει προκαθορισμένη κατεύθυνση και στοχεύει σε συγκεκριμένες δεξιότητες, οι μαθητές / τριες Συνεχίστε την ανάγνωση →

Europa in Balance
Το φετινό έργο eTwinning «Europe in Balance» απευθύνεται σε μαθητές 11-15 ετών που μαθαίνουν γερμανικά ως ξένη γλώσσα. Στόχος του έργου Συνεχίστε την ανάγνωση →